BÖLÜM 1 ( Resimdeki ''ESİN'' )

261 17 26
                                    

Sıra sıra evlerin arkasında duran büyük villanın bahçesinde düşünüyordum.Annem ve babam ben küçükken ayrılmışlar çünkü babam ben başkasına aşık oldum diyerek annemden ayrılmış.Annem beni babama vermiş kendide başkasıyla evlenmiş.Annemi hiç hatırlamıyorum .İçimden bunları geçirirken içeriden'Esin' diye bir ses geldi.Ardından şunları söyleyerek cümlesine devam etti.Hadi kalk geç kalıyoruz düğüne dedi seslenen üvey annem di.Babamın aşık olduğu kadın.Üvey annemin derdi beni bir an önce evlendirmek .Allahtan tıp ve son sınıf öğrencisiyim üniversiteyi bitirir bitirmez arkadaşım mira ile başka eve taşınacağız.Bunları düşünürken giyinmem bitmişti .Babam e üvey annem de hazırlanmıştı.Düğün yerine vardığımızda canımdan çok sevdiğim arkadaşım oradaydı babama 'ben mira nın yanına gidebilir miyim 'dedim babamda evet dercesine kafasını salladı.Tam miranın yanına giderken dengem bozuldu ve biri beni tuttu. (biraz sakarım da)Özür dileyerek miranın yanına gittim yanında kerem vardı .(kerem bizim okulda) Selam mira nasılsın? iyiyim canım sen nasılsın iyi işte tatildeyim geziyorum falan sen ne yaptın böyle konuşurken kerem 'ben az sora gelirim dedi ve gitti biz de nereye gidiyorsun demeden görüşürüz dedik.Arkadan ses geldi selam kızlar nasılsınız dedi bizde sesin nereden geldiğine baktık gördüğüm şey karşısında şok oldum.


Kalbime Giden YolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin