|41|

2.6K 168 4
                                    

HunLover: Buluşalım

oohs940412: Bu cesareti neye borçluyuz?

HunLover : Senin yakışıklı olmana
Ve ilişkimize

oohs940412: Nerede buluşalım?

HunLover: Şu sizin şirketin yanında bir cafe varmış ya hani
Orada buluşabiliriz

oohs940412: Tamam o zaman
Seni kaçta alayım?

HunLover: Ben kendim gelirim

oohs940412: Olmaz öyle şey
Ben seni alıcam
İtiraz istemiyorum

HunLover: 1-2 saat sonra aşağıda olurum

oohs940412: Tamam prensesim

HunLover: Ben hazırlanıyorum o zaman
Görüşürüz
Sıkı giyin bu arada
Hava soğuk

oohs940412: Seni seviyorum

HunLover: Ben de seni

|1  SAAT SONRA |

Sehun arabasını kapının önüne gelince durdurdu ve sevgilisini beklemeye başladı. Onu çok özlemişti. Bu yüzden onu hemen görmek ona sıkıca sarılmak istiyordu. Biraz bekledikten sonra arabanın kapısı açıldı içeriye Hoo Sook girdi. Beyaz ve sade elbisesi ona masum bir görüntü katmıştı. Ve makyaj yapmayı sevmeyen biri olarak ilkleri gerçekleştirip makyaj yapmıştı.
Sehun Hoo Sook'a uzun süre baktıktan sonra ona sıkıca sarıldı. Aslında tüm gün böyle durabilirdi. Ama gitmeleri gereken bir yer vardı.

Sehun arabayı cafe yakınlarında bir yere park etti ve arabadan çıkıp sevgilisinin kapısını açtı. Sevgilisi utangaç bir şekilde arabadan indi. Sade ve sevimli duruyordu. Sehun sevgilisinin elini sıkıca tuttu ve içeriye geçtiler.

İçerideki eşyalar cafeye samimi bir hava katmıştı. Cafe boştu ve bu Hoo Sook 'un dikkatini çekmişti. Oturduklarında Sehun'un kulağına eğildi ve "Sen mi yaptın?" diye sordu. Sehun anlamadığını belirten yüz ifadesiyle Sook'a baktı ve Hoo "Cafe bomboş ya ondan yani"  dedi ve güldü. Sehun başını olumlu anlamda sallarken yanlarına çalışanlardan biri geldi ve siparişlerini aldı.

Cafeden çıktıklarında arabaya doğru el ele yürümeye başladılar. O sırada birbirlerine kaçamak bakışlar atıp gülümsüyorlardı.

Sook'un evinin önüne gelmişlerdi. Ama ikisi de ayrılmak istemiyordu. Sehun Sook'u bırakmak istemediği için sıkıca sarılıyordu. Sook da aynı durumdaydı. Son bir kez daha sarıldıktan sonra Sook evine çıktı. Sehun da Sook'un ışıklarının yandığını görüp yurda gitti.

|Sehun'un Ağzından|

Yurda gittiğimde dünyanın en mutlu insanı olarak odama çıktım ve telefonumda gezinmeye başladım.Ve gözüme bir haber takıldı.

"EXO'NUN SEVİMLİ MAKNAESİ SEHUN'UN SEVGİLİSİ Mİ VAR?"

|Hoo Sook'un Ağzından|

Eve gittiğimde aynadaki kızarmış yüzüme baktım. Ve üzerimi değiştirip instagrama girdim. Keşfet bölümünde Sehun'un fotoğraflarına bakmaya başladım. Hoşuma giden bir tanesine bastım ve ekran görüntüsü aldım. Fotoğrafı kırpmak için galeriye girdim ve resmin üstüne bastım. O sırada fotoğrafın altındaki yazı dikkatimi çekti.

"SEHUN'UN SEVGİLİSİ VAR!"

backstage\\sehun ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin