Sonunda ders saatinin bitmesiyle kendimi kimseyi aldırmayarak yere bıraktım. Baya baya yüzüstü yere serilmiş haldeyim şuanda. Aras ise sanki saatlerdir çalışan o değilde başkasıymış gibi gidenlerle kapıda konuşuyodu. Tam olarak sabah onda başladığımız iki defa yarım saatlik yemek vb. arayla şuanda yani akşam 10da bitti. Herkes gittiğinde Aras yanıma gelip elimi tutarak beni kaldırdı
İlk konuşmaya başlayan o oldu
"e planın varmı yoksa direk evemi gideceksin"
"aslında bakarsan şu anda tek planım kendimi yatağa atmakda eğer biyere gideceksen sana katılabilirim"
"aslında bir planım yok ama bara gidebiliriz"
"ilk bi eve uğrarsak olabilir."
"Hadi çıkalım o zaman. "
"Tamam"
Çantamı Sabah Arasın koyduğu dolabın içinden alarak kapıya yöneldim. Arasda arkamdan lambaları kapattı ve kapıyı çekerek peşimden çıktı. Ben motoruma o arabasına binince yola koyulduk.
########################################################
Bir saat sonra
Sonunda eve ulaşmış o hızla kendimi banyoma atmıştım. Sıcak su vücüdumu okşarcasına akıp giderken kendimi rahatlamış hissediyordum. Çıkma zamanımın geldiğini ellerimin buruşmasından anlayınca bornozuma sarılarak odama girdim.Dolaptan İç çamaşırımı çıkarıp yatağın üzerine bıraktıktan sonra makyaj masamın üzerinden çilekli vücut kremimi alarak bol bol vücuduma yaydım. Bu kokuyu o kadar seviyordumki kaç senedir aynı vücut kremini alıyordum. İç çamaşırlarımıda yatağımın üzerinden alıp giydikten sonra bar için ne giyneceğimi düşünmeye başladım. Dolabımı açarak içine baktım.. Dekolteyi ve mini elbiselere bayıldığım için coğu kıyafetim öyleydi. Elimi uzatıp daha önce hiç giymediğim aşırı açık elbisemi askıdan aldım. Bu elbisede bir hevesle alıp giymeye zaman bulamadığım elbiselerin arasındaydı. (Elbise multimediada var). Elbiseyi üzerime geçirdikten sonra makyaj masama oturarak siyah ağırlıklı bir makyaj yaptım. Dudağıma bordo rujumuda sürdüğümde makyajım bitmişti.
Sıra saçlara geçince kurutarak doğal haliyle bıraktım. Biraz kabarınca tam benim istediğim modele gelmişti. Son olarak ayakkabılarımı giydiğimde tamdım. (Onlarda multide var)
Arasa hazır olduğuma dair mesaj attığımda aşağı inmemi söylemişti. Son kez aynanın önüne geçtim. Valla erkek olsam kendime yavşardım o derece sexi ve güzel olmuştum.
Merdivenleri inerek kapıya ulastığımda evde kimse olmayışı garip gelmemişti. Kapıyı açarak kendimi dışarı attım.
Aras arabasına yaslanmış o görüntüsüyle mankenlere bin basardı bana kalsa. Tam önüne gelince durup onu süzdüm siyah dar pantolon bilekte biten ayakkabılar açık mavi tişört ve deri ceket kombiniyle gayet şık ve yakışıklı görünüyordu. Ben onun giydiklerine bakarken oda sanırsam beni süzüyordu.
" çok güzel olmuşsun"diyince bian ne diyeceğimi bilemedim
" teşekkür ederim sende öyle"" gidelim ozaman "
"Gidelim."
Önümden geçerek kapımı açtı bende düzgün bir şekilde koltuğa oturdum. Oda koltuğuna yerleşince arabayı çalıştırarak harekete geçirdi. Yolda sessiz bir şekilde ilerlerken sonunda barlar sokağına gelmiştik. Bir kaç defa arkadaşlarımla geldiğimden burayı biliyordum.