Blind Love

220 7 4
                                    

Autor: MichaelaLang67

Popis

Clara je mladá osmnáctiletá holka, která si z nudy založí profil na jedné internetové seznamce, co se stane, když si začne psát se svým sousedem, kterého nemá moc v lásce? A co se stane když se rozhodnou setkat? Budou spolu?

***********************

Text

V příběhu určitě chybí popis krajiny, líčení a charakteristika. Bez nich je to jenom děj. Rozhodně by to více oživilo příběh.

Chyby

Pár chyb tam bylo, ale víc tam bylo rozhodně překliku.

Odstavce a Přímá řeč

V textu se moc nedá vyznat. Přímý řeč se píše na samostatném řádku, bez toho je i o něco těžší rozlišit, kdo zrovna mluví.

Čárky ve větách

Ach, ty čárky, ty jejich pravidla... Rada pro všechny autorky příběhu tady na wattpad, rozhodně si zjistěte, jak a kdy se píšou. Dokonce i my je tady napíšeme někdy špatně. Doporučujem autorkam, co je neumí psát, si něco o interpunkci (čárky ve větách) přečíst. Jinak do komentářů vám dáme odkaz na jeden web, který spravuje: Ústav pro jazyk český a Akademie věd ČR nebo co to vlastně je za instituci. A každý rok to prý aktualizují. (Aspoň podle mé učitelky češtiny. -Phoebe)

Čas

Autorka mění často časy a to přítomný a minulý. Třeba jedna věta byla napsaná v přítomném a další v minulém. Chtělo by se to rozhodnout pro jeden čas. Sice se časy dají střídat v průběhu příběhu, ale ne v každé druhé větě.

Na začátku ukázky je tento problém vyznačen tučně.

Ukázka z příběhu:

Zadíval jsem se na to okno, kde seděla, konečně se na mě nekoukala a za to jsem byl rád. Znovu nastartuju sekačku a dosekám zbytek zahrady. Když jsem to dokončil, byl jsem docela dost spocenej, takže jsem hned směřoval do sprchy. Skvléknul jsem se a vlezl do sprchy, zapnu vodu. Teplá voda mě příjemně uvolnila a rozproudila krev v těle. Po příjemné sprše, jsem si ručníkem obmotal kolem boků a šel za Juliet. Telefonovala, takže jsem mlčky za ní šel a zezadu objal, položím hlavu na její malé rameno a zavřu oči.

***********************

Zoey: Tak pro začátek něco o tobě... Jak ses vůbec dostala k BVB? A jaké další skupiny tě baví?

MichaelaLang67: Tak k BVB jsem se dostala v roce 2011 a to ve škole, kdy kamarád pustil jejich písničku. Jinak další kapely poslouchám Sabaton, Arch Enemy, Dymytry a ještě toho je hodně. :-)

Zoey: Pokud se dobře dívám, ale píšeš jenom o BVB. Máš v plánu napsat něco i další z těch skupin, které tu zmiňuješ? Nebo zůstaneš u kluků?

MichaelaLang67: Nejspíš zůstanu u kluků nebo napíšu něco, co nebude FF.

Zoey: Takže nemáš nějaké konkrétní plány do budoucna? Nebo je nějaký nápad na novou FFku? A co tvé stávající story? Kterou máš nejradši a baví tě a naopak je nějaká, kterou nemáš ráda?

MichaelaLang67: Teď momentálně žádné nápady nemám na nějaké další povídky, vždy jednou za čas mě něco napadne, tak to hned sepíšu aspoň v osnově. Kterou mám nejraději? Asi Blind Love tahle povídka mě zatím nejvíce baví.

Zoey: Kde se Blind Love vůbec vzalo? Jak tě to celé napadlo? A jak to s příběhem vidíš dál? Jak dlouho nás ještě budeš napínat před závěrem? A jak zatím na tvou nej povídku reagují čtenáři?

MichaelaLang67: Tak byl to jen nápad, který mě napadl ve sprše. :-) Zatím nebudu prozrazovat, co plánuji s povídkou dál a jak skončí, ale bude to ještě tak 7 kapitol víc ne. Čtenáři na to zatím reagují pozitivně, což jsem ráda

Zoey: Tak to bylo Blind Love... A co Andleyke? To je trochu z jiného soudku, tak jak to bylo s touto story? Je to tak odlišné od BL, co na to čtenáři řekli a jak se to vlastně psalo?

MichaelaLang67: Tak to tenkrát jsem psala společně s jednou kámoškou a spíše jsme si z toho dělaly srandu, takže to tak I vypadá. Psaly jsme to, tak že jsme si volaly přes skype a různě to dávaly do kupy

Zoey: Tak a poslední dotaz.. Co wattpad celkově? Jaké story si ráda najdeš a kterým se vyhýbáš obloukem? A máš nějaký cíl, který by jsi tady jako spisovatelka ráda dosáhla?

MichaelaLang67: Tak já tady příběhy moc nečtu jen občas nějakou FF. Cíle zatím žádné nemám, FF píšu jen z nudy, abych zabila čas :-)

***********************

Závěrečné hodnocení

Příběh je rozhodně oddechový. Nemusí se u něho moc přemýšlet. I když děj je podobný ostatním příběhům, možná vás zaujme jak nás. Na první přečtení se jevil bez velkých chyb až po druhém jsme je odhalily. Příběhu tedy dáváme neutrálních 50% a jsme zvědavé, zda by jsme někdy později dali víc nebo míň.

***********************

Nechce se vám přemyšlet ponáročném dni po škole? Tak si prostě přečtete tenhle příběh. Je zaručené, že tam učivo dnešní hodiny MOŽNÁ nenajdete. :D Fakt nevím, jestli ve škole neberete třeba funkce seznamky. :D - Phoebe

22 dní.. Přesně tak dlouho nevyšla další recenze. Ostuda že? Je to s námi špatné, ale my, resp. Phoebe, už lepší nebude/me :D Tuto oddechovku jsme dávali dohromady 14 dní minimálně a to s tím, že formát recenzí malinko změníme. No zatím z toho vyšlo toto a i když to není finální verze, povedlo se? :) - Zoey









Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Recenze BVB storyKde žijí příběhy. Začni objevovat