Help me ![ Black Veil Brides ]

271 15 4
                                    

Autor: 8Lucky_Ara8

Popis příběhu

Ona: dívka která poslouchá metal a ROCK a slyší myšlenky ostatních lidí.

On: baskytarista rockové kapely a jediný člověk kterému myšlenky číst nejde.

Co se stane když se ti dva potkají? Bude to happyend?

***********************

Kdo by netoužil po nějaké té superschopnosti? Třeba číst lidem myšlenky. Tuhle schopnost má právě 17 -letá Ema White. Jednou však se seznámí s Ashleym Purdym, kterému jako jedinému myšlenky číst nedokáže. Jeho chování ji mate, jeho myšlenky jsou pro ni totiž stále záhadou, i když se k nim několikrát pokoušela proniknout.

Je to dost průměrný stereotypní příběh, ale čtení myšlenek mu určitým způsobem dodává na originalitě. Později je tato schopnost přesunuta do pozadí, což je velká škoda, protože jinak je děj podobný příběhům, kterých je na wattpadu desítky.

Co se tyče stylu psaní je celkem čtivý, jen je škoda, že je malinko svižný. Chtělo by to trochu zpomalit a občas víc popisovat. Třeba pocity, okolí atd.

Odstavce! Chybí tam odstavce. Je jich tam málo a v přímé řeči se dá těžko rozeznat, kdo zrovna mluví. Autorka píše v přítomném čase, ale často začne převypravovat, bylo by lepší, kdyby se autorka držela jedno času a nepletla do toho zbytečně dva nebo je alespoň nějak rozlišila.

Jedna výhrada je přece jen k prologu, dalo se lépe proniknout do děje. Možná jen by bylo zajímavější začít zmatenosti Emy, která by najednou slyšela cizí myšlenky, než začátek: Ahoj, jmenuju se Ema White. Je mi 17 let a slyším vaše myšlenky...

Většinu chyb v příběhu tvoří čárky. Často právě chybí na místech, kde mají být.

***********************

Rozhovor

Zoey: Tak začneme něčím klasickým... Téma čtení myšlenek je hlavně po tom, co vyšla sága Twilight, celkem populární. Byla i tebe zrovna tato sága to, co nastartovalo myšlenku na tento příběh nebo je ten nápad ukrytý někde jinde?

8Lucky_Ara8: Já na tuhle ságu osobně moc nekoukám, takže ne to nebyla moje inspirace. Moje inspirace byla spíše myšlenka jaké by to bylo umět číst někomu myšlenky. A taky se říká že lidé co jsou si blízcí si rozumí i pomocí myšlenek. Tyhle myšlenky byly můj hlavní nápad pro příběh.

Zoey: Pokud jsem dobře dívala, ne všechny tvé story jsou o BVB, jestli se pletu tak promiň :D Co je snazší psát? FFky anebo něco jiného a který je vůbec tvůj nej příběh z těch co píšeš? Máš nějaký vzor při psaní?

8Lucky_Ara8: Pro mě je snazší psát něco jiného než ffky, protože si tam můžu více vymyslet jejich povahu a vzhled. U ffky je to tak nějak dané. Nejlepší bude podle mě Léto které změnilo můj život a HELP ME! . Tyhle příběhy mají nejzajímavější děj. Můj velký vzor je Lili _Dyer její příběhy mají zajímavý děj a ona krásně ví jak to popsat.

Zoey: Pokud je snažší psát "něco jiného než ffky", tak co tě vedlo k tomu nějakou FFku napsat? Byla to touha to zkusit nebo jenom nějaký chvilkový nápad?

8Lucky_Ara8: Já jsem četla spoustu příběhů a BVB a chtěla jsem si zkusit nějakou FFku jestli vůbec mám šanci nějakou napsat tak aby se dala číst. Takže to byl spíš pokus o něco nového ale příběh HELP ME jsem si natolik oblíbila, že jsem schopná strávit i 8 hodin jenom psaním dílů.

Zoey: Wow, zajímavé. Ale zdá se mi, že sis teď dala trochu pauzu.. Je tím důvodem začátek školy, víc povinností a nebo třeba i stres ze střední? Jak na tom jsi a kdy se můžeme těšit na další díl?

8Lucky_Ara8: Ano určitě je jedním z důvodů začátek školy, povinností mám víc ale tím nejdůležitějším problémem byli rodinné záležitosti. Kvůli tomu jsem neměla čas na psaní. Další díl můžete čekat příští týden. ;-)

Zoey: To určitě všichni rádi slyšíme :) Poslední dotaz... Mluvili jsme o čtení myšlenek, byla by to superschopnost, kterou by jsi si ty sama vybrala nebo máš jiného favorita jako například znát budoucnost, přemisťovat se apod.? A pokud chceš něco vzkázat čtenářům jak tvým, tak našim, máš prostor :)

8Lucky_Ara8: Čtení myšlenek je asi můj favorit ale i třeba létání by mě velice lákalo.Chtěla bych všem mým čtenářům vzkázat že jim moc děkuji za všechnu podporu a za všechny ohlasy co jsou. Myslím si že bez čtenářů by mě psaní tak nebavilo, vy jste ti co mě dokáží donutit psát. Mám vás strašně moc ráda a jsem vám nehorázně vděčná :-*

***********************

Nikdo a nic není dokonalé, ale vše se tomu může přiblížit. I když jsme kritizovali víc než chválili, neznamená to prohru. Pouze krása musí stejně jako květ dostat možnost vyrůst a vykvést. Tady už roste i poupě a věřím že brzy vykvete.

***********************  

~Vaše Phoebe a Zoey~

~Two_Shadows~


Recenze BVB storyKde žijí příběhy. Začni objevovat