EL

96 12 0
                                    

~Continuare...~

..........cand ma trezesc,am constatat ca ma aflu intr-o incapere ciudata, si foarte dezordonata. Era ca o casa... deodata pe usa intra un baiat cu parul castaniu,ochii verzi si avea in mana un vas cu popcorn. Am inceput sa tip si i-am aruncat cu o veoza in cap.

-Aaaauuuuuu!!!

Nu mai stiam cu ce sa arunc,si am luat niste pahare de sapanie de pe masa si am inceput sa i le dau de cap.

-Heeei! Tu stii cati bani am dat pe alea????

-Lasa-ma in pace!! Zic eu panicata. Daca nu,ceva oribil i se va intampla televizorului tau!

-Nu!! Nu ,nu,nu!! Te rooog! E singurul meu televizoooor!!!!! Spune agitat aratand spre o rabla de televizor micut pe care se vedea alb-negru.

-Crede-ma,eu nu-ti vreau raul!

-Serios??? Si atunci cum de am ajums in casa la tine????

-Te-am gasit lesinata pe camp in timp ce ma duceam sa fur porumb de la vecina!!!

-A da?? Si ai crezut ca sunt un porumb si m-ai "furat" si pe mine! Nu?

- ai dreptate...mai bine te lasam acolo sa mori in frig! Spune el sarcastic.

-E VARA!!!

-si ce?se putea intampla orice altceva!!!

Apoi incepe sa rada.

-Ce ti se pare asa de amuzant???

-Nimic...doar ca arati ca un copil mic caruia i s-a furat acadeaua... spune razand.

Incep si eu sa rad. Mi se pare simpatic zambetul lui ,cand i se vad gropitele.

-Deci..........zice punandu-si bratul la ceafa.

Atunci observ ca are o cicatrice si ii curgea sange.

Il intreb: Ce ai patit?

-Pai...cand am vrut sa te iau era langa tine un caine si m-a muscat de brat.

-Rex! Spun agitata ridicandu-ma in picioare

-Aha...deci Rex il cheama... Nu! Stai! E bine! E afara!

Atunci ma indrept spre iesire cu viteza luminii si ajung la Rex. El imi sare in brate si ma linge pe fata,semn ca i-a fost dor de mine. Am intrat cu el in brate in casa,si m-am asezat pe canapeaua prafuita si veche ce scartaia. Atunci baiatul misterios imi spune:

- Pot sa te servesc cu ceva?

-Mi-e foarte sete!spun cu un glas de copil mic de parca i s-ar fi furat orele la desene animate.

Mi-a adus un pahar cu apa. Am baut si i-am mai cerut inca unul imi era atat de sete!...

Dupa aceea am inceput sa ma rotesc in prin camera rapid in cautarea unor bandaje. Le-am luat de pe masa,m-am asezat in genunchi si am inceput sa plang.

El vine la mine,se aseaza si el in genumchi si spune:

-Ce ai patit??? De ce plangi??

Atunci eu ii iau bratul si i-l bandajez. El se uita in ochii mei,fara sa spuna nimic,apoi isi duce privirea in jos,spunand:

-Cred ca ai trecut prin multe...zice cu un glas stins .

- E o poveste lunga... spun trista oftand.

-Am destul timp...zice incercand sa imi aduca un zambet.

Am inceput sa-i povestesc tot ce se intamplase inainte,si pana acum... el se incrunta din ce in ce mai tare,incercand sa inteleaga ce ii povesteam.

-Wow! Cred ca esti traumatizata...

Dau afirmativ din cap si vars o lacrimă.

-Deci... te cheama...

-Karissa...spun completandu-i propozitia.

-Jack! Ma cheama Jack! Atunci schiteaza un zambet si iar ii apar acele gropite! Oo! E asa dulce!

-Iti...iti multumesc...ca m-ai salvat...spun cu glasul tremurand.

Atunci mi-a mângâiat obrazul ,lin,ştergându-mi lacrima. E asa de dulce!

M-a luat de mâna,m-a ridicat,si am iesit afara langa un camp. Mi-a zis să închid ochii. Când i-am deschis,nu mai era. M-am panicat dar fix când nu mă aşteptam,m-a prins cu mâinile de şolduri,si m-am speriat atât de tare încat am început să-l fugăresc. Şi alergam,prin lanurile de grau care ne ajungeau până la genunchi,si razele soarelui ne mângâiau,până când s-a prefacut că se împiedică şi a căzut. Eu aveam o viteză foarte mare,şi din greşeala am căzut şi eu peste el. Atunci îi zic:

-Nu e corect! Ai trişat!spun cu un zambet copilaresc.

Atunci se uită în ochii mei, foarte serios.

Atunci îmi dispare zâmbetul,brusc.

Si el a inceput să râdă.

Atunci începem amândoi să râdem,şi eu imi las uşor capul pe pieptul lui,închizând ochii.



Viata pe straziUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum