" Bugün ki partiye gitmek zorunda mıyız Calum? Gerçekten hiç halim yok,"
Kaşlarını çatıp bana baktı. " Evet zorundasınız Meda,"
Yapmacık bir şekilde gülümseyip " Belki de senin yerine başka birini işe almalıyım Cal?" Dedim. O da yüzüne dehşet olmuş bir ifade yerleştirip elini kalbine götürdü. " Bana bunu yapamazsın,"
Kahkaha atıp " Gerizekalı," diye mırıldandım. O da gülerek karşılık verdi.
Tanrım, bu adamı seviyordum. Benden sadece 5 yaş büyüktü. 25 yaşındaydı. Olmayan abim gibi seviyordum onu.
Biz hala gülerken içeri biri girdi. Kafamı çevirip baktığımda bunun Justin olduğunu gördüm. Gözümün önüne dün gece olanlar gelince kıkırdadım.
Justin sırıtıp " Merhaba Calum ve sevgilim," diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu.
Gözlerimi kısıp ona baktım. Bu da yeni taktiği miydi?
Calum " Işte bu çocuklar! Sizde aradığım potansiyel bu!" Diyerek heyecanla konuşurken gözlerimi devirdim. " Zaten bütün Dünya'ya yalan söylüyoruz Calum,"
" Yarın ki partiye gidiyorsunuz. Konu kapanmıştır," Deyip odadan çıktı.
Justin " Vay canına, fazla ciddiye alıyorlar," deyince " Bir de bana sor," diye mırıldandım.
Içeri Max girip " Hadi Meda, yeni şarkını kaydedeceğiz," dedi. Omuzlarımı düşürüp ayaklandım. Camın diğer tarafına geçip kulaklığı taktım.
Max düğmeye basıp konuştu. " İşaret verince başla," başımı sallayıp onu onayladım.
İşaret verdiğinde kulağıma şarkının melodisi duyuldu.
Wake up to your dreams
Rüyalarına uyanDedikten sonra nefes alırken şarkı sözünü kaçırdım ve ağzımdan " Siktir," kelimesi döküldü.
Kafamı kaldırıp baktığımda Max'in gülmemek için dudaklarını ısırdığını gördüm. Justin ise.. Justin gülmekten neredeyse yerlere yatacaktı.
Gözlerimi devirip " Baştan al Max," dedim. Başını sallayıp şarkıyı başa alınca sözler gelmeden önce yanımdaki suyu aldım ve birkaç yudum alıp dudaklarımı ıslattım. Şişeyi kenara koyup sözleri bekledim.
Wake up to your dreams
Rüyalarına uyanAnd watch them come true
Ve onların gerçeğe dönüşmesini izleI'll make you whisper my name, i'll never leave the room
Sana kendi adımı fısıldatacağım, asla odadan çıkmayacağımNight and day, i'll be your muse
Gece gündüz, ilham peri olacağımNo other girl can make you feel the way I do
Başka hiçbir kız sana benim hissettirdiğim gibi hissettiremezI can make the stars dance
Yıldızları dans ettirebilirimLight the moon, I can make the stars dance
Ayın ışığını yak, ben yıldızları dans ettirebilirimIf you want me to
Eğer yapmamı istersenThe sky is everywhere, so make me under it
Gökyüzü her yerde, beni onun altına bırakI can make the stars dance dance dance with you
Yıldızları seninle dans ettirebilirimDon't be afraid, close your eyes
Korkma, gözlerini kapatLet me take you to places you've never been tonight
İzin ver seni bu gece daha önce hiç gitmediğin yerlere götüreyim