|38|

2.9K 185 27
                                    

|KONSER GÜNÜ|

Sehun hazırlanma odasına girdiğinde gözü ilk olarak Hoo Sook'u aradı.Ama yoktu.Sinirli bir şekilde saçlarını karıştırdı.Hızla odadan çıktı ve her yere baktı.Mesajda gelmeyeceğini söylemişti zaten.Kendi kendine umutlandığı için bir kez daha sinirlenirken telefonunu eline aldı.Hoo Sook'u aradı ama hiçbir şekilde cevap alamadı.

-◘-◘-◘-◘-◘-

Konser bitiminde Sehun hızlı bir şekilde hazırlandı ve üyelere haber vererek önden gitti.Yurda gitmeyecekti.Hoo Sook'a gidecekti.

Sehun Hoo'nun kapısına geldiğinde derin bir nefes aldı ve zile bastı.Biraz bekledi ve kapı yavaşça açıldı.Karşısında pembe pijamalarıyla uykulu bir Hoo Sook vardı.Sehun bu görüntü karşısında hafifçe gülümsedi ve Hoo Sook'a sıkıca sarıldı.Ama bu sarılma uzun sürmedi.Hoo Sook sinirli bir şekilde Sehun'u itti.Sehun bunu yapacağını tahmin ediyordu.Kapıyı kapattı ve Hoo Sook'a ''Konuşmamız lazım'' dedi sakin sesiyle.Hoo Sook uykulu gözlerinden eser kalmamış bir şekilde ''Seninle konuşacak bir şeyim yok.Defol'' dedi.Sehun Sook'u duymamış gibi oturma odasına geçti ve televizyonda açık olan filme odaklandı.

Bir süre sonra Sehun yanında oturan Sook'a döndü.''İkimiz de çok fazla abarttık.'' dedi ve Sook'un konuşmasını bekledi.''Ben sadece o kızdan hoşlanmıyorum.Kötü bir enerjisi var dedim.Bunu abartan sensin.Kalbini yönetmeye çalışmıyordum.Sadece düşüncelerimi söylemiştim.Olayı farklı yönlere çekip ağır sözler söyledin.Ben böyle olmasını istemiyordum.Sen abarttın.Ben değil.'' dedi ve Sehun'a kaçamak bir bakış attı.Sehun düşününce yaptıklarının fazla saçma ve düşüncesizce olduğunu anladı.

''Özür dilerim.'' Sehun'un kısık sesi sessizliği bozmuştu.Hoo Sook yavaşça Sehun'a baktı.Küçük çocukları andırıyordu.Başı öne eğikti ve dudaklarını büzmüştü.Sehun Hoo Sook'un ona baktığını farkedince bir kez daha özür diledi.Dolu gözleriyle Hoo Sook'a baktı ve ''Beni affet'' dedi.Hoo Sook karşısındaki görüntüye dayanamayıp Sehun'a sıkıca sarıldı.Sehun da sarılmaya karşılık verdi.

Sehun Hoo Sook'un evinden ayrıldı ve yurda gitti.Yurda gider gitmez Hoo Sook'a mesaj çekti.

oohs940412: Geldim.

HunLover: Yorgun olmalısın.

Güzelce uyu.

oohs940412: Özlemişim

HunLover: Neyi?

oohs940412: Seninle yazışmayı.

HunLover: Ben de...

oohs940412: Çok uykum var.

HunLover: Uyu o zaman.

oohs940412: Seninle konuşmak istiyorum.

HunLover: Yarın konuşuruz.

Şimdi uyumalısın.

oohs940412:Bana şarkı söyle.

Ben de onu dinleyerek uykuya dalayım.

Olur mu?

HunLover: İyi geceler prensim.

*ses kaydı*

(HunLover çevimdışı)


Teog bitti.Ben de yeni bölüm yazayım dedim kkkk.Umarım beğenmişsinizdir.♥♥♥


backstage\\sehun ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin