2.Bölüm''kızım."

62 10 6
                                    

Multiciğimde:Efe Poyraz
Playlist:ben işaret şeyssi verince Cem Adrian-Herkes Gider mi?şarkısını açmanızı tavsiye ediyorum

bir spoi:bu bölümde Su çok yıkılacak.

*_*-neyse çok konuştum iyi okumalar..

Sabaha karşı olduğu için uyusamda bir şey anlayamayacağımdan pijamalarımı giyip salona geçtim. Televizyonda her yer sabah programı olduğu için Vine'a girdim. 30bildirim olduğunu gördüğümde az bile desemde butona tıkladım

~Eylül bir Vine gönderdi. Saat 06:31~
Bir yatakta 'Suğ aloğ karşim biğz çoğk eğleniyoğz!' Ardından bebeğim kapat şunu gibi bir ses geliyor bitiyordu ekrandan sanki görebilecekmiş gibi gözlerimi devirdim,30beğeni olduğunu görünce gülümseyip sayıyı 31'e çıkardım ardından 'eğlendiğin belli oluyor zaten beni etiketlemeyide bırak sana izin veriyorum Vine çekiyorsun ya bari özelden atsaydın:)' sonuna o sinir ifadeyi koyduktan sonra başkalarına bakmaya başladım. Yine sapığık bir kaç kişi beni takip etmiş bir kaç tanede gereksiz vine gönderisi vardı onlarla ilgilendiğim sırada kapı sakince 'tık'landı evet 'tık'landı bizimkiler genellikle yumruklarla vurduğu için kapıyı açma gereyi duydum telefonumu kitleyerek kapıya ilerlerken bir kez daha çalındığında "ay ne sabırsız şeysin"diyerek mırıldansamda kapıyı açtım.

Karşımda kargo şirketi üniformalı genç bir çocuk görünce "ne vardı?"dedim. "Efendim size bir posta var." Diyip mal olduğunu belli ettiğinde "yok ya posta değildir o posta olsa duramazsın." İğrenç espirimi yapıp kargoyu aldığımda yere fırlattığım çantama uzandığım sırada "efendim para vermenize gerek yok verici ödemeli gelmiş." Bizimkilerin bir oyunu diye düşünsende asla parasını ödemeyecekleri için şaşırmıştım. Paketle beraber her zamanki koltuğuma yayıldım paketi yırtarak açtığımda içinde simsiyah bir elbise ve zarf vardı

Uu ne esrarengiiz!?!

Elbiseyi elime alarak baktığımda uzun sırt dekoltesi ve çok derin bir yırtmacı olduğunu görünce pekte tarzım olmasada beğenmiştim.

Merakıma yenik düşerek elbiseyi kutunun üstüne fırlatıp zarfı elime alıp içindekileri okumaya başladım..



Sevgili kızım,

Yanında olmak vardı. Sımsıkı sarılmak güzel kokunu içine çekmek istedim , fakat sen bizlerden o kadar farklısın ki çok özgürsün bir tanem asisin çok başkasın abinin o illetten kurtulduğu, çok güzel bir ilişkisi olduğunu öğrendiğimizde baban onu affetti fakat seni affedemedik çok, çok sinirliyiz sana öyle büyük zarar verdin ki bize. Her neyse sana asıl yazmamdaki amacı açıklamak istiyorum Albayrak ailesi biliyorsun ki çok soylu nazik ve kibar insanlardır ve belirli aileler yetim almak zorunda. Sana hep bize gelmedi dedik. Oysaki geldi. Abin 2 yaşında olmuştu yaşında olmuştu paytak paytak yürüyor peltek konuşuyordu yinede söyledikleri hareketleri olsun çok olgun gibiydi aniden deden vefat etti, vasiyetinde ise bizim bir yetim almamız istendi istemiyorduk fakat gittik oraya. Tüm bebekler gülüyordu sense sanki bırakıldığını anlamış gibi yemyeşil ışıldayan gözlerinle etrafa bakınıyor alt dudağını titretiyordun. Abin hep seni sevdi hatta senide ilk o gördü "onu istiyorum" dedi . Baban başka bir çocuğu seçmişti onu aldık fakat abin hiç kabul etmedi hiç sevmedi onu babansa bıkarak seçmesini istedi ilk seçtiği çocuğu alacak başka bir şey istemeyecekti değiştirme şansın asla olmayacak demişti gittiğimiz gibi senin yanına gelerek "onun ismi Su olsun" dedi küçük yaşına rağmen abin hep korudu seni sevdi hatta baban bile sevdi senin yeşil kocaman gözlerini ilginç hayal gücünü fakat büyüdükçe o kadar asileştin ki seni durduramıyorduk. Başına buyruk, deli bir kızdın abine ne olacak dediğimizde "işte benim kızım bırakın onu" der kızdırtmazdı kıskanırdı seni o kadar güzel anlaşıyordunuz ki sana belki 10 sene önce söylemem gerekenleri bir mektupla yazıyorum. Büyük bir ihtimalle sinirlendin fakat en azından ben sana annelik yapmaya çalıştım bir tanem lütfen belki affetmezsin ama seni seviyorum kocaman yeşil gözlerin olsun nasıl yaptığını çözemediğim alt dudağını titretişin olsun o güzel kokun olsun asiliğin yüksek zekan her şeyinle mükemmelsin ve seni çok seviyorum sen tamamen benimsin kanım canım tüm hayatımsın senin değişinle olurda belki görüşemeyiz iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler.

**Gönderdiğim elbise. O elbise benim düğünümde gelinliğimi çıkartıp giydiğim elbise çok şans getirmişti bana senin tarzına göre biraz değiştirdim umarım seversin ve belki bir kere giyersin.





hello! Biliyorum çok beklettim ama internetim bitmişti kızmayın yahu.Bu arada Hayat arkadaşım buyur yayımla diye tehtit etiğin bölüm^^Artık rahata er ve lütfen sus:))

kendinize iyi bakııın ve lütfen oy ve yorumsuz bırakmayın beni. iyi ya da kötü tüm eleştirilerinize açığım^^

Dancing To The DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin