4.část

12 1 0
                                    

"Lindo !Dávej si sakra pozor!" Zařve za mnou Jack,který se zdržel u jedné z místních památek."Dobře,jsem opatrná." Říkám, když přecházím přes cestu mimo přechod pro chodce. 

Jack je v pohodě . Je hrozně hodný ,vkusný ,milý a sympatický. Nečekala jsem že mamka bude mít takové kamarády. Jeho chování je celkem  jiné ,než u kluků které znám. I když se vlastně nedá říct že jich moc znám, nebo spíš oni neznají mě. 

Jdeme celkem vylidněnou ulicí, a hledáme nějakou slušnou cukrárnu,kde budou mít dobrou zmrzlinu.Nikde nic, a tak se rozhodnu se ho na pár věcí zeptat,ať ho líp poznám. 
"Jak se vlastně jmenuješ celým jménem? A odkud pocházíš?" Usmívám se na něj.
"Máš tak krásný úsměv Lin. A mimochodem,jsem Jack Lyndoor , promiň že jsem se ti nepředstavil dřív." Rty se mu zformují do lehkého úsměvu.Jednou rukou si prohrabuje vlasy. "Bydlím v Miami.Nic moc,samé moře. " Usmějeme se společně. Zjišťuji dál. 
"A proč jsi tady s mamkou?" Vůbec to totiž nechápu. 

"No asi bys to měla vědět," přeruší, ale nestihnu nic říct ,protože hned pokračuje. "S tvojí mamkou jsme se seznámili ve striptýz baru,kde pracuje. Vím, že to není nejlepší místo na seznamování. " Zase zajede rukou do vlasů. Všimne si mého úsměvu,protože mi to je jedno. "A tak jak jsme se začali bavit, tak mě napadlo jestli by jsem nejel s ní, a woualá. " Vidím jeho úlevu v pohledu i v hlase. "V pořádku,chápu to. Moje matka je moje matka. 

Konečně jsme našli zmrzlinu,neboli nějakou neznámou ale celkem dobře vypadající cukrárnu. 
"Platím. " Ohlásím se. "Tak to v žádném případě kočko." Doslova mě odbije pohledem. 
Neřeším to,jinak bych se musela zbláznit. Jsme uvnitř a prohlížíme si příchutě. Mmm,skittles nebo chupa chups,kit kat nebo marshmallows. Takové super příchutě ,to bych nečekala. Ne tady,uplně v nějaké uličce daleko od centra. 
Dám si  jahodu a mango a Jack jsi dá Kit kat a Snickers.  Je tak dobrá,mňam. 
Po cestě domů si ještě vykládáme, říká mi to svém životě,o tom co si přežil a já zjišťuji že máme hodně společného. Je to úžasný chlap. Jsem u něho celkem jiný člověk. Cítím, že mě má konečně někdo rád. 



Chocolate loversKde žijí příběhy. Začni objevovat