♦ George ♦

3.3K 30 15
                                    

♦ ♦ ♦

All Rights Reserved - Marry_Stars

Nápad: https://www.youtube.com/watch?v=AJtDXIazrMo (Ellie Goulding - Love Me Like You Do)

Venované : Wallerie

♦ ♦ ♦

                               Ema POV

  „Tak ako Ema? Aká bola noc?" Opýtala sa ma Tia, ako náhle som prekročila prach školy.

  „No normálna tak ako každá iná." Pokrčila som ramenami.

  „EMA!" Skríkla po mne.

  „Tia, upokoj sa, ja sa tiež nepýtam, ako si sa mala s Kitty." Pretočila som očami.

  „Áno, ale ja ti kľudne poviem, ako som si užívala, ale ty sa nepýtaš, lenže ja sa pýtam, chcem vedieť." Štuchla do mňa.

  „Okay, bolo to iné. Nechcel po mne, aby sme si poriadne zašukali, ale bola to noc, taká ako keby... No jednoducho, milovali sme sa." Pokrčila som ramenami.

  „Milovali?!"

  „Áno presne to. Prekvapil ma..." Povzdychla som si.

 Zabočila som ku mojej skrinke, keď som narazila do nejakého chalana. Ak keď som padla na zadok, pomohol mi. Mal kučeravé vlasy a hnedé oči, v pere mal piercing, taktiež aj v obočí a žiarivý úsmev mal na perách.

  „Prepáč mi to, nechcel som." Ospravedlnil sa.

  „To nič, je to okay." Na chvíľku sa na mňa zahľadel a potom sa zamračil. „Deje sa niečo?"

  „Nič, len pripomínaš mi niekoho." Prikývla som.

  „Možno si ma už tu stretol." Žmurkla som na neho.

  „O tom pochybujem, pretože som sa sem len nedávno prisťahoval." Úškrn sa mu vytvoril na perách.

  „Aha, tak neviem. Ale dúfam, že sa častejšie stretneme, ale nie takto." Uhechtla som sa a on prikývol.

  „Som George."

  „Ja som Ema."

 Podala som mu ruku a on pokrútil hlavou a stiahol ma o objatia. Jeho vôňa bola taká omamná a pripomínala mi niekoho, no nevedela som si spomenúť koho.

  „Už musím ísť, tak sa vidíme potom." Odtiahol sa, žmurkol na mňa a odišiel.

  „Niekoho mi pripomína." Zamyslela som sa.

  „No a koho?" Pýtala sa Tia.

  „Neviem, ale niekoho áno..."

                                                                        ♦ ♦ ♦

  „Tak čo, Angel?" Harry do mňa štuchol.

  „No dá sa. Mám sa dnes ponáhľať, keďže Danger ma pre mňa nejaké prekvapenie." Pokrčila som ramenami.

  „Aha, tak utekaj."

  Žmurkol na mňa a ja som sa rozbehla po chodbe, ku dverám, za ktorými ma mal čakať Danger.

  No prekvapenie bolo, že sám Danger tam nebol. Bol tam s ním Daddy, ktorý šukal dievča, no najhoršie na to bolo, že Danger bol pod dievčaťom, ktorý ju tiež klátil.


Sex Room /George Shelley/ ✔Where stories live. Discover now