MADARA NIN SONU

153 8 0
                                    

   Dövüş devam ediyordu artık yavaş yavaş iki cephede tükeniyordu.boruto hyuuga tarzı taijutsu ile madaraya doğru atıldı asılnda normal şartlarda onların madara yı yenme olasılıkları yoktu ama çok zayıftı ve hepsi beraber saldırılarını yaptı tam o sırada madara mugen tsukuyomiyi yapıyorduki boruto çok çok büyük bir rasengan fırlattı mitsuki madara yı sıkıyordu.saradada bütün dengesini bozdu ve oradan çekildiler ve çarpışma oldu bu sefer madara yere yapışıp kalmış ve edo tensei bozulmuştu.sonra hepsi bitkinlikten bayılıp kaldılar.                                                                 

   diğer tarafta dövüş devam ediyordu hashirama bitmişti ama garip bir şey vardı otsutsukiler uyanmadılar 

Kaguya dedi ki :Toneri bunlardan hayır gelmeyecek hem gizli planımızda var hokagelerde bitti klanımızın ninjalarını sonraya saklayalım dedi.

Toneri:evet anlamında başını salladı.

 Bu sırada Boruto sarada ve mitsukinin yardım ekibi olay yerine varmış ve kagelerle ,boruto sarada ile mitsukiyi köye götürmüşlerdi.kakashi yanlarındaydı onları çok merak etmişti ve çocuklar siz ne yaptınız sizin için çok endişelendik dedi.

 Boruto kısık bir sesle:üzgünüz kakashi-san ama madaranın işi bitti.dedi

diğer yandan sasuke susanooyu açmıştı kılıç darbesi indirdi hokageler kaçmak için havaya zıpladı sai tam o sırada ninpoo chojuu giga ile onları yere yapıştırdı artık çareleri kalmamıştı kagelerin. sakura yere yumruk attı tüm kageler uzağa fırladı shino böcek gönderdi takım çalışmasıyla kageler paketlendi.

Artık herkes başlarını kaguya ve toneri ye çevirdi ama 

Toneri:sizi başka bir zaman ziyaret edeceğiz şimdilik köyünüzdeki bombayla ilgilenin dediler ve herkes bomba mı. diye birbirlerine baktı.

 ve kaguya dediki:bu geçmişte deidara nın suna köyüne attığı bombanın on katı dedi.                           hemen köye ilerlemeye başladılar.kimsenin bombadan haberi yoktu kageler baygındı herşey üstüste gelmişti .

Bakalım bombayı vakit dolmadan imha edebileceklermiydi.


7.hokage uzumaki narutoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin