Tao Kris'in gidişine anlam veremezken yaklaşan konseri düşündükçe deliriyordu. Konserlerine yakın bir zamanda gitmesi gerekmezdi en azından . Şimdi üyeler Kris'in kısımlarını paylaşıyorlardı ve bu onları çok zorlamıştı . Herkes yemeden içmeden çalışıp arayı kapatmaya çalışıyordu . Tao da çalışırken bir nebze olsun acısını bastırabiliyordu.
Üyeler sanki gruptan kimse gitmemiş gibi davranarak Tao'ya acısını unutturmaya çalışıyorlardı . Bunda başarısız olduklarının farkındaydılar çünkü kendileri de her an Kris'i düşünüyordu. Herkes içinden kendini suçlayıp Kris'e bir şey yapıp yapmadıklarını düşünüyordu.
" Hadi EXO . Siz bu kadar güçsüz müsünüz ? İki hareketi bile düzgün yapamıyorsunuz daha. Nasıl gelişmeyi bekliyorsunuz siz ? Dünyaca ünlü bir grup olmak istiyorsanız şu işi düzgün yapın . "
Suho güçlü durmaya çalışarak üyeleri azarladı ama kendisinin de bir farkı yoktu , farkındaydı . Ağlamaktan tüm üyelerin gözleri kıpkırmızı olmuştu . Dinlenmek için zaman ayırdıklarında odalarında masanın üzerindeki gazete ilgilerini çekti . Xiumin herkesten önce gazeteye uzandı ve okumaya başladı.
" Kris'in gidişinin ardından SM hisselerinde büyük bir düşüş yaşandı ! "
Tüm gazeteyi kaplayan bu haber üyelerinin içine biraz daha acı eklemişti . Haberlerde birçok fanın yıkılışı hatta ölüm haberi bile geliyordu .
" Fanlar cidden çıldırmış olmalı . "
" İntihar da ne demek ? Bir üye gruptan çıktı diye mi ?"
Tao'ya bakan gözler onun duyduğu üzüntüyle parçalandı . Chen Tao'ya sarılırken Lay gazeteyi çöpe atmakla meşguldü . Baekhyun kumandayı alıp televizyonu kapattı ve odayı sessizlik kapladı . Kimse ses çıkaramıyordu .
Odanın kapısı açıldığında kapıya döndü herkes .
" Ne duruyorsunuz ? Gidip çalışsanıza . "
Üyeler başkana sinirle bakarken Suho söze girdi .
" Aramızdan bir arkadaşımız ayrıldı ve sabahtan beri çalışıyoruz . Biraz dinlenmenin iyi olacağını düşündük ."
" İki gün sonra olan konseri de unutmayın . Kris'in olduğu kısımlar bir bir kapanacak . Eksik istemiyorum . Müzikte de Kris kısımları kesilecek ve Kai , Chanyeol ikiniz onun kısımlarını söylemek için müzik odasına gelin ."
Herkes başkana kin duysa da bir şey yapamıyorlardı . Chanyeol ve Kai müzik odasına geçerken diğer üyelerde dans odasına gidip daha fazla çalışmaya başladılar .
Konser günü herkes üzüntüyle yerlerini alırken başkanın hazırladığı konsepti ayarlıyorlardı . Video çekilip ekranlara yansırken fanların çığlığı odalarına kadar geliyordu . Makyözler gözlerinin kırmızılığıyla uyumlu bir makyaj yaptıktan sonra onları sahneye gönderdiler .
Sahnede güçlü durmaya çalışan üyeler danslarını yaptıktan sonra sıra konuşmaya gelmişti . Suho lider olarak konuşma yapacağı sırada gözünden bir yaş süzüldü . Fanlar 'ağlama' diye bağırırken Suho yüzünü kapattı ve fanların bunu görmesine engel olmaya çalıştı .
Birkaç üye Suho'ya destek olmaya çalışırken Kyungsoo söze başladı .
" Biz güçlü olacağız , sizin için . Biz mutluyuz . "
" Öyle miyiz ?" dedi Kai.
" Ben mutluyum . Ya sen Kai? Sen mutlu değil misin ?"
Kyungsoo'nun kasılan yüzü ağlamamaya çalıştığını gösteriyordu . Lay ve Tao ağlarken tüm üyeler onlara destek oluyordu ve fanlar da bu görüntüyle ağlamalarına engel olamıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER OT12 || One Shot ✔️
ContoExo Yurdu Odaları : Luhan-Tao-Kris Chanyeol-Kai-Soo Xiumin-chen-baekhyun Suho-lay-Sehun Çiftler : KaiSoo HunHan SuLay TaoRis BaekYeol XiuChen Kris ' Gruptan gitsem ne düşünürdünüz ? ' diye sorduğunda herkes onu alaya almıştı . Gerçekten gideceğin...