Mereka semua sudah sampai Malaysia. Sekarang dalam perjalanan ke Pahang. Hoho..
Dalam van ExoK
"Hyung..berhenti kejap boleh tak? Nak ken--" Sehun tak sempat menghabiskan ayatnya sebab Suho dah potong.
"Yah Sehunnie..cover laa sikit ayat tu. Cakap laa nak buang air kecik ke? Nak pee ke? Ni nak kencing. Apa lah.." Suho terus membebel macam mak nenek.
Tiba-tiba dalam van mereka itu seperti bau petai masak sambal yang semalam diorang makan."Euww!! Busuknyaaa!! Siapa kentut??!" Kai mengibas-ngibaskan tangannya. Sama jugak dengan member yang lain.
"Tulah. Sehun dah kata. Suruh berhenti. Sehun nak kentut. Yang hyung pergi membebel macam mak nenek ni kenapa?" Sehun membuat muka selamba badak dia.
Terus semua penghuni dalam van itu keluar dan memuntahkan isi perut mereka. Van ExoM yang berada di belakang turut berhenti bila van depan berhenti mengejut.Dalam van ExoM
"Tu dah kenapa semua muntah tu?" Soal Kris.
"Aku rasa artikel yang aku baca tu betullah." Chen bersuara sambil memegang dagu nya.
"Artikel apa pulak?" Soal Xiumin. Kini semua mata ahli ExoM tertumpu kearah Chen.
"Lelaki boleh mengandung!" Kata Chen. Member ExoM semua terkejut.
"Yah! Jinjja?! Mana kau tahu?!" Soal Luhan tidak percaya.
"Menurut artikel yang aku baca tu, macam mana nak kenal pasti lelaki itu mengandung ke tak. Kalau dia mengandung,dia akan muntah. Macam member ExoK dengan driver hyung tulah." Jawab Chen dengan penuh keyakinan di wajahnya.
"Jinjja?" Tao sudah mengeluarkan suara maknyah dia.
"Apa yang korang cakap sebenarnya ni?" Soal Lay blur. Member ExoM menepuk dahi. Parah dh kawan diorang yang seorang ni.Di RnR
"Korang okay tak ni? Nak pergi klinik?" Soal Luhan kepada member ExoK.
"Okay lah sikit sekarang. Kenapa nak pergi klinik pulak?" Soal Suho.
"Yelah. Mana tahu korang mengandung.." Balas Xiumin.
"Mengandung??" Semua ExoK dan ExoM berkumpul dan terbentuk laa EXO.
"Ha'ah. Chen kata kalau muntah muntah orang tu mengandung." Balas Tao. Tetapi yang peliknya dalam tempat yang diorang berkumpul tu ada 11 orang je. Mana lagi seorang? Mana Chen??
"KIM JONGDAE!!!!!!!!!!" Jeritan ExoK bergabung meletop macam Adam dan Stacy! Chen dah selamat menyorok dalam toilet dah. Kalau dia tertinggal, padan muka~S K I P
Jhope: Author..nak tanya..betul ke artikel yang Chen baca tu?
Author: Kau rasa?
V: V rasa betul. Hobi hyung! Jom kahwin cepat sebelum orang tahu V mengandung! Lepas hyung kiss V tu V asyik muntah. Hyung ottokhae??
Jhope: jinjja?? Cepat jom kahwin!
Jimin: Jungkook-shii..Jimin rasa..
Jungkook: Staph! I don't give a shit! Lalalalala
Jimin: JEON JUNGKOOK!! TT^TT
Author: Pelakon-pelakon mari back to the story. Kesian pelakon EXO kena tunggu. Huhu~
Di Pulau Tioman
"Waaaaaaaaaaaa!!!!" Kesemua member EXO berlari kearah pantai. Menikmati keindahan alam.
"EXO! Come here!" Panggil manager mereka. EXO menurut perintah.
"Percutian kalini kita akan bergabung dengan lagi satu kumpulan yang juga terkenal seperti kamu semua." Jelas manager mereka.
"Nugu?" Soal Kris.
"Dalam 10 minit lagi diorang sampai. Sekarang saya bagi pelepasan kepada kamu semua untuk menikmati keindahan alam memandang kan sekarang tidak ramai orang di tempat ini." Balas manager EXO.
Merrka pun menyanbung kembali aktiviti mereka yang tergendala tadi.Sebuah van hitam tiba di tempat di mana EXO dan manager berkumpul. Dan terpancar lah wajah 7 orang jejaka idama malaya turun dari van itu.
"Annyeonghaseyo Bangtan Sonyeondan imnida." BTS men greet EXO sambil bow kearah mereka.
"Annyeonghaseyo EXO imnida." EXO membalas bow BTS. (Author tahu ni ayat keling -.-)"Baekhyun! Kembar kau ada dekat sini!" Jerit Chanyeol sambil gelak macam orang gila tak hingat dunia XD
Author: oppa..maafkan sayaa T^T
Chanyeol: Hyera..ko tunggu laa nanti kat rumah!
Author: oppa!! Hyera masih dara!
Chanyeol: apa kau merepek ni saeng? Ok ke tak ni?
Jungkook: dah dah! Back to the story!
Author: huhu T^T
V dan Baekhyun berpadangan sesama sendiri. Lama sangat diorang scan. Scan maklumat apa taktahu la. Lepastu tiba tiba..
Klikk!!
"Wahh!! Cantiknya gambar kitaaa!!" Selfie rupanya -.-
"Hyung simpan kan untuk TaeTae." Baru kenal harini dah rapat. Baguss~
"Nanti hyung post dalam instagram. Wokeyh?" Balas Baekhyun. V membuat isyarat 'beres boh!'"Baiklah! Semua diminta untuk berkumpul di sini sekarang! Kita akan bergerak ke hotel dan menentukan bilik hotel masing-masing. Kajja!" Kata manager mereka lalu mereka semua bergerak meninggalkan kawasan pantai itu.
--TBC--
Mian pendek..nanti author update panjang panjange yaa~
Vote&Comment juseyo~
YOU ARE READING
[H] Holidays! +exobngtn
FanfictionEXO dan BTS merupakan antara boy group paling popular di Korea malah di seantero dunia. Mereka bertemu dalam sebuah percutian. Dari situ mereka kenal antara satu sama lain. Pelbagai aksi yang mencuit hati serta kisah suka duka masing-masing akan dic...