Hoofdstuk 7

164 3 2
                                    

Ik kijk om het hoekje of de mafkees er nog was. Maar gelukkig niet. Ik loop een stukje de kamer in en zie een tafel. Daarop zie ik liggen een mes, zweep, handboeien en een vreemd potje staan. Ik denk in me zelf "wou hij mij mishandelen!!" Ik wil zo snel mogelijk deze ruimte uit.

Ik loop de ruimte uit en kom in een soort van hal. En aan dat einde van de hal zag ik een deur. Dat moet wel een uitgang zijn zei ik.( dat zou wel logisch zijn want dat is altijd zo bijna.) Ik liep de hal uit en wat ik daar zag! Mijn mond viel open. Ik kwam in een hele grote ruimte. De ramen waren in gegooid en overal lag troep. Maar daar lette ik niet op. Ik zag een kast en aan die kast hingen pistolen en geweren. Een hele collectie. Ik dacht :" hij gaat.... N N Nee.... Hij zou toch niet....!" Ik wil bijna gillen ik wou hier nu zo snel mogelijk weg.

Op dat moment hoorde ik een melodietje die gezongen werd. Die freak kwam er aan ik verstopte me achter een berg vuil. Ik zag hem lopen met een sigaret. Volgens mij gaat hij daar roken dacht ik. Dan kan ik mooi ontsnappen. Ik loop als hij de deur om is door de deur waar hij uit kwam. Daar kom ik ik in een soort keukentje. En ik zie nog een deur en als ik daar uit loop kom ik eindelijk in de buiten lucht. Ik weet niet hoe lang het al geleden is. Maar ik kan dit niet lang doen ik moet zo snel mogelijk weg!

Dankje voor alle lezers hoop dat het er nog meer worden, dus zeggen tegen je vrienden en vergeet ook niet te stemmen want heb nog niet zo veel stemmen. En zet altijd een reactie. Dankje Doeiii.

Het was niet de bedoelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu