(Arkadaşlar gördüm ve yorumlara bakarak benim hikaye bölümlerim kısaydı bende bu bölümü uzun yazdım bundan sonraki bölümler i daha uzun yazmaya çalışacaşım...YORUMLARINIZI BEKLİYORUM)
Gözümü açtığımda hastanedeydim. Başım da mira vardı.Mira oh çok şükür.Esin iyi misin?Bir yerin ağrıyor mu? Yok ama ben neden buradayım dedim.Mira canım sen sıraya tam oturacakken ayağın takıldı ve yere düştün ve kafanı yere vurdun.Bide babanı aradım buraya geliyor.Neden aradın rahatsız etmeseydik mira ne rahatsızlığı o senin baban canım.Babam içeri girdi tatlım ne oldu sana.Yok bir şey babacığım biraz abartmışsınız.Babam ne abartması ya beyin kanaması geçirseydin ama geçirmedim demi hastaneden babam çıkış işlemlerini halletti ve eve geldik.
ASLI
Ay esin nasıl ki bana bugün çok yardım etti.Benimle sohbet etti,okulu gezdirdi ve en önemlisi beni yalnız hissettirmedi.Keremi arayıp esinin telefon numarasını istemeliydim.Alo kerem nasılsın? kerem iyiyim canım neden aradın.Şey ben esinin telefonunu istiyecek tim. Kerem neden bir şey mi oldu?Bugün düştü ve bayıldı.Kerem tamam sana telefon numarasını vereyim sen aradıktan sonra ben arayayım.Tamam 05....... teşekkürler görüşürüz. DRR...ALO ben aslı efendim seni soracaktım iyi misin canım. Esin iyiyim aradığın için teşekkür ederim ben hastahaneye gittiğimde sıkılmadın demi yok sıkılmadım neyse hadi görüşürüz.Aslı ile konuştuktan sonra kerem aradı.
ESİN
Alo kerem şey iyi misin aslıdan duydum bayılmış sın.Çok geçmiş olsun teşekkür ederim keremcim kerem o zaman sen şimdi dinlen sonra görüşürüz bay bay.telefon görüşmesin bitince odaya babam girdi ve hadi bakalım uykuya dedi ve kendimi uykuda buldum.Uyandım saate bir baktım saat 09:00 hemen kalkıp giyindim saçımı yaptım.Tam evden çıkacaktım ki şükrü amca bana bugün okula gitmek yok dedi.Mehmet bey böyle tembihledi şükrü amcayı ikna ettikten sonra yola çıktık okula vardığımda neredeyse 2. dersin bitmesine 20 dakika vardı bende 3. dersi bekledim.Zil çaldı sınıfa girdim.Miranın yanına oturdum yanımıza aslı geldi.Ne oldu bir şey mi oldu neden geç kaldın sordular.Bende uyuya kaldım dedim.Mİra ha öyle olsun kötü bir şey olmasın da .Aslı hadi kantine inelim mi dedi.Biz de kantine indik.Rüzgar ile kerem de oradaydı.Aslı kulağıma şunları söyledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Giden Yol
Novela JuvenilEn iyi yol bildiğin yol derler ya.Ben de en iyi bildiğim yoldan gidiyorum.Kalbimin sesini dinleyerek gidiyorum...