Edo Kageler saldırı üzerine saldırı yapıyorlar ve tüm şinobileri yeniyorlardı.ortalık darma duman olmuştu.ama Bu uzun sürmedi konohanın en güçlü şinobileri geldi bunlar şüphesiz
Sai,ino,choji,sakura,sasuke,shikamaru,temari,hinata,shino,kankuro ve kiba idi
Sai,choji,sasuke,sakura,kiba,kankuro.
Takımı kagelerle ilgileniyordu.Kageler çok güçlüyüydü tobirama su stili:suiton ile açılışı yaptı.Kankuro vuruldu zannattiler ama aslında o Karasu idi.kiba çakra hapı aldı ve çakrasını iki katına çıkartıp minato ile savaşıyordu.choji yuvarlanarak hashirama ile çarpıştığını sanarken ağaçlar ile çarpıştı.ama dikkatlerinden bir ayrıntıyı kaçırmışşardı.sasuke ve sakura arkalarında idi.sasuke Yıldırım stili:kirin yaptı.ortalık toz duman idi.bu arada shikamaru,temari ve kankuro otsutsuki klanı şinobilerini beklerken onlar daha yeni yeni uyanıyorlardı onlarda hiruzen i aldılar. shikamaru onu gölge stili ile yerinde tutarken kankuro ve temari onun ile dövüşüyordu kısa süre sonra yoruldular hiruzen de yorgun idi ama hiruzen maymun kral ile onları fena dövmüştü.tam katon ile işi bitirecekken hinata ortaya çıktı çakra sı az olan hiruzeni Kolayca etkisiz hale getirdi.
Kiba nın hızı neredeyse minatoya yakındı ama başa baş bir dövüş değildi minato öndeydi. kiba çok yaralıydı.Ve rasengan ile yenildi.
Bir taraftan toneri ve kaguya olanları izleyip sırıtıyordu.
İno ve tobirama ya karşı yenilmişti
Kiba minatoya yenilmişti.
Hiruzen hinataya yenilmişti
Shikamaru ve takımı hiruzene yenildi
Ve Geriye sadece sai,choji,sakura,sasuke ve hinata ve shino kalmıştıDiğer cepheye geçersek
Susanno ile uğraşıyorlardıAcaba yenebilecekler mi idi