UnicornsAreReal: Hoo Sook benim Lay
Sehun hiç iyi değil.
Odasından çıkmıyor
Yemek vaktinde bize katılmıyor
Kendi kendine hazırladığı atıştırmalıklarla yetiniyor.
Dans provalarında kendini sakatlıyor
Dengesini kaybediyor ve aniden yere düşüyor
Neler olduğunu anlatır mısın?HunLover: Lay-shii Sehun ile konuşmam lazım.
Lütfen telefonu ona ver.UnicornsAreReal: Ne olduğunu anlatır mısın?
HunLover: Ne olduğumu ben de bilmiyorum Lay-shii.
Sadece bir anda bana çok soğuk davranmaya başladı ve beni engelledi.UnicornsAreReal: Ne zaman?
HunLover: Biz Salı günü buluşacaktık. Benim çalıştığım yere gelecekti ve mesaim bittiğinde beraber lunaparka eğlenmeye gidecektik. Ama o gün işe biraz geç kaldım ve patrondan azar işitmeye başladım. Ben patrondan özür dilerken Sehun geldi. Tam ona el sağlayacaktım ki patronun kolumu sıkı bir şekilde tuttuğunu gördüm. Sehun bana bir süre baktı ve hızlı adımlara çekip gitti. O gün ona yazdığımda bana çok soğuk davrandı ve beni engelledi.
UnicornsAreReal: Sana ne dedi?
HunLover: İstersen ekran görüntüsü atabilirim.
UnicornsAreReal: Olur.
HunLover: *görüntü*
UnicornsAreReal: Hâlâ anlamadın mı?
HunLover: Neyi?
UnicornsAreReal: Sehun seni ve patronu o şekilde görünce sevgili zannetmiş.
Gerçekten bu kadar saf olamazsın Hoo Sook.HunLover: Ben anlamamıştım.
Şimdi ne yapacağım?UnicornsAreReal: Ara.
Sehun'u ara.HunLover: Tamam.
Ama ya açmazsa.UnicornsAreReal: Açacak.
Şimdi kapatmalıyım.(UnicornsAreReal çevrimdışı)
-1 saat sonra -
Hoo Sook cesaretini toplayıp arama tuşuna bastı. Uzun süre bekledi ve telefonundaki cevap yok sinyalini baktı. Ama pes etmeyecekti tekrardan aradı. Uzun süre çaldığında telefonda bir sessizlik oluştu. Ekrana baktığında Sehun'un aramayı cevapladığını gördü. Saniyeler geçiyordu ama Hoo Sook sanki donmuş gibi tek kelime etmiyordu. Sessizliği Sehun'un soğuk sesi bozdu. "Ne istiyorsun?" demesi Hoo Sook'un gözlerinin dolmasına sebep olmuştu. O Sırada Hoo Sook'un hıçkırığı Sehun'un sorusuna cevap olabilirmiş gibi etrafta yankılandı. Yapamıyordu. Konuşamıyordu. Sadece duvara bakıyordu ve arada sırada hıçkırıyordu. Hoo Sook ne söyleyeceğini düşünürken telefonun kapanma sesi kulaklarında yankılandı. Bu sefer hıçkırıkları çığlığa dönüşmüştü. Hem bağırıyor hem de ağlıyordu. Kendine kızıyordu. Konuşmadığı için kendine kızıyordu. O sırada telefonu titredi.
oohs940412: Söyle.
Ağlarken konuşamazdın bu yüzden kapattım.HunLover: Sehun.
Benim sevgilim yok.
Kolumu tutan kişi patronumdu.
İşe geç kaldığım için bana kızıyordu.
O sırada kolumu tutmuş. Hissetmemiştim bile.
Sen gelince bizi o şekilde gördün ve sanırım yanlış anladın.oohs940412: Senin sevgilin yok mu?
HunLover: Hayır.
oohs940412: Niye önceden söylemedin?
HunLover: Söylemeye çalıştım.
Ama dinlemedin.oohs940412: Tam bir aptalım.
Seni dinlemeliyim.
Benden sıkıldığını düşündüm.
Çok korktum.HunLover: Ben senden nasıl sıkılabilirim?
Bunu istesem de yapamam.oohs940412: O zaman
HunLover: Eskisi gibi devam.
oohs940412: Ama şimdi kapatmam lazım.
HunLover: Peki.
oohs940412: Görüşürüz
HunLover: Görüşürüz
(oohs940412 çevrimdışı)
(HunLover çevrimdışı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
backstage\\sehun ✔
FanfictionBu ilişkide ben ünlüyüm! Sen değil! Tüm hakları saklıdır.®