Köye varmışlardı bombayı aramaya başladılar köydeki insanlar tahliye edilememişti.bombayı şüphesiz köyün merkezine koymuşlardı sasuke ve sai bombayı buldular bomba patlamak üzereydi hemen onu köyden uzaklaştırmaları gerekiyordu.bombanın patlamasına son 10...9....8....bu sırada sasuke ben onu uçan susano ile uçurucam dedi.sai de kendini tehlikeye atma oraya ejderhamı yolluyorum o onu köyden uzaklaştırır dedi. 3....2...1....ve sıfır.ejderha bombayı yükseltmeyi başarmıştı.ama çok yükseltememişti.patlama köyü pek etkilemedi ama sai ve sasuke yere yapıştı.
Herkes çok mutluydu köyde bayram havası vardı.ama kimse ölümün eşiğindeki Ninjalara bakmaya tenezzül bile etmiyordu.hemen hastaneye götürüldüler arkadaşları eşleri çocukları sasuke ve sai nin durumunu öğrnmek istiyordu.onların bu denli yaralanmasının nedeni patlamanın yanında bulunmaları ve patlamanın zararlarını çok az miktarlara indirmeyi başarmalar idi bu sırada çocuklar çoktan uyanmıştı kageler hayati tehlikeyi atlatmışlar ama hala yatalaklardı acaba sai ve sasuke kurtulabilecek miydi derken doktorlar ameliyathaneden çıktılar.
Naruto kendi odasından:SASUKE İYİMİ.diye bağırdı
doktorların yüzünden düşen bin parçaydı.
Doktor üzgün bir ifade takındı sonra birden bıyık altından bir gülümseme ile:onlar yaşıyoooor diye bağırdı sonra herkes mutluluktan ağlamaya başladı
Hinata:evet yaşıyorlar diye bağırdı.
naruto:işte benim arkadaşım.dedi
Sakura:Sasuke kun,çok güçlü olduğunuzu biliyordum.dedi
İno ve inojin birbirlerine sarılıp ağlıyorlardı ama bu yaşlar mutluluk göz yaşları idi.
bir süre sonra herkes iyileşmişti naruto artık boruto ya daha fazla zaman ayırıyordu . artık bir aile olarak bağları tekrar kuvvetlenmişti.
Sasuke görevlerine biraz ara vermeye karar verdi . kiba sonunda evlendi. ve herkes onun merasimine gittti.
Ama otsutsukiler rahat durmayı planlamıyordu.ve chuunin sınavları yaklaşıyordu .