Selin : Hayatında kimseyi umursamayan ama azimli olan bir ironiye sahip içinde ne kadar yaşamını dalgaya vurmuş bir kişilik yatsa da her şeyi içinde yaşayan bir kişi. Gerektiğinde futbola kendini kaptırıp küfürler bile savuran asla süsü sevmeyen eğlenceli, agresif ve duygularını dışa ifade edemeyen bir kızdır .
Pınar : İnsani homkurten tiplerden ve hayatinda pek sıkıntısı olmayan her anda yemek yiyebilecek kadar aç ani çıkışları ile şaşırtan atarlandigi zaman küfür eden futbolu seven bir tip . Üşengeçlikte üstüne yoktur ve abartılı şeyleri sevmez . Arkadaşları dışında pek kimseyle konuşmadıği için dışa sessiz bir kız olarak gösterilir ama içi öyle değildir .
Ilknur : Olur olmaz şeylere üzülen duygusal ,trip atmayı hobi haline getirmiş birisidir . Suslenmeyi , makyajı çok sever dıştan oldukça havalı bir tip gibi gözükür . Futbolla arası pek yoktur o genelde magazin izler , sosyal medyada takılır . Hiçbir lafın altında kalmaz cenesiyle susturur insanları . Oldukça da meraklıdır ve küfürden hoşlanmaz
Sümeyra : Hayat ona sinsi gülüşler atmış ama onun hayata olan enerjisini azaltmamis aksine çevresindekiler sayesinde hayata daha cok bağlanmış ve içine kapanikligindan kurtulmus dertlerine rağmen güçlü kalmayı başaran biridir . Önceden her şeyi kafasına takan br tiptir fakat artık hiç bir şeyi takmaz gelişi güzel yaşar hayatı . Gerektiği zaman insanlara ölümcül bakışlar atarak susturur . Dersleri gayet iyidir dıştan sıradan inek öğrenci gibi gözükse bile aşırı eğlence düşkündür ve sakardır .
Kerem : Genelde hayatı pek umursamayan neşeli girdiği yerde kendini belli eden bir tiptir . Sevilen cool biridir , aşka inanmaz , paten sürmeyi ve gitar çalmayı çok sever . Komik birisidir insan onun yanında pek ağlayamaz . Köpeklerden aşırı derecede korkar . Basketbolla ilgilenir . Hiperaktif bir tiptir yerinde duramaz . Insanlar ona sempatik penceresinden bakar .
Deniz Utku : Genelde cool takılan aşırı havalı olarak gözüken bir tiptir . Her önüne gelenle konuşmaz arkadaşları dışında ki insanlara soğuk davranır . İnsanlara pek güvenmez yaşadığı sorunlar sebep olmuştur buna . Kavgacı bir tiptir en ufak bişeye koskoca bir kavga çıkartır ve asla dayak yemez . Kimse ona ve arkadaşlarına laf edemez . Futbol hastasıdır . Kaykay sürme konusunda üstüne yoktur . Genelde dışarda takılır eve uyumaya gelir çünkü evden nefret eder . Dıştan oldukça cool ve gizemli gözüken bu genç aslında içinden kopan fırtınalara direnerek bu güçlü halini kazanmıştır .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 Şizofren Genç
Teen FictionBirbirinden farklı altı genç ve dostlukları , ilginç yaşam örnekleri ve maceraları Selin Pınar Ilknur Sümeyra Kerem Deniz Utku Bu serüvenin kahramanları ... Bu