Bölümün geç geldiğinin farkındayım.Nedeniyse şu;
Bölümü internetim bittiğinde telefon üzerinden yazmıştım ve internet yükleyince taslağı yayımlarım diye düşünerek kaydetmiştim.Fakat telefonuma format attırınca kaydettiğim taslak silinmiş,ve ben baya bi sinirlenmiştim.Normalde 3 gün önce bölümü okuyacaktınız fakat silinen bir bölümün tıpatıp aynısını hatırlayıp yazmak baya bir zor oluyor o yüzden gecikti.Hem önceki yazdığımdan çoğu yeri farklı.Eklemeler çıkarmalar yaptım ve bence harika oldu.
Beğenmeniz Umuduyla ben aradan çekilir ;)
İYİ OKUMALAR!! *-*
Hani,fanfic okursunuz ya?
Sıradışı olaylar olur.İblis,Melek,vampir yada kurt adam...
Ve onların bir seçilmiş kurbanı...
İşte şuanda o fanficlerdeki başrol karakteri gibi hissediyorum.Bir çeşit canavarın seçilmiş kurbanı
Yada benim öyle hissetmemi sağlayacak beynimin oynadığı bir tür yanılltmalı oyun...
Kim bilebilirki?
Dün geceki olaydan beri sabaha kadar uyumamış,boş duvarı izlemiştim.
Ya yine gelirse?
Bilmiyorum,ondan korkuyor muyum?
Aslında korkmuyordum.Fakat beni nedensiz bir şekilde Justin,-ki daha o mu değilmi bilmiyorum.Ve düzeltiyorum yaratık-rahatsız ediyordu."Bu nasıl oldu?" adamın defalarca sorduğunda yanıtını verdiğim soruyu bilmem kaçıncı kez sorduğunda artık sıkılmaya başlamıştım.Bu sıkıntıda tabiki nefesime dökülmüştü."Bu soruya cevap verdiğimi düşünüyorum.Dün gece yukarıdan yüksek ayak sesleriyle beraber tavanım çatladı.Yukardakinin artık nası bir ayağı varsa?"diyerek sonunu alaya vurdum.Koyu yeşil gözlerini merak ve korkuyla bana odakladı."Siz...sanırım olayı bilmiyorsunuz?"diyerek sordu."Ne olayı?"sıkıntılı bir şekilde derin nefes alarak konuşmaya girişti "Yukarıda oturan Mathielda teyze..."cümlesini toparlayabilmek için pencerenin yanındaki duvardaki siyahlıklara odaklandı.Bir dakika?...Siyahlık? Benim krem rengi duvarımdaki çizik çizik siyah izlerin ne işi olurki?...O...Ordan gittikten hemen sonra olmuştu "Beni dinliyor musunuz?"diyerek bakış açıma girdi."E-evet.Fakat dalmışım.Nolmuş?" "Siz tavanımda yüksek ayak sesleriyle beraber büyük çatlaklıklar oluştuğunu gördüğünüz vakit Mathielda teyze evinde kan dolu banyo küvetinde bulunmuş.Kadında baya bi zarar varmış.Polisler önceden böyle bir olayla karşılaşmadıklarını söylemişler.Şehirde geniş çaplı araştırma başlatıldı." "Yani,katilmi benim tavanımı çatlattı?" "Her şey olabilir.Bir düşmanıda olabilir.Böyle işler belli olmaz.Ama sizi uyarıyorum.Bu işten uzak durursanız şanslı çıkarsınız" Mathielda teyze her ne kadar keçi kadar inatçı ve huysuz olsada onu seviyordum.Yaşlı ve 70'ine merdiven dayamış birisiydi.O yaştaki birisinin düşmanı olacağını pek düşünmüyordum.Düşündüğüm tek şey; bunların hepsi Pattie'nin kapıma gelip kek malzemesi istemesiyle başlamasıydı.Mutfakta istediği malzemeleri ona hazırlarken,kar üstünde üst üste Julian'la devrildiğimizde belli belirsiz gördüğüm silüetler,Justin'in Julian'ın Kanada'da tanıştığı çocukluk arkadaşı çıkması,Beni tuvalet katında elektriklerin temassızlıkla gitmesi ve geldiğinde sıkıştırması,odunlukta olan olay,Andrew'un odasının duvarını tıklattığımda geri cevap almam,fakat anneannemlerdeyim diyerek evde olmadığını söylediğinde emin olmak amacıyla duvarı yeniden tıklattığımda karşı taraftan cevap alamamam,Mathielda teyzenin acımasızca öldürülmesi ve o esnada tavanımın gürültülü ayak sesleriyle çatlaması,evin her yerinde kanat tüyü bırakıp Julian'a göstereceğim an ortalıktan kaybolması,perdenin arkasından bal rengi gözlerini bana dikmesi ve ona doğru yaklaştığımda kaçması...
Bunların hepsi,bana tek kişi olan Justin'i çağrıştırması normal miydi?
Yada sürekli bal rengi gözlerle temasa geçtiğimde beynimde 'Justin'kelimesinin yankılanması...
Halisünasyon yada şizofreni ihtimali yüzde kaçtır? %10?,20?,70?,90?...
"Tavanımı tamir edecek misiniz?" gözlerini bana dikip korkusunu ve endişesini gizlemeye çalışarak gülümsemeye çalıştı fakat başarısız oldu.Etraf zaten korku ve endişeyle çok ağır kokmaktaydı.Korku ve endişesinde kaynaklandığını düşündüğüm terli ellerini mavi tulumuna sildi."Yanımda gerekli malzemeler yok.Bir gün o malzemelerle gelip tamir ederim"diyerek odamdan çıktı.Adam evimden çıkarken sabah minik bir not bile koymayı akıl edemeyen biricik odun fakat papatya kadar narin sevgilim görüş açıma girdi.Evimden çıkan adama yandan tuhaf bakışlar attıktan son bana döndü.Kapıyı açık bırakarak mutfağa girdim.Kapını açılıp kapanma sesi ve umursamazca etrafına bir yerine attığı anahtarlığın sesinin duyulmasıyla Julian'ın eve girdiğini anladım."Bir açıklama yapmaya ne dersin?"omzumun üstünde yarım dönerek ona baktığımda kapı pervazına yaslanmış,siyah deri ceketiyle beraber cevap bekleyen bakışlarını bana yolluyordu.Umursamazca önüme dönüp,kettle'a doldurduğum suyu kaynatmaya başladım."Minik bir not bile bırakmayı düşünmeyen sevgilimin bir açıklaması varsa benimde vardır?"diyerek tezgaha yaslanıp,ona döndüm.Göğsünde kavuşturduğu ellerini ceplerine sokup başını eğip,yere odaklandı.
Canımı sııkan bir şey yapmış olmalıydı.Canımı sıkan bir olayı yaptığında her zaman yaptığı bir davranıştı bu çünkü.
"Benim canımı sıkacak bir şey mi yaptın?" diyerek yanına yöneldim.Şaşkınlıkla bana bakmaya başladı
"Sen...Bunu nerden biliyorsun?" tebessüm edip umursamaz ve bilmiş bir şekilde konuştum."Seni,senden iyi tanıyorum Julian."diyerek pazısına ellerimi koyup rahatlatırcasına sıvazladım ve teşvik amacıyla 'hadi'diyerek sözümü tamamlayıp dudaklarıma minik bir tebessüm kondurdum.Boşta kalan eliyle saçlarını karıştırıp,dudağını emin olmak istermişcesine büzdü.Böyle yapınca fazlasıya tatlı ve seksi oluyordu.Ve eminim bunun oda farkındaydı."Justin'le buluştum" pembeli düşüncelerimden beni sıyıran bu ses ve söyledikleri şoka girmeme sebep oldu.Pazısını rahatlaması için sıvazladığım elim,pazısının biraz aşağısında donmuştu.Ne bir şey söyleyebilyor,nede tepki verebiliyordum.
Donmuştum.
Beynimde sadece can alıcı sadece 2 kelime bana inat,beynimde yankılanmaktaydı...
Justin'le buluştum ...
Justin'le buluştum ...
Justin'le buluştum...
Umarım beğenirsiniz ;) .Şu Vote şeysinede basmayı unutmayın.Yorum Vote her ne kadar bol olursa okadarr çabuk gelir benden söylemesi :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET GAME
FanficSizce aşk nedir? Aşk bir delilikmidir?yoksa hayatımızda yaşadığımız güzel bir olay mı? Peki kalbiniz üzerinde oyun oynanırsa halamı aşık kalırsınız? Ben aşık olmazdım ondan nefret ederdim ama kalbinin içine beni hapsetmişse ve o karanlıkta kaybolduy...