-Karissaaaaaaaaa!!!!
"Mda...stiu exact ce urmeaza acum...ce urmeaza in fiecare seara...de la 5 ani cand mama a murit, jigodia asta caruia nu-i pot spume tata...ma bate in fiecare seara..."
-Karissssaaaaaaaa!!!!
-Vin imediat!!
"off, m-am saturat! Nu stiu cum sa scap de asta! Spun varsand o lacrima...
Nu mi-e frica sa fac asta, pentru ca sunt o fata rebela, si sunt obisnuita cu viata de infractor..."Fara sa ma gandesc prea mult iau cutitul de pe masa si mi-l infing in bratul drept... am sunat la politie:
-Alo, buna seara, aici seviciul 911, cu ce va putem ajuta?
-alo, am nevoie de ajutor, urgent!tatal meu m-a injunghiat cu cutitul in brat!!
-spuneti adresa.
-Strada, Washinghton, nr 86 A.
-venim cat de repede putem!!
-apel incheiat-
-Karisaaaaaaaaaa!!!
Ma inchid in camera. Acum urmeaza partea grea... mi-am luat un ghiozdan,in el o harta a orasului, un cutit, un pulover de iarna. Am luat funea cu care ma spanzurase tatal mai demult, o arunc peste geam legand-o strans de piciorul patului . Politia deja ajunsese si "tatal" meu batea cu pumnii in usa incercand sa o sparga.
M-am urcat pe geam , salut militareste spunand adio si sar. Alerg cat de repede pot prin tufisuri. Dupa mult timp de alergare am ajuns intr-un parculet. Deja era noapte si era bezna.
Numai felinarele mai luminau cate putin ici-colo. M-am asezat pe banca gafaind... deodata mi s-a parut ca vad o silueta neagra dar nu am bagat-o in seama deoarece eram obosita si privirea imi juca feste... m-am intins pe banca si am adormit.
Dimineata m-am trezit... observ o femeie care avea porumbei pe brate... ma duc spre ea si intreb:
-Buna ziua, de ce aveti porumbei atasati de brate??...
-pai, ei simt energiile negative si energiile pozitive... in ziua de azi lumea e mai rea si ei nu se imprietenesc cu oameni rai...
-aaa... si... mai am o intrebare...de ce parcul asta e asa de pustiu si de infricosator noaptea????
-pai...ei...ei...ne vad mereu...si aduc numai tragedii...spune femeia vizibil traumatizata .
-care ei??...
-am spus deja prea multe... si pleca ...
"Hmmm...oare ce vroia sa sa puna ca ei ne vad si aduc traume...?? Si de ce nu mi-a spus..? In fine...
Imi era foame si am vazut un copac cu mere, asa ca am luat cateva si le-am pus in rucsac.. am plecat mai departe...si mergeam, si mergeam, si eram din ce in ce mai obosita...
Pe alee trecea un catelus foarte dragalas, dar si murdar... eu ii zic:
-hey, frate...se pare ca amandoi avem aceeasi soarta de a fi pe strazi...
Cainele se apropia de mine de parca chiar intelegea ce spun...
Ne-am itins amandoi pe iarba si ne uitam la cer. Am zis sa trag un pui de somn.... nici nu mi-am dat seama cand deja se inserase... era deja noapte si imi cautam un loc unde sa dorm... am dat de o mica padurice si cum mergeam eu prin ea am dat de o mica cabana parasita... am decis sa inoptez acolo...
Nu am mai aprins lumina, m-am bagat direct in pat... la un moment dat observ in fata mea un tablou cu un barbat cu gauri in loc de ochi, fara dinti, cu o taietura de sange peste gat si pete stranii pe fata... ce tablou ciudat...
Nu dupa mult timp imi venea sa vomit de la acel tablou, si ma intorc pe partea cealalta... cum ma intorc, observ un alt tablou, de data asta cu doua fete... una avea capul tocit si cicatrici pe fata, iar cealalta avea tepi pe toata fata... pe bune acum!! Cine ar pune asemenea tablouri in casa??? In fine...eram obosita, si am adormit... insa,cand m-am trezit, observ cu groaza ca...............~VA URMA...~
Sfarsitul capitolului 1.
Hey! Sper ca v-a placut acest capitol! Va rog votati-ma, :)) si va puteti exprima parerea printr-un comm ;)))) NEXT la 20 views :* :* va pwp!! ♡♥♡♥
CITEȘTI
Viata pe strazi
Teen FictionBuna, Vreau sa va spun ca in aceasta carte, va voi povesti despre "viata pe strazi" cu concluzia ca in viata, nu totul este asa cum ne dorim... aceasta carte e facuta pentru a va face sa tineti mai mult la ce aveti, fiindca aveti mult mai mult decat...