El:Evet arkadaşlar. Bu gün ders işlemiyoruz herkes eve gidiyor ve hazırlanacak çünkü kampa gidiyoruz. Sizin sınıfınız ve B sınıfı geliyor. Simdi gidip hazırlaniyorsunuz. Yarin herkes sınıfta okul saatinde bavuluyla burda olacak itiraz yok. 1 hafta kaliyoruz. Bide yarın yeni bir arkadaşınız katılıyor erkek ismi oğuz. Simdi herkes evlerine.
Alinin ağzından:
Çok sevinmiştik. Selinle yine baş başa kalamiycaktik.Olsun ne yapalim. Şu oğuz nasıl bıri acaba?A:Aşkım sana gidelim sen hazırla bavulunu. Sonra bana gidelim bende hazırlaniyim. Aonrada bizim tayfayla bi bara falan gideriz.Okey?
S:Olur Mavim.
Arabaya bindik Nazlıyla Savaşta bizimleydi. Selimle Tuğçede Selimin arabasiyla gitti onlarda hazirlanicakti sonra onlara gidecektik. Arabayla bizi takip edecekti.
•••••••••••••••••••••••••••••••
Selinlere geldik. Savaşla nazliyida savaşlara biraktik.
A:Hadi aşkım bavulunu hazirlayalim bide bara göre giyin.
S:Okey. Al anahtari aç kapiyi.
Ben kapiyi açtım. İçeri geçtik. Selinin odasina gittik.
A: Şimdi sen bavulunu hazırla elmacık. Bende seni izliyim.
S:Tamam peki.
Bavulunu hazırlarken konuşuyordu. Ne zaman susmadiki benim koca gözüm?
S:Aliş şimdi anlaşalım. Barda kızlarla fingirdeşmek yok. Kimse ilişkimizi bilmiyor olabilir ama yinede sevgiliyiz.
A:Benim gözüm senden başkasını görmezki hayatımın aşkı.
S: Bavulumu hazirladim şimdi hazirlanicam şu klişe laflarinida al ve odadan çık Alis.
Klişe olduğunu biliyirdum o yuzden alinmadim.
A:Ya bebeğim nolacak yanimda giyinse? Yemem seni merak etme yani...
Bu sirada yavru köpek bakışlarımı atmıştım çünkü Selin bu bakislara karsi koyamazdi...
S:İyi tamam arkani dön o zaman.
Ben arkamı döndüm. Ama tabiki yandan yandan bakıyordum. Çok güzeldi ya.
S:Aliişşş! Bakma ama ayip ayip yani sen sapık mısın?
A:Çok güzelsin selin yaa...
Tabikii tam çıplak değildi. Elbisesini giymek üzereydi.
S:Susta bari bir işe yara şu fermuarı kapatsana bi!
A:Fantazi diyorsun?
S:Ehh yani olabilir...
Hemen gidip fermuarı çekmeye çalıştım sıkışmıştı heralde. Belindeki yaraların geçmesine az kalmıştı. Ama yaraları görünce canım yanıyordu hemde çok...
S:Ahhh Ali yavaş belim ağrıyor.
A:Çok özür dilerim aşkım. Çokmu acıdı.
S:Tamam aşkım önemli değil.
En sonunda yavaşça fermuarı çektim.
A:Offf çok güzelsin yaa. Muhteşem olmuşsun elmacık.
S:Teşekkürler beybisi. Hadi san gidelim bavulumu alda bari!
A:Peki hemen BEYBİSİ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Aşk İçin♥|| AlSel ||
RandomHersey dostlukla başladı. AlSel ve Savnaz çok iyi arkadaştı. Sonra aşk başladi. Zorluklarla mücadele ettiler. Yeni birilerilerle karşılaştılar. çok iyi arkadaş oldular. Selim Selinin abisi çıktı. Dayanamayip kaçtilar. Ama başarılı olamadilar. AlSe...