Alinin ağzından:
Selin hazırdı. Herşeyi geride bırakıp gidiyorduk.Antalyaya yeni hayata. Hayatımıza.
A:Selin otobanda buluşucaz onlarla değilmi?
S:Evet...
Sesi solgun geliyordu. Gitmek istemiyor gibiydi.
A:Selin gelmek istemiyorsan söyle. Seni zorlamam. Seninde bir ailen var.
S:İstiyorum! Seninle gelmek istiyorum!
Cevapvermemiştim. Geceydi. Arabaya bindik bavulları koyduk. Görüşmek üzere istanbul. Hoşcakal ailem. Hoşçakal mavi deniz. Gelicem... selinle evlenip gelicem söz. Beni unutmayın.
Selinin ağzından:
Hoşçakal Ailem. Hoşçakal İstanbul. Mavi deniz ve gökyüzü üzülmeyin. Yanımda bir mavi daha var. Ona güveniyorum. Abim var. Dostlarım var.O sırada gözümden bir yaş geldi.
S:Ali gelicez değilmi yine.
A:Gelicez aşkım.
S:Ali ordalar hadi gidelim.
A:Ben bi selimi ariyim. Nerede kalıcaz diye. Hatlarımızı değiştirdik değilmi.
S:Evet değiştirdik.
A:Alo Selim antalyada nerede kalıcaz biz.
Selim:Bizim bir apartmnımız var. Bana ait. Bi aralar almıştım.Orda kalıcaz luks bi yer merak etme.
A:Eyvallah.
Teli kapattı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Alinin ağzından:
Gelmiştik. Selimin dediği yere geldik. Apartman değildi. Bir siteydi. 2 katlı müstakil evler. Ben selinle nazlı savaşla selim tuğçeyle kalacaktı.S:Aliş ben çok sıkıldım bara falanmı gitsek saat 6 zaten. Nolur lütlen.
A:Çok yorgunum selin!
Çok gitmek istiyordu. Birde öyle güzel bakıyorduki. Kıramadım onu.
A:Tamam hadi sen giyin bende bizimkileri çağırayım.
Başıyla onaylayıp odasına gitti.
Bende biziklileri. Çağırdım. Hepberaber süslüyü bekliyorduk.
A:Süslü!Hadi ama yaa.
S:Geldim geldim.
Çok güzel olmuştu ya. Herzamanki hali zaten.
A:Selin ya!Sen niye bu kadar güzelsin?
Selim:Durun! Yavşamayın kardeşime...
A:Sevgilim olduğu için yavşamak herkesten çok hakkım... :D
S:Tamam hadi gidelim. Zaten yarın okul var.
Hep beraber bara gittik. Aha!Herzamanki gibi Selini gözleriyle yiyen erkekler var. Şimdi burdan bir uçacam. Yarabbim...
A:Selin elimi tut!Yoksa sana yavşarlar falan.
S:Tamam Ali sorun yok!No problem. Okey.
Elimi tuttuğu an önüne döndü herkes. Sadece gençler yoktu. 30-40Yaş aralığında bir iki kişide vardı.O anda slow bir şarkı çaldı. Biz oturuyorduk.
Yerimden kalktım. Ve elimi seline uzattım.
A:Bu dansı bana lütfedermisiniz?
S:Hay hay.
Dansa kalktık. Birbirimizin gözleeine bakıyorduk. Selin bir süre sonra utandı. Ve başını yere eğdi.
A:Utandınmı?
S:Yo-yo!Utanmadım. Yani niye utaniyim. Sebep varmi?Yok dimi. Yani senin o gözler-
A:Tamam anladım selin utandın... :D
S:Yaaa off tamam utandım. Ama senin o gözlerinin maviliği beni benden alıyor. Kayboluyorum o maviliklerinde...
A:Selin!Hep benim yanımda ol.
Başıyla onayladı. Biz dans ederken bizimkilerde dansa kalkmıştı. Selimle tuğçe yanımıza geldi.
Selim:Eş değişimi?
A:Tabii
Ben tuğçeyle selimlede selin dans ediyorlardı. Bu sefer kışkanmamıştım. Çünkü ağabeyiydi.
Bir süre dans ettik. Sonra oturduk. Bişeyler içtik.
A:Selin!O o adam?
S:Ali!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Aşk İçin♥|| AlSel ||
RandomHersey dostlukla başladı. AlSel ve Savnaz çok iyi arkadaştı. Sonra aşk başladi. Zorluklarla mücadele ettiler. Yeni birilerilerle karşılaştılar. çok iyi arkadaş oldular. Selim Selinin abisi çıktı. Dayanamayip kaçtilar. Ama başarılı olamadilar. AlSe...