Bu bölüme başlık bulamadım. Umarım beğenirsiniz.
Biz eve gidene kadar Ece susmadı.
-Ya Defne Emre çok yakışıklı.
-Defne Emre de yüzücüymüş.
-Yemişim Emre'ni ha.
-Ya Defne onu ben yiyeceğim.
-Tamam tamam sen aşık mı oldun bakayım.
-Imm olabilir.
-Anlız biz seninle hep 'arızalar' olarak kalıcaz.
-Tabikide.
Biz Ece ile aynı liseye gittiğimiz için ev arkadaşıydık. Antrenmanın başlamasına 1 saat vardı. Bugün oraya nasıl gideceğimi bilmiyorum. Hem o Fatih denen malı dinlemek, hem de Kenan Abi den azar işitmek istemiyordum. Ama yine de gitmeliydim. Biz Ece ile her zaman 30 dk. önce orada oluruz. Hayır ya Kenan abi şimdi olmaz off.
-Defne neden antrenmandan kaçtın?
-Ya Kenan abi özel mesele.
-Özel mesele falan dinlemem. Bir dahakine 1 hafta kara antrenmanı yaparsın.
-Ama -
-Dinlemiyorum.
-Off Kenan'a abi tamam.
Serviste yine Ece ile beraber oturduk. Servis kalkmadan önce 2 tane çocuk daha geldi.
WHAT?
BUNLAR
EMRE
VE
YAĞIZ!!!
Tabi Ece beni yanından attı ve kendi 'Emreciğiyle' oturmak istedi. Ben ise tekli koltuklarda oturdum. Oha Yağız'ın yanındaki Sude gerizekalısı mı? Yani kıskanmıyorum ama kız resmen yavşıyor.
-Yağız telefon numaramı ister misin?
-Hayır.
Hahaha tabi gör gibi kalırsın. Sonra Yağız arkasını döndüğünde göz göze geldik. Ben gözlerimi devirince kafasını çevirdi. Sonra birisi yanıma geldi. Onu tahmin etmek hiç zor değildi. Yanımdaki Fatih ti. Bu yüzden ona bakmamaya çalışıyordum.
-Defne bir şey söylemeyecek misin?
-Hayır.
-Neden kaçtın?
-Seni ilgilendirmez.
-Benim sorumdan sonra neden kaçtın Defne?!
-Kıt mısın oğlum sen?
-Sayende.
-Çocuklar herkes yerine otursun ve beni dinlesin. Haftaya 8 gün kamp var. Yanlız bu kamp çadırda olmayacak. Otelde kalacağız. Telefonlar toplanacak.
-Kenan abi odalar kaç kişilik?
- 2 kız 2 erkek.
- kanka geliyorsun değil mi?
- Evet Ece geliyorum.
- Kanka sen geliyon mu?
Bunu Emre Yağız'a söylemişti.
- Evet.
Havuza geldiğimizde Sude isimli gerizekalı kuyruğu ile ( Kendisi Didem oluyor.) dedikodu yapıyordu.
- Didem yeni gelen çocuklar çok yakışıklı. Ama ben en çok YAğız'ı sevdim.
- Aynen ama ben Emre'yi daha çok sevdim.
Didem'in sonu pek hayra alamet değil galiba çünkü Ece ellerini yumruk yapmış Didem'e bakıyordu. havuza girdiğimde Kenan abi ;
-Defne sen bugün kara antrenmanı yapıyorsun.
- Peki Kenan abi.
Şu an Kenan abi ile hiç uraşamam. Nasıl olsa yapmayacaktım.
---------------------------------------------
Antrenman boyunca Kenan abinin gözü benim üstümdeydi. Resmen hayaller hayatlar yaşadım. Hayalimde yapmamak varken hayatta acınası bir şekilde terledim.
Havuzun kenarında eşyaları toplarken birisi beni suya doğru itti. En son hatırladığım ayağım havada geziyordu. Sudan kafamı çıkardığımda beni iten kişinin Yağız olduğunu gördüm.
- Hay ben senin!!
- Hahahaha Defne çok komiktin hahahaha.
-Bari kaldır beni. dedim ve elimi uzattım.
Elimi tutunca onu suya çektim.
- Hahahaha şimdi ödeştik.
-Tamam pes ediyorum.
- İyi olur.
Tekrar servise binince ikili koltuklara oturdum. Ece gelince özür dileyip Emre'nin yanına oturdu. Daha sonra Yağız geldi ve yanıma oturdu. Saçları dağılmış ve yorgun gözüküyordu. Bu hâli bile karizmatikti. Aman babane canım hah.
Yol boyu Yağız ile hiç konuşmadık. Ece ile ise eve gidene kadar konuştuk. Açıkçası Ece konuştu. Eve gidince akşam rutnimi yapıp yattım.
Arkadaşlar Defne veya Yağız karakteri için birisini bulursanız yorumlara yazarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Adın ne"
Teen FictionSevdiğiniz kişi size "Adın ne" diye sorarsa be yapardınız?Defne bir daha aşka inanmayacağını düşünüyordu.Taki karşısına o çıkana kadar...