Autor: Marika_919
Popis
Jake a Lyndsey, o nich bude tento příběh.A hlavně o tom, jak se člověk dostane na dno, jak všechno ztratí, jak ho všichni zradí, jak bude na dně...
***********************
Jedna událost dokáže změnit celý váš život. Ale co když se vám zhroutí celý váš sen, který jste budovali velmi dlouho? Tak přesně tohle se stane Jakeovi. Ale po pádu dolů vždy následuje cesta nahoru a i tady jedno menší gesto změní jeho život opět do lepšího.
Nápad na When I lost it all? Je úžasný. Nic podobného na wp jsme ještě nepotkaly. Udělat z Jakea bezdomovce chtělo velkou fantazii. Moc krásně jsou popsaný i jeho pocity, které zažíval na ulici. Dokonale to doplňuje děj. Jen doufáme, že příběh si zachová svou originalitu a nespadne do stereotypních románů pro dívky, jak si teď v posledních kapitolách autorka nahrála.
Styl psaní je příjemný na čtení a taky, jak jsme už zmiňovaly v textu nahoře, jsou tam krásně popsané pocity Jakea. V příběhu nebyli žádné velké chyby ani v čárkách.
„Hrozně se mi líbilo, jak autorka popisovala Jakeův život na ulici, ale malinko míň už se mi líbí ta část, kdy se vše zase zlepšuje, zavání to pěkným stereotypem, potom podvodník přítel a Jake v roli "utěšovatele"? zbytek stereotypu tu kvůli případným spoilerům radši ani nebudu psát, stejně to všichni znáte. Jenom řeknu že tento stereotyp je všude a už děkuju, nechci. Ale celkově z toho mám spíš pozitivní pocit, originalita tam je a doufám to autorka nezkazí. A trochu si dělám starosti o Jakeovo zdraví, když měl původně chodit na ty rehabky ,nemohl a tak celkově, jak byl na té ulici..." -Zoey
„Jsem ráda, že čas od času se objeví na wp nějaká ta autorka, která napíše něco, co u BVB příběhu ještě nebylo. A pak jen na ní, jak s tím příběhem naloží. Musím říct, že příběh má slibný začátek a teď jen doufám, že autorka dokáže tu krásu a originalitu v příběhu udržet ještě v dalších kapitolách." -Phoebe
***********************
Zoey: Tak začneme něčím o story.. Proč zrovna o Jakeovi? Je to tvůj oblíbenec nebo ho tam naopak nechceš? Kdo je z nich tvůj nej?
Marika_919: Asi takhle. O Jakeovi moc příběhů není, pořád jen Andy atd. Taky se mi tam hodil Jake víc. Kluci se tam samozřejmě objeví taky. Asi na stejné úrovni všichni.
Zoey: Jak jsi se vůbec dostala k psaní FF o BVB a celkově k jejich hudbě?
Marika_919: K hudbě přes kamaráda a k tomu psaní tak různě. Zacalo mě bavit psaní a nějak své pocity davat najevo psanim. BVB je moje oblíbená kapela, tak proč ne.
Zoey: Máš nějakou múzu, někoho nebo něco co tě inspiruje při psaní a "nakopne" když nevíš jak dál?
Marika_919: Nenutím se do toho, jakmile je nápad, nálada, tak píšu. Jinak v sekci JUST ME píšu takové výplody mé hlavy, žádný příběh to není, jen takové slátaniny. Asi mě k tomu vedou osobní problémy, sama nevím.
Zoey: Teď taková hoooodně běžná otázka.. Co ráda děláš kromě psaní, přece jen celý den není pouze škola, spánek a wattpad :)
Marika_919: Budu ráda. Jasně, chodím často ven, ať už o víkendu večer, nebo v normální den odpoledne se psem. Hraju na kytaru, ďel různé filmy a úpravy z nějakých akcí, jezdíme občas na koncerty.....atd.
Zoey: Takže se věnuješ natáčení a úpravě videí pokud jsem to dobře pochopila? Když jsme u tohoto tématu, co YouTube, youtubeři a vše okolo toho? Sleduješ? Točíš?
Marika_919: Ano, tak nějak. Youtubeři nějaké sleduju, jinak netočím.
Zoey: Tolik zájmů, jak to můžeš všechno stíhat? Kde mezi tím vším beres čas na psaní? A protože je to poslední otázka, pokud chceš něco vzkázat čtenářům :)
Marika_919: Teď to psaní spíše nestíhám, než stíhám :D Ale tak všechno jde nějak udělat, když se chce :) Své čtenáře mám nejvíc ráda a díky nim píšu další díly :) DĚKUJU VÁM!
***********************
Po dvoutýdnech jsme s Zoey zpět. Že se vám moc stýskalo? Asi ne no. :D Unesl mě obří drak a musela jsem s ním lítat po světě a tak jsem neměla, bohužel, čas. -Phoebe
Wow, úspěch, přesně po 14 dnech další recenze. A jako náhradu za čekání je na tuto úžasnou story.. I když jsem trošku měla připomínky, tak by byla škoda si ji nepřečíst! :D A jo, vím že jsme to říkali i u těch dalších.. Ale toto je něco pro ty, kteří hledají originalitu a nevšední téma :) -Zoey
ČTEŠ
Recenze BVB story
RandomČteš rád/a příběhy s Black Veil Brides? Nemáš co už číst? Můžeš se k nám podívat a najít nějakou tu inspiraci.