♦
All Rights Reserved - Marry_Stars
Nápad: https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo (Ellie Goulding - Love Me Like You Do)
Venované : Wallerie
♦
Ema POV
„Keď ja ti neviem, Tia." Pokrútila som hlavou.
„Čo nevieš?! Preboha si tam, máš to tam rada, a keď sa ukáže jeden muž, ktorý ti vie spraviť poriadne dobre, tak tvrdíš, že ho poznáš, a kvôli nemu chceš opustiť miesto, ktoré miluješ?" Tia ma chytila za ramena a hľadela mi priamo do očí.
„Ale on nie hocijaký muž! On chodí na našu výšku! Vídame ho každý Boží deň, Tia. Proste bojím sa toho, že ma spozná, že to povie ostatným... a to ja fakt nepotrebujem." Posledné slová som šepla.
„Och Bože, aj keby to niekomu povedal! Tak čo? Každý ťa bude chcieť rovnako, ako aj do teraz! Však, kto by odolal takej sexy prdelke, ako je tvoja?" Udrela ma po zadku a ja som pretočila očami.
„Fakt máš také reči ako Harry." Pokrútila som hlavou.
„Však preto sme brat a sestra." Žmurkla na mňa.
„Láskavo so mnou neflirtuj! Lebo to požalujem Kitty!" Pohrozím jej.
„Kitty ma pozná. Vie, že som len jej." Našpúlila pery. „Aj keď niekedy má chuť ísť za Haroldom, lebo chce aby ju niekto poriadne ošukal, chápeš nie? Nechce používať ten umelý." Vydýchla.
„Vieš, ale Harryho penis by stál za hriech." Spomenula som si na začiatky v X-House, kde prvý môj dominant bol Harry, a tak som sa spoznala s Taniou, - ktorá neznáša svoje meno a preto ju každý vola Tia.
„Fúúúj! Je mi jedno aký veľký má Harold penis! Fúj a celkovo téma penis! Daj pokoj! Nechcem nič vedieť o mojom bratovi niečo také!" Na tvári sa jej zjavila znechutená grimasa. „A nejak ma prešla chuť na obed."
„Ale no ták Tia!" Pretočila som očami.
„Cháp ma, Ema. Harry je môj brat!" Prikývla som.
„Ale ty si to začala!" Ruky si založím na hrudi a Tia prikývne.
„Okay, môžeme sa prestať o tom baviť?" Prikývla som. „Tak, kto je ten záhady muž v maske? Huh?" Opýtala sa. „POČKAJ! Ja budem hádať!" Žmurkla na mňa a ja som pretočila očami, no nechala som ju, nech skúsi.
„No daj." Mávla som rukou.
„Hm, je to ten profesor Steven Gray?" Zvraštila som obočie nad predstavou, že by to mohol by to mohol byť nejaký profesor.
„Nie, nie je to on." Pokrútila som hlavou.
„Dobre, tak to budem nejaký štvrták, z Harryho triedy, huh. Vieš, ten tmavšej pleti, ughr! Zabudla som jeho meno, no on chodí k nám často." Tia sa chytil za hlavu a ja som pokrútila hlavou.
„Nie, Martin to nie je."
„Dobre, huh, tak ja neviem..." Povzdychla si.
„Tak ti pomôžem má tetovania a kučeravé vlasy." Tia pretočila očami.
„Ja viem, že ťa šukal môj brat." Za sebou sme počuli smiech, otočili sme sa a tam stal vysmiatý Harry.
„Och Harry!" Snažil sa napodobniť ženský hlas. „To sa mi páči viac." Žmurkol na mňa.
YOU ARE READING
Sex Room /George Shelley/ ✔
Fanfiction[George Shelley A.U] Love me like you do. Touch me like you do. Kiss me like you...