*2*

276 31 6
                                    

Isabela

Mé jméno je Isabela z Domažlic.

A právě teď sedím v otcově pracovně a v ruce držím noty. Zrovna jsem měla mít hodinu zpěvu s mistrem Lorasem.

Pak do pracovny vešla Konstancie má sestra a dvojče.
,,Kon a Izi přišel Vám dopis z hradu" řekla matka šťastně a usmála se. Tatínek stál za ní a také se usmíval.
,,Jako z Pražského hradu?" vypískla jsem. Celý život si přeji navštívit Pražský hrad a zazpívat tam, ale jelikož jsem hraběnka tak nemůžu.
,,Ano z Pražského hradu. Princ Václav se rozhodl, že si vezme jednu z českých hraběnek. A obě jste tam zvané. Z dívek co tam přijedou si vybere 13 hraběnek a ty s ním budou žít na hradě. Každou neděli jedna z dívek odjede a ta poslední se stane královnou" řekla matka.
,,Cože? Ale já už jsem zasnoubená za Petra z Pelhřimova" řekla Kon.
,,Ale Konstancie tohle je princ. Také tam stálo že se všechna zasnoubení ruší učastí. A sama jsi říkala že ho nemiluješ" řekla maminka.
,,Ale prince také ne" řekla a odešla.

Nenene to je zlý sen. Já miluju Freda syna kováře Jana. S Fredem se scházím asi tak rok, ale nikdo to neví, jelikož já jsem hraběnka a on je jen kovář. Ale miluji ho.
Narozdíl od Kon nemám tak výbušnou povahu.
,,Maminko je mi špatně. Dnes vynechám hodinu zpěvu" řekla jsem.
,,Jistě, jistě" řekla rozrušeně a asi mě ani neposlouchala. Jako vždy. Konstancie vybuchne, všichni zjišťují co jí je a mě si nikdo nevšímá. No a v ten moment jdu za Fredem, stejně jako teď.

,,Dobrý den, je tu Frederik? Tatínek by chtěl nový meč a já to měla cestou" řekla jsem tím nejlíbeznějším hláskem Janovi.
,,Jistě milostivá slečno jděte dozadu" řekl a pak se věnoval své práci.
,,Frede?" řekla jsem.
,,Izi? Co tu děláš?"
A pak jsem mu to řekla...

Tak jakou máte radši Kon nebo Izi? se nemohu rozhodnout...

Klaudy

I want  to be a princess [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat