Yarın olur. Eve gelirler. Bir bakarlarki evi pislik goturuyor.
S: Ayy evin haline böyle...
SA:E normal senelerdir kimse gelmiyor ki.
N: E temizleyelim o zaman.
A: Evet kızlar siz temizlersiniz artık biz oturuyoruz.
S: Oldu aşkım. Eşek kadar evi biz temizleyelim siz keyfinize bakın. Hadi bakalım Ali al sen şu supurgeyi savaş sende alinin süpürdüğü yerleri sil çabuk!!!
A: Emredersiniz Selin hanım baaş üstüne.Evi temizliğini bitirirler. Ama çok yorulmuşlardır. Herkes odasına giderken;
A:Selin aşkım biz seninle aynı odadamı uyusak yaa ne dersin?
S: Ali delirdin heralde!
A: Off selin off...Herkes yatağına uzandıktan sonra. Ali selinin odasına gelir. Selin uyuyordur. Ali Selinin dudağına küçük bir öpücük bırakır.
S: Ya Ali ne yapıyorsun? Uyuyoruz şurda demi?
A:Ben seni uyandırmak istedim kızdıysan özür dilerim. :(
S: Ayy aşkım özür dilerim bağırdım demi sana.
Der ve öper.
Bittikten sonra.
A: O-haa sen beni öptün mü?
S:Hııı öptüm öpemezmiyim?
A:Hayır canım öpemezsin( saka yapar)
S:E doğru ben unutmuşum seni sadece Seda opebilir.A: Ya selin saka yaptim...
S: Bide gerçek olsaydi Mavi...
A: Hadi Nazlıyla Savaşı uyandıralım.
S:Tamam Mavişim...
Selinle Ali Nazlının odasına girerler ve.
A/S: O-haaa
Nazlı ve Savaş öpüşüyorlardır.
S: Hayırlı işler gençlerr...
A: Ayy biz çıkalım siz kaldığınız yerden devam edin...
Ali Savaşa göz kırpar. ;)
N:Saçmalamayın ya h-hem ben çok acıktım ya yemek mi yapsak?
A:Hadi o zaman gelin
Hep beraber mutfağa giderler.
S: Ayy ben bi tek makarna yapabiliyorum ama .
N:Aynen vallahi.
A:Ben bikaçşey yapmayı biliyorum aslında.
S: Ayy mavim benim yerim seni ben... SavNaz çiftimiz siz gidin takılın biz Maviyle bişeyler yaparız.
Sa: Bana uyar... ;)
Savaşla Nazlı giderler.
S:Mavi ne yemek yapıcaz?
A: Bakalımmm...
Ali buzluğu açar.
A: Buldum! Mantı yapıcaz.
S:Yuh diyirum ali ben daha makarnayı bile yarım yamalak yaparken sen mantımı açıcan?
A:Selin ben mantı açarmıyım sence hazır mantıyı haşlıycaz...
S:Hıı tamam o zaman mavi.
Selinle Ali yemeği yaparlar. O sırada akşam olmuştur. Savaş ve Nazlının yanına giderler.
A: Yemek hazır hadi sofraya...
Herkes yemegini yer bitirir kumsala giderler. Savaşla nazlı bir yere aliyle selin bir yere otururlar.
A:Beraber uzaya gidelim mi aşkım?
S: Neden ki?
A:Çünkü ben sadece 2yerde huzurlu olabilirim. Bi uzayda bide senin yanında. Sen varken herşeyi unutuyorum ben selin. Seninle olmaya korkuyorum birgün beni bırakır gidersin diye cok korkuyorum selin... :(
Selin aliye sarılır.
S:Ben senu hic bırakmıycam mavi sen benimsin bende senin biz birbirimize aitiz sana benden başka kimse mavi diyemez anladınmı kımse sen benim mavimsin herşeyimsin...
A:Seni seviyorum koca gözlüm...
S:Bende seni seviyorum gökyüzüm...
S:Hı bu arada telefinunda ne diye kayıtlıyım?
A: Ne olabilir sence tabiki KOCA GÖZLÜM...
S: Vayy guzelmişşş bendede GÖKYÜZÜM...
A:Hmm güzelmiş bide bisey soyliycem sen bana hic eski sevgililerinden bahsetmiyosun.
S:Tamam o zmn anlatiyim bi tane batu diye biri vardi ya ali varya o bana aşıktı ayrılmak istediğimii soyleyince 1sene peşimi bırakmadı yaa bide ege vardı onunla takılıyoduk sadece.
A:Hımmm şu batu mudur nedir adınıda hiç sevmedim hala gorusmuyosun değil mi selin?
S:Ali bana güvenmiyor musun?
A:Hayır Selin ben o adama guvenmiyorum 1 sene once seni birakmayan adam simdimi birakacak selin senin icin korkuyorum yani anladin m?
S:Tamam Mavi...
Bu sirada Savaş ve Nazlı konuşuyorlardir.
N:Savaş sen hic kimseye aşık oldun mu? Yani benden başka.
Sa:Hayır olmadım Nazlı ya sen oldun mu?
N:Ben ve aşık olmak... Saçmalama benim hayatımda senden başka kimse olmadı sen ilk ve sonsun...
Sa:Nazlı seni çok seviyorum evet bazı kişilerden hoşlandım ama sadece guzel olduklari icin hoslandim onlarda sendeki gibi guzel yüz ve guzel bir kalp yok Nazlı benim dünyam sensin.
N: Ayy aşkım yaaa...
Sa:A-aşkım?
N:Ayy b-en ne dediğimin f-farkındamıyıım ya gülme yani öyle oldu azımdan cikti off ama savaş...
Sa:Tamam AŞKIM tamam...
Ne zamandir yazmiyodum sıkılmıştım yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Aşk İçin♥|| AlSel ||
عشوائيHersey dostlukla başladı. AlSel ve Savnaz çok iyi arkadaştı. Sonra aşk başladi. Zorluklarla mücadele ettiler. Yeni birilerilerle karşılaştılar. çok iyi arkadaş oldular. Selim Selinin abisi çıktı. Dayanamayip kaçtilar. Ama başarılı olamadilar. AlSe...