BÜYÜK ÇARPIŞMA

167 7 1
                                    

Kageler çok zorlanıyordu bu sırada boruto,sarada ve mitsuki kakashi den kurtulup kaçmışlardı kakashi sonradan kawarimi ile kaçtıklarını anlamıştı ve şinobilere: sarada mitsuki ve borutoyu aramalarını söylemişti bu sırada kakashi yaşlanmaya başladığının bir kez daha farkına varmıştı.

Aslında kakashi normal çocuklar olsalardı bu kadar sorun yapmazdı ama başlarını derde sokcaklarını adı gibi biliyordu.

diğer yandan kageler havada dövüşmenin zorluğunu yaşıyorlardı. kageler daha yeni idi sonuçta. madara yumruk üzerine yumruk indiriyordu. naruto ikili oodama rasenganla madara nın üzerine gidiyordu.

ama diğerleri de ona yardım etmek istediler darui kılıcını savurdu ve dev susanno biraz sallandı ama çok yaralı idiler. madara ile naruto çarpıştı herkes ne olduğunu merak ediyordu ve birden ikisinide nefes nefese gördüler naruto susannoya çok iyi zarar vermişti.ve kurotsuchi madaranın etrafına duvar örüp her yerini kapamıştı ve gaara da kum tsunamisi ile madaranın üzerinden geçmişti.

çok sevinmişlerdi ama madara hala ayktaydı ve naruto nun hali vasattı ve diğer kagelerinde tabii çok fazla çakra harcamışlar ve bitkin düşmülşlerdi.naruto kalan son çakrasıyla kyuubi moduna geçti

diğer kageler:naruto dur kendini öldürüceksin dediler.

naruto:EĞER ÖLÜCEKSEM KÖYÜMÜ KURTARIP ÖLÜCEM İSTERSENİZ KAÇABİLİRSİNİZ DEDİ.

Darui dediki: asla seni burada bırakamayız dedi.

chojuro:şu zamana kadar olan herşeyde beraberdik şimdide öyle olucak dedi.

gaara:ozaman konuşmayı bırakıp dövüşümeye başlayalım dediler.

ondan sonra hepsi bütün çakralarını en güçlü jutsulaı için feda ettiler.

bu sırada madara öyle odun gibi durmuyordu oda bütün gücünü verdi.

kyubi ortaya çıktı ve narutoyla ikisi beraber biju dama attılar

ve diğer kagelerde saldırılarını yaptılar ve sononda olan oldu mutlak çarpışma gerçekleşti.kelimeler ile anlatılamayacak kadar büyük bir patlama oldu.

Bu sırada boruto,sarada ve mitsuki sesin olduğu yere yöneldiler.Boruto nun içine karasular inmişti çünkü babasını orada olduğunu az çok anlayabiliyordu.ve hemen otarafa koştu

Sarada: dursanaaaa dedi.

Mitsuki:bizide bekle dedi.

ACABA ÖLÜM KALIM SAVAŞINDAN KİM GALİP OLARAK ÇIKMIŞTI.



7.hokage uzumaki narutoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin