♦ ♦ ♦ ♦ ♦
All Rights Reserved - Marry_Stars
Nápad: https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo (Ellie Goulding - Love Me Like You Do)
Venované : Wallerie
♦ ♦ ♦ ♦ ♦
Ema POV
„Si krásna, nádherná Ema. Milujem ťa." Šepol mi George do ucha. „Si len moja!" Pery priložil na zadnú časť môjho krku a bozkával ma.
„Prosím, dotýkaj sa ma ako to ty vieš." Šepla som a mohla som cítiť, ako sa ma začal dotýkať.
„Čo ešte chceš, láska?" Otočila som sa k nemu.
„Bozkávaj ma ako to ty vieš." George sa usmial a svoje pery priložil na tie moje, no neprestával sa ma dotýkať. Keď sa odtiahol hľadel mi do očí..
„Miluj sa so mnou, ako to ty vieš..." Hľadela som do mu do očí, presne tak ako on do tých mojích.
„A môžem?" Úsmev sa mu objavil na perách.
„Tak na čo čakáš? Jasné, že môžeš!" Pokrútila som hlavou a George sa zasmial, svoje pery priložil na tie moje, od slasti som zavrela oči...
♦ ♦ ♦ ♦ ♦
Oči som opatrne otvorila, biele svetlo ma oslepilo a tak som ich radšej zavrela.
„Ona sa prebrala!" Počula som ako mama skríkla. Znova som pomaly otvorila oči, no teraz som videla pred sebou biely strop. Cítila som ako ma niekto držal za ruku a tak som pomaly stočila hlavou a zbadala Tiu, ako sa na mňa milo usmieva.
„Konečne, Ema. Už som si myslela, že sa nepreberieš." Pokrútila hlavou a jemne sa usmiala.
„Kde to som? Čo tu robím?" Pýtala som sa jej.
„Zlatko, jeden chalan ťa zbadal na ulici, niekto ťa znásilnil..." Šepla a sklopila zrak.
Som v tej chvíli ostala nemá. Do očí sa mi nahrnuli slzy a mala som chuť sa zakopať pod zem... Jasne viem, čo sa stalo. Samozrejme, že si to vymysleli, mám chuť zabiť toho človeka, ktorý klamal..
O pár minút neskôr prišli lekári, ktorý ma vyšetrili a pýtali sa ma, ako sa cítim, keď odišli prišla ku mne mama, ktorá ma začala ľutovať, že čo sa stalo... Keď tu tak pri mne sedela, mala som chuť aj ja plakať.
Odrazu niekto zaklopal, slova sa ujala moja mama, keď sa dvere otvorili zbadala som Georga. Jemný úsmev mal na perách a v rukách držal kyticu ruží.
„Kto si ty?! Choď preč, moja dcéra sa s takými ľudmi ako si ty, nestretáva!" Ozvala sa mama a ja som pokrútila hlavou.
„Ako to viete? Vy sa poriadne o dcéru nestaráte, stále chodíte do práce a teraz, aby ste jej tu boli opora tak tu plačete, že sa jej niečo také stalo, že ju znásilnili! Mali by ste sa o ňu lepšie starať, možno by sa jej to nestalo, netúlala by sa po nociach po vonku, bola by pri Vás. Kde ste boli vy, keď sa jej to stalo? Boli ste v práci! Ja som bol ten, ktorý ju to doniesol, takže pani, láskavo sa upokojte a nechajte mňa tu s Vašou dcérou. Ďakujem!" Otvoril dvere a čakal, že moja mama vyjde. Bola naštvaná no vyšla.
„Prepáč. Nechcel som použiť také kruté slová, ale chcel som sa s tebou vidieť." Jemne sa usmial a ja som prikývla.
„To nič." Pokrútila som hlavou.
George sa usmial a ukázal na stoličku, prikývla som a on sa na ňu posadil.
„Ako sa cítiš?" Opýtal sa ma.
„Je mi dobre." Prikývla som, hľadúc na svoje ruky, ktoré som mala spojené na brušku.
„Ľúbim ťa." Šepol odrazu. Dvihla som zrak a pozerala sa na neho.
„Čože?! Ako môžeš?" Nechápala som.
„Zamiloval som sa do teba. Tie noci strávené s tebou boli nezabudnuteľné. Ja ťa jednoducho milujem. Možno nevyzerám na typ, ktorý také niečo povie, ale aj ja mám city. A tie city chovám k tebe." Pozeral sa na svoje ruky, s ktorými sa hral. „Za to, čo ti spravil Liam, môžem ja. Povedal som mu, že som sa do teba zamiloval, tak mi povedal, že ťa vyhodí, že nechce aby som sa zamiloval, keďže raz mi také dievča zlomila srdce, ale ja som už od začiatku vedel, že ty si úplne iná. Že ty mi to srdce nezlomíš, pretože som videl ti v očiach, že ma aj ty chceš..." Šepol do ticha. „No potom, keď som s Devon skončil, to je Liamova manželka, o ktorú sa rád delí, tak som ho išiel hľadať, myslel som si, že bude v pracovni no nebol a dole keď sa pýtal Katie, tak mi povedala, že ťa nevynášal von, hneď som vedel, že je niečo zle. Bol som nahnevaný na neho tak ako nikdy. Aj keď je môj kamarát, nemal to robiť...." Povzdychol si.
„Nechaj to tak, George. Zabudnime na to." Šepla som a natiahla ruku k jeho tvári a pohladila ho. Dvihol zrak a hľadel mi do očí.
„Ale nechcem aby sme skončili. Ja ťa ľúbim..." Mohla som vidieť, ako sa mu do očí nahrnuli slzy."
„NIE! George! Upokoj sa nie neskončime! Mne sa to páči... vždy si sa mi páčil. Vždy som si želala mať takého chlapa ako si ty... Taký, ktorý je zlý k ostatným, no dobrý k svojej priateľke." Červeň sa objavila v mojich líciach.
„Takže už si moja priateľka?" Dvihol obočie a úsmev sa mu objavil na tvári.
„Chceš aby som ňou bola?"
„Jasné, že chcem! Ale chcem ťa pobozkať!" Zasmiala som sa a prikývla. On sa ku mne nahol a svoje pery priložil na tie moje...
YOU ARE READING
Sex Room /George Shelley/ ✔
Fanfiction[George Shelley A.U] Love me like you do. Touch me like you do. Kiss me like you...