Autor: IzuCale
Popis
Nesmrtelnost je sice hezká vlastnost, ale po chvíli se už jen válíte a nemáte co dělat. Mým úkolem je dostat sebevrahy do nebe, no a jednou mi na dveře zaklepá někdo, koho jsem vážně nečekala...
***********************
Denně vás navštěvují sebevrazi a vy jim musíte pomáhat dostat se do nebe. Často posloucháte jejich naivní řečičky. Kdo by se z toho nezbláznil? Hlavní hrdinka má rozum ještě naštěstí v pořádku, takže nečekejte nějaké masové vraždy. Jednou ji však navštíví Ashley a ... Nebudeme přece spoilovat, takže co se při Asleyho posmrtné návštěvě stane, si budete muset přečíst sami.
Je to originální příběh, který má nádech nadpřirozena. Na chvíli se, díky příběhu, odpoutáte od reality. Příběh je krátký, má jen tři části, takže pokud nechcete číst něco zbytečné dlouhého, tak se pusťte s radosti do čtení. Líbí se nám ten nápad i to zpracování, nebylo tam žádné zbytečné protahování a děj se nevlekl. Žádné takové ty hluché místa, kde se děje prd. A konec byl naprosto úžasný.
Příběh je napsaný přehledně, ale objevuji se tam věci, které si odporují. Občas autorce vypadne nějaká ta čárka, ale není to moc hrozné a taky se tam občas objeví i nějaká ta chybička.
Protože známe i další příběhy, které má autorka na svědomí, musíme říct, že se IzuCale jako autorka o hodně zlepšila. A tady platí to, že trénink z vás dělá mistra.
***********************
Poznámka Zoey
Malinko stereotypem zavánělo to, že si poslechla jejich hudbu, líbila se jí a další den už vypadá jako jedna z jejich fans, i když je to vzhledem k tématu a tomu že si nakráčela na jeho pohřeb omluvitelné.
Celá story byla originální, jak je řečeno výše a toto mi tak jediné vrtalo hlavou a nemohla jsem si odpustit to neříct. :D***********************
Rozhovor
Zoey: Jedna z nejstarších prací, je to úplně nejstarší? Co tě vedlo k tomu začít psát a proč zrovna Andley?
IzuCale: No RA rozhodně není nejstarší. Nejstarší bude Svíce osudu, což byla fantasy detektivka, ale díkybohu tu už není.
No k Andley mě rozhodně dovedla TerrSixx alias dcera satana a tak celkově zakladatelka Andley v ČR (nebo aspoň spustila tu hlavní vlnu). Už dřív jsem byla tak trochu perverzák a prostě mě bavilo dávat kluky dohromady. No, a pak tu najednou byl Ash (moje životní láska) a Andy, co se k sobě hodili jako poslední díly skládačky. No a bylo to na světě. Po první kapitole CIH mi spousta lidí napsalo, ať pokračuju, a tak pokračuju. :D
Zoey: Jak to tak čtu, CIH máš jako své dílo asi ráda že? Nebo favorit je jiný?
IzuCale: CIH je spíš moje srdcovka. Něco co mělo mít tři kapitoly a protáhlo se to na zdlouhavou sérii, co jsem psala a nevěděla, kdy skončím něco, co se stane. Ale vážně nevím, co je moje srdcovka. Mám velmi ráda svoje jednodílovky a teď jsem doopravila další do Dirty tales a ta se myslím dost povedla. No přímo favorita asi nemám.
Zoey: Dirty tales, další tvé dílo... Jak se vůbec stalo, že z původního Dirty pretty se stalo toto a bude z toho dlouhá (ne, určitě se nepletu :D) série podobných povídek? Bylo to už déle zamýšlené nebo prostě najednou blik nápad?
IzuCale: Jak jsem pod jednou kapitolu psala (snad) tak to rozhodně v plánu nebylo, ale měla jsem napsaný už další takové krátké "dirty" příběhy a nechtěla jsem je dávat mezi "normální" příběhy a jednotlivě mi to přijde takový... bez pokračování? Asi víte, co myslím. A pokračovat budu rozhodně. V příštích dnech se určitě těšte na dvě dirty příběhy. :P
Zoey: Wow, ty teda neleníš... Pokud se nepletu, tak máš teď díky zdravotním problémům takové neplánované volno, které tedy využíváš k psaní? A můžeš poskytnout aspoň malinký spoiler, na co se můžeme těšit?
IzuCale: No volno... ono toho moc nenapíšete, když v jedné ruce máte kanilu a k dispozici máte jen mobil. No dobře, zatím jen tu krátkou Andley a jednu jednodílovku z nemocnice. Ale máte se na co těšit. :)
Zoey: Všichni se určitě těšíme, ale co by mě tak zajímalo dál... Teď píšeš takové kratší story, plánuješ zase něco delšího, jako bylo CIH?
IzuCale: Plánuji OLS, což je taky Andley, jen je to Mpreg, ale nějak není nálada to ještě psát. Jinak mám ještě v plánu jednu Andley, ale ta je zatím ve hvězdách, i když už je celkový návrh i obal. Jinak mám taky v plánu psát i něco jiného než Andley, ale to je zatím ještě v jiné galaxii. :D
Zoey: Tak poslední dotaz... Když jsme se tak pěkně rozpovídali o stories které plánuješ, máš nějaký cíl, kterého bys tady na wp chtěla dosáhnout? Něco co tě žene dál, i když tě přepadne lenost a nechce se ti psát? No a samozřejmě pokud chceš něco vzkázat čtenářům, máš možnost :)
IzuCale: Co mě žene dál? Asi tě to překvapí, ale v celku žádný cíl nemám. Prostě píšu, protože je to můj únik od reality. Na wp jsem někdo jiný a mám pocit, že už tak jsem něco dokázala (aspoň pro sebe). Píšu když mám depky, píšu, když je mi skvěle. Je to moje vyjádření potlačovaných pocitů a i kdyby to nikdo nečetl tak bych psala dál. Je sice pravda, že k psaní jsem se dostala donucením a vše jsem poctivě vydřela, ale nelituju toho. Psaní je součást mě a to už nic nezmění. Lenost u mě sice je, ale vždycky můžu přestat a vždy můžu začít. Je to neskutečná svoboda.
Co chci vzkázat? Nechci opakovat slova každého tak řeknu něco jiného - to že vás lidi pomlouvají, to že vám říkají, jak jste jiný, to že na vás řvou, je jako by vám na čelo napsali "limitovaná edice". Něco co se vymklo kontrole systému a nechce se změnit. :) Never give in Monsters :P
***********************
Milý příběh, milá autorka, co víc si přát? Na to si snad nejde stěžovat (ta poznámka nahoře tam jakože není jo? :D). Byla jsem donucena tuto story přečíst, protože ji navrhla Phoebe a rozhodně toho nelituju. A kdo story nečetl nebo IzuCale vůbec nezná, měli by jste to okamžite napravit! -Zoey
Po pravdě mělo to vyjít včera, ale Phoebe musela pořád myslet na sklep a tamější obyvatele (pavouky). Kdo by nemiloval úklid sklepa? :D Ne? Tak ne, no. A TEĎ MAZEJTE ČÍST, PROTOŽE NECHCI ŽÍT VE SVĚTĚ S NEGRAMOTNÝMI LIDMI!!!! Vím, že existují pořád, dokonce pár takových znám. :D -Phoebe
~Two_Shadows~
ČTEŠ
Recenze BVB story
RandomČteš rád/a příběhy s Black Veil Brides? Nemáš co už číst? Můžeš se k nám podívat a najít nějakou tu inspiraci.