Her yer sessizleşmişti.Annem normalde bu saatlerde oturup televizyon izlerdi veya ne biliyim kitap felan da okurdu.Kitap okusa odasının ışığı yanık olurdu herhalde.Belki onunda gece görüşü yeteneği felan var.
Gidip kapısını aralıyıp baktığımda odasında olmadığını farkettim.Peki nerdeydi.Az önce gelen iki yaşlı büyücü tipli adamlar ve neler bahsettikleri hakkında bilgi almak istiyordum.Koridor merdiveninden aşağıya sessiz adımlarla inerken mutfağın ışığının yanık olduğunu farkettim.Ne yani bu saate yemek yapcak hali yok, saat gecenin onikisi.Meraktan çatlamak üzereydim.Azıcık daha indikden sonra annem, masada oturmuş elindeki bir kağıt parçasına bakıyordu ve ağlıyordu.Hayır bu bir kağıt parçası değil.Elindeki eski bir fotoğraf.
Annem beni farkettikten sonra hızlıca kağıdı cebine koyup yüksek sesle "ne zamandan beri burdasın!" diyince "daha yeni geldim anne seni merak ettim." diye hızlı bir cevap verdim.Bunun üzerine annem bir anda sandalyeden kalkıp üzerime yürüdü.Ben vuracak sanıp yüzümü çevirmiştim ki sarılıp ağlamaya başladı.Beni en çok üzen şey annemin ağlaması olmuştur hep.Annem öyle içten ağlardı ki şeytan duysa üzüntüsünden cehennemi söndürdü.Ancak annem hem ağlıyor hemde kulağıma "seni kaybetmekten korkuyorum" "baban gibi olmandan korkuyorum"diye fısıldıyordu.Babam mı babama ne oldu ki ? Babam ben küçükken bizi terketmedi mi ? Annem sarılmayı bırakınca "babama ne oldu anne ?" "O fotoğraf neydi?" "O iki ihtiyar kimdi seni ve babamı nerden tanıyordu ?" diye sormaya başladım.Çünkü annem araya girerek beni içeri göndermiş ve Müdür Harbert'ın bizi nerden tanıdığını söylemesine izin vermemişti. Annem ise gözlerini kaçırarak konuyu başka tarafa çekiyordu.Sonunda dayanamayıp fotoğrafı çıkardı.Fotoğrafta annem,benim bebekliğim ve yarı belirgin bir adam vardı.Adamın olduğu tarafa kahve dökülmüş olmalı ki solmuştu.Ben iyice meraklanarak anneme baktım.Annem adamı işaret ederek "Bu Henry Craft , Lucas o Senin baban, baban bizi terketmedi oğlum,ba-ban seni kurtarmak için kendini f-eda et-ti ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valoran Yetenek Okulu
ФэнтезиBabası olmayan sadece annesiyle yaşayan ve hayata karşı merakını asla yitirmeyen bir çocuk. Farketmediği özel güçlerini, büyü yapabildiğini vede başka bir boyuta ait olduğunu ögrenen Lucas'ın başına gelenler yalnızca yeni bir okul değil bu büyüleri...