*1*

330 28 1
                                    

Konstancie

Mé jméno je Konstancie z Domažlic.
Můj otec je šlechtic z Domažlic a má maminka byla dvorní dáma královny Konstancie Uherské poníž se také jmenuji.

,,Kon? Izi?" zvolala maminka, když jsem si zrovna četla knihu. Isabela je má sestra/dvojče.
,,Ano maminko?" zavolala jsem na zpátek.
,,Pojďte sem" řekla. Tak jsem šla po schodech dolu v ruce jsem pořád držela knihu. Iza už tam byla a v ruce držela noty.
,,Kon a Izi přišel Vám dopis z hradu" řekla matka šťastně a usmála se. Tatínek stál za ní a také se usmíval.
,,Jako z Pražského hradu?" vypískla Isabel. Celý život si přeje navštívit Pražský hrad a zazpívat tam, ale jelikož je hraběnka tak nemůže.
,,Ano z Pražského hradu. Princ Václav se rozhodl, že si vezme jednu z českých hraběnek. A obě jste tam zvané. Z dívek co tam přijedou si vybere 13 hraběnek a ty s ním budou žít na hradě. Každou neděli jedna z dívek odjede a ta poslední se stane královnou" řekla matka.
,,Cože? Ale já už jsem zasnoubená za Petra z Pelhřimova" řekla jsem.
,,Ale Konstancie tohle je princ. Také tam stálo že se všechna zasnoubení ruší učastí. A sama jsi říkala že ho nemiluješ" řekla.
,,Ale prince také ne" řekla jsem a odešla.
V mém pokoji jsem se zavřela.
,,Holčičko otevři" řekl otec. Poslechla jsem a otevřela mu.
,,Nemusíš do té soutěže jít, ale tvá sestra a matka doufají že půjdeš. Víš co? Pojeď s námi alespoň na Hrad" řekl a usmál se.
,,Dobře" řekla jsem a objala ho...

*************
První kratší kapitola z pohledu Konsatncie je tu! Příští bude z pohledu Isabel.

Pokud se Vám líbila dejte

Vaše Klaudy :*

I want  to be a princess [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat