Uyandığım da saat 07:30 du hemen kalkıp üstümü giyindim.Saçımı yaptım aşağıya inip babama 'günaydın babacığım' deyip yerime oturdum. Baban ''seni şükrü bey bıraksın'' dedi. Bende kabul ettim,kahvaltımı yaptıktan sonra okulun yolunu tuttuk.Okula vardığımda zil çalıyordu. Sınıfa girip miranın yanına oturdum.Ders anatomiydi. Sınıfımıza yeni biri katılmıştı Adı aslıymış.Ders çıkışı aslının yanına gitme sorumluluğu hissettim çünkü onun benim okuldaki ilk günüm gibi olmasını yalnız hissetmesini istemedim.Kerem miraya mesaj attığı için gitmek zorunda kaldı.Bizde aslıyla baş başa kaldık.Aslıya buraya neden geldiğini sorduğumda cevap vermemişti.Başından kötü bir olay geçtiği belliydi.Mira sınıfa girdi suratında sinirli bir ifade vardı.Yanına gidip ne olduğunu sordum.Kerem ile mira okul çıkışı bir yere gitmeyi planlıyormuş ama kerem abisi ile ofiste bir işe yardıma gitmeleri gerekiyormuş.Mira'ya buna neden sinirlendiğini sordum oda benimle son zamanlarda böyle davranıyor.Geçenlerde gine beraber dışarıda dolaşacaktık ama gine ofise gitmesi gerektiğini söyledi ve buluşamadık sonra ablasını aradım kerem evde ödevlerini falan yaptığını söyledi.Ona biraz zaman ver dedim her gün berabersiniz zaten biraz bekle dedim mirayı biraz daha sakinleştirdim.Ders zili çaldı. Ders mikrobiyolojiydi. Yeni öğretmenimiz Berfin hoca ile tanışıyorduk.Tanıştıktan sonra bu sene neler işleyeceğimizi anlatırken teneffüs zili çaldı.Sınıfa kerem girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Giden Yol
Teen FictionEn iyi yol bildiğin yol derler ya.Ben de en iyi bildiğim yoldan gidiyorum.Kalbimin sesini dinleyerek gidiyorum...