Medyadaki Şarkı : Emrah Karaduman ft. Demet Akalın - İntikam ( Ne alaka demeyin . Bende bilmiyorum -,- )
İyi Okumalar
Baekhyun ve Chanyeol beklenmedik bu hisse yükseltme stratejisi ile şoka uğramıştı . Sevdiklerinin gruptan ayrılmasından korkan üyeler şimdi de böyle bir yalan ilişkiye karışacaktı . Baekhyun Lee Soo Man'in dediklerini umursamadan Chanyeol'un kollarına atladı ve belinde hissettiği kollarla huzuru hissetti . Onun bir sevgilisi vardı zaten , ikincisine gerek yoktu .
Ne kadar yalan ilişki olsa da Baekhyun hayranlarını uğratacağı hayal kırıklığını düşününce kötü hissediyordu .
" İyi olacağız bebeğim . " dedi Chanyeol , Baekhyun'un kulağına eğilerek .
" Duydunuz beni öyle değil mi ? Siz ikiniz sürekli fanların önünde dolaşıp durmayın . Baekhyun ve Taeyeon sevgili olacak . "
" Ama fanları kandırmak ne kadar uygun ? Onun yerine Baek ve Chanyeol ilişkisini çıkarsanız hayranlarımız daha mutlu olacaktır . "
" Ne zamandan beri benim emirlerime karşı gelir oldun , Suho . Beni yargılamak senin haddine mi ?"
" Affedersiniz başkanım . "
Suho sessiz kalmak istemese de başkanın kendisinden daha güçlü olduğunu biliyordu ve grubundan ayrılmak istemediği için de sessiz kalmak zorundaydı .
Başkan Lee yurttan gittikten sonra tüm üyelerin yüzünü endişe kaplamıştı . Hisse yükseltmek için böyle saçma bir oyun fazlasıyla gereksizdi onlara göre . Başkan Lee yalnızca kendisini düşünecek kadar bencil bir adamdı .
" Ne yapacaksınız ?"
" Gruptan gitme fikri kulağa daha hoş gelmeye başladı . "
" Saçmalama Baek . Öyle bir şey yapmayacaksın . "
" Ne yani Chanyeol ? Gözlerinin önünde o kızla sevgili olacağım ve bu senin için sorun olmayacak mı ?"
" Elbette bir sorun ama gruptan ayrılıp sana özlem duymamdansa böyle olması daha iyi değil mi ? "
Chanyeol ağzından çıkan sözlerin sonradan farkına varmıştı ki çevresine baktığında Sehun ve Tao'nun bir yere odaklanıp dalıp gittiğini gördü .
" B-ben özür dilerim çocuklar. "
İkisi de kafasını kaldırıp ' Sorun değil . ' der gibi baktı .
Kai ve Kyungsoo herkesten önce odalarına çekildi ve kapılarını nazik bir şekilde kapattılar . Birbirlerini son kez görüyor olabilme düşüncesiyle kendilerine zaman ayırmaya karar verdiler .
" Kyungsoo ?"
" Hm ?"
" B-beni bırakacak olsan bile -"
" Şşş! Öyle bir şey olmayacak . " Kyungsoo uzun ince parmaklarını Kai'nin dudaklarına götürdü ve onu susturdu . O diğerleri gibi aptallık yapıp bırakmayacaktı , pes etmeyecekti o .
Kai rahatlama hissiyle elini Kyungsoo'nun beline attı ve sırtını dönen çocuğun omzuna çenesini koyup uyudu .
Odada kalan üyeler birbirleriyle konuşmaya çalışsa da ortamda yine ayrılık kokusu vardı . Kimse eğlenecek durumda değildi ve herkes tıpkı Kris'in gittiği güne dönmüştü . Luhan'ın gitmesine olanak tanımayan üyeler onu kaybetmişlerdi bile .
Sehun bu kasvetli odada daha fazla yapamayacağını düşünerek Luhan'a ait odaya ilerledi . İçeri girdiğinde her yer sevgilisi gibi kokuyordu . Yatağına yatıp yastığını koklarken buram buram çilek kokusu doldu burnuna .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOREVER OT12 || One Shot ✔️
Short StoryExo Yurdu Odaları : Luhan-Tao-Kris Chanyeol-Kai-Soo Xiumin-chen-baekhyun Suho-lay-Sehun Çiftler : KaiSoo HunHan SuLay TaoRis BaekYeol XiuChen Kris ' Gruptan gitsem ne düşünürdünüz ? ' diye sorduğunda herkes onu alaya almıştı . Gerçekten gideceğin...