Autor: Nancy357
Popis příběhu
Melissa žije celý život se svou matkou ve srubu v lese. Nikdy nepoznala svět mimo les a vesnici, kam chodí nakupovat. Doma nemají elektřinu ani auto... Nic jim nechybí, než se stane neštěstí, co všechno zničí.Andy je zpěvák Black Veil Brides. Žije život, který si vždycky přál. Jednou, když se vrátí z turné, ho čeká doma nemilé překvapení. Svět se mu v tu chvíli rozsype na kousky. Co se stane, když se dva odlišné životy zapletou dohromady?
***********************
Představte si, že celý život žijete bez elektřiny a moderní technologie- strašná to představa, ale takový život žije Melissa. Tohle se nám na tom příběhu líbí. Je to svým způsobem originální a u BVB story jsme ještě na nic podobného nenarazily. V dnešní době skoro nemožné. Melisa taky nemá žádné tušení o dnešní společnosti, kultuře atd. Takže ji to samozřejmě někdo po nešťastné události musí vysvětlit a tahle role padla právě na Andyho, s kterým se setká čiře náhodně.
I místo odehrávaní je krásné a zároveň kouzelné. Zapomeňte na ruch velkoměsta anebo školu. Příběh je z mnohem klidnějšího prostředí a to ze srubu v lese a občas se ocitnete i ve vesnici, kde potkáte i jiné postavy než Andyho a Melissu a určitě nejsou všechny milé.
Autorka píše jednoduše (nemyslíme stroze) a myslíme si, že docela i čtivě. Příběh je členěný do odstavců a tím pádem je i přehlednější. Co nám vadilo je, že často používá slovesa: říct, zeptat a odpovědět. Dají se nahradit a synonym je plno, dokonce se dají použit slovesa, která se synonymem říct nemají moc společného například: bránit se a usmívat se. Dál se dají použit: protestovat, zalitovat, povědět, prohlásit atd. Je jich prostě hodně.
Co se příběhu týče. Zdá se nám, že Melisa se svým smutkem vyrovnala docela rychle stejně tak i Andy. Ale zas máš v průběhu příběhu smutné chvilky, kdy přece jen vzpomínají a nemají dobrou náladu. Je dobře, že se tam ten smutek později objevuje.
Chyb příběhu je minimální počet ani nejsou nijak výrazné. Korektorka (korektorky) odvedli skvělou práci.
***********************
Poznámka Zoey
Sice je to neobvyklé téma, ale bohužel se mi zdá, že se dá velmi lehce předvídat děj, tak doufám, že se těmto očekáváním autorka vyhne a nějak nás překvapí. (Souhlasím :) Phoebe)
***********************
Rozhovor
Zoey: No, jako první asi taková ta klasická otázka.. Co byl ten první impuls k tomu napsat povídku na toto téma a kde se to téma vlastně vzalo?
Nancy357: Četla jsem několik povídek o BVB od vážně skvělých autorů, které mám ráda do teď. Hrozně mě taky lákalo něco zkusit s BVB napsat. Dá se říct, že díky nim jsem začala tento příběh psát. Nejdřív jsem si říkala, že to psát nebudu, protože je povídek hodně a nechtěla jsem psát nic, co by bylo kopie ostatních. Jenže mi to pořád nedalo a přemýšlela jsem nad tím, jestli mám nebo ne, až mě napadlo to, co píši teď. Podobnou povídku jsem nečetla, tak jsem se rozhodla to zkusit a kdyby to nevyšlo, tak bych to smazala a věnovala bych se jiným povídkám.
Zoey: Máš zveřejněných několik příběhů.. Který byl ten první a jaké pocity doprovázely zveřejnění prvních kapitol? Měla jsi strach jak budou čtenáři reagovat nebo jsi si byla jistá?
Nancy357: Myslím, že první jsem taky publikovala Krvavou pomstu... Dřív jsem měla blog, kde jsem povídky psala a tam jsem první z těch, co jsou tu publikovala Všechno bude jinak. Dřív jsem s tím příběhem byla celkem spokojená, ale dneska...no radši nemluvit :D Když jsem tu začínala, tak jsem se hrozně bála nadávek a posměchu, ale řekla jsem si, že to zkusím, že je to stejně anonymní a že to můžu vždycky smazat. Dneska nemůžu ani uvěřit tomu, kolika lidem se moje příběhy líbí a za to taky všem děkuji ♥
Zoey: A co Neznámý svět? Jak reagují čtenáři na Melissu, její život, Andyho? Jaké jsou celkové ohlasy na ten příběh? Už si někdo stěžoval?
Nancy357: Tenhle příběh mě hrozně baví a jsem ráda, že jsem se ho nakonec rozhodla psát. Co se týká Melissy, tak mám za to, že někdo psal, že jim je líto, co se jí stalo a že žít by tak nechtěli. Chápu to, já sama taky ne. Chtěla jsem, aby nevěděla, kdo Andy je, tak mě napadlo, že by mohla žít takto a také mi to přišlo originální, což nevím jestli je :D No Andy, k tomu nemám co říct. Celkové ohlasy jsou zatím skvělé a doufám, že to čtenáře baví a myslím, že si zatím nikdo nestěžoval.
Zoey: Tak a poslední dotaz.. Kolik času příběh ještě má, než dojdeš k velkému finále? A pokud chceš něco vzkázat těm kteří budou recenzi číst, máš možnost :)
Nancy357: Nevím kolik bude ještě částí, ale dalo by se říct, že to jsou takové ,,dvě části" a příběh je pořád v té jedné. Pomalu se blížím k té druhé, ale nemůžu říct, za jak dlouho to bude. Také bych se chtěla všem omluvit, že dlouho žádná část nebyla, ale začátek školního roku byl pro mě složitý...nová škola, intr a tak. Můžu jen říct, že už mám další kapitolu rozepsanou a brzy bude :) Také děkuji všem, co to čtou, protože bez nich by to nebylo ono :)
***********************
Závěr
Neznámý svět je příběh pro lidi, kteří hledají originalitu a taky nevšední téma. Příběh má sice pár chyb, ale těch dobrých vlastnosti je mnohem víc. Je to velmi dobře zpracovaná FanFikce. Takže mazejte rychle číst, pokud jste ještě nečetli!
***********************
Jinak pokud máte návrhy o čem by mohli být další recenze, tak nám klidně napište do komentářu anebo do zpráv. Může to být příběh váš anebo klidně vaší oblíbeného autora. Ale nezaručujeme, že na něho budeme dělat recenzi. Nějakým způsobem nás musí zaujmout.
Mějte se krásně
~Two_Shadows~
Zoey a Phoebe
ČTEŠ
Recenze BVB story
RandomČteš rád/a příběhy s Black Veil Brides? Nemáš co už číst? Můžeš se k nám podívat a najít nějakou tu inspiraci.