Pagi pun menjelang. Tetapi 19 jejaka idaman ni masih belum membukakan mata mereka dari tidur mati. Bermulah tugas seorang manager mengejutkan anak-anak buah mereka.
Jin orang pertama yang bangun. Dengan mata masih terpejam dia berjalan ke bilik air dan akhirnya goal!!! Jin terjatuh terus dalam bath tub. *bayangkan Jin jatuh. Hahahahahahahahaha*
"Adoii! Omma!! Sakit bontot! Adoii" akibat bunyi bom nuklear yang dihasilkan oleh Jin, Xiumin pun terjaga.
"Jin-sshii! Gwenchana??" Soal Xiumin sambil menjenguk ke dalam bilik air.
"Nae..nae gwenchana." Balas Jin sambil jalan terhinjut-hinjut menggosok bontotnga lalu menutup pintu bilik air itu."Rapmon-shii..palli ireonna! Kita kena tentukan jadual diorang! Palli!" Kejut Suho. Hampir give up dia mengejut Rapmon. First try dia kena kick dengan Rapmon dekat peha. Kalau dekat eherm? Ish ish ish..
Suho: euw! Author byuntae!
Author: kesah apa kau?
Baekhyun: author tak baik byuntae-byuntae ni..
Author: aku nak berbyuntae dengan Jungkook. Dah shush!
Jin: author! Jungkook kami masih bawah umur!
Author: *korek hidung*
Chanyeol: yah Hyera! Aku kasi tahu omma!
Author: kesah? Dah ah bye! Sambung story marii!
Setelah tiga kali Suho ditendang,di kick dan sebagainya, Rapmon masih tidak bangun. Kris pula mencuba nasib. Kris menggunakan tekniknya semasa dia bersama Jessica dulu. Kantoii!
"Jagiya~ palli ireonna! Jom mandi dengan baby~" Kris menggunakan suara nya yang paling menggoda. Suho naik geli-geliman dibuatnya. First time dia tengok Kris buat macam ni. Rapmon pun dengan senang hati melingkarkan tangannya di leher Kris seperti ingin mencium Kris. Dengan kudrat yang ada, Kris menolak Rapmon sampai jatuh katil. Bangun pun.
"Kau dah kenapa?" Soal Kris. Suho dibelakang gelak tekekek-kekek sampai sakit perut muntah-muntah pun ada. Rapmon menggosok bontotnya.
"Dah kau kejut aku guna suara menggoda ni dah kenapa? Aduhh sakitnyaaa~" Adu Rapmon.
"Aigoo..dah lah pergi mandi! Kita sebagai leader harusnya menentukan jadual anak-anak buah kita." Bebel Kris seperti seorang ayah pula. Rapmon mencebik.Di Pulau Tioman punya pantai. (Ada en? Author tak tahu nama pantai tu apa. Huhuuu)
Sesampainya mereka di pantai, semua berlari anak ke gigir(ke gigi?) air. Tiba-tiba adalah mat salleh sesat dekat Malaysia ni jalan dekat pantai pakai bikini. Dan time tu jugak V menjerit keterujaan.
"Wahhh!!! Bitch!! I like bitch!" Semua mata memandang tepat kearah V.
"Wae? Wae? Wae?" Soal V.
"Kau cakap apa tadi?" Soal Jimin.
"Bitch? Ni kan bitch? Right?" Balas V.
"Ni beach lah pabo! Bukan bitch! B.E.A.C.H BEACH!! Pantai!!" Jimin membetulkan perkataan V itu. Siapa yang ajar dia entahlah.
"Alah! Sama je sebutan dia!" Bantah V.
"Sayangku anak omma~ memang lah sama~ tetapi maksudnya lain sayangku intan payung gunung berapi anak omma~" Kata Baekhyun sambil mengusap kepala V persis ibu mithali gitu~--TBC--
Mian pendek..huhuu..author kekurangan idea! Nanti author update panjang-panjangg!
YOU ARE READING
[H] Holidays! +exobngtn
FanficEXO dan BTS merupakan antara boy group paling popular di Korea malah di seantero dunia. Mereka bertemu dalam sebuah percutian. Dari situ mereka kenal antara satu sama lain. Pelbagai aksi yang mencuit hati serta kisah suka duka masing-masing akan dic...