oohs940412: Çok önemli bir şey oldu hemen Han Nehrine gel
HunLover: Ne?! Saat gecenin bilmem kaçı Sehun.Ne oldu?
oohs940412: Birini öldürdüm. Nasıl olduğunu bilmiyorum. Önüme çıktı. Fren yaptım ama olan oldu. Çabuk buraya gel!
HunLover: Bekle beni. Xiu oppayı falan ara.
Ben geliyorum. BekleKoşar adımlarla Sehun'u arıyordum.Çarptığı kişinin ölmemesi için dua ederken bir yandan da Sehun'un beni duymasını umarak bağırıyordum.En sonunda onu bankta otururken buldum.Yanına koşarak gittiğimde ayağa kalktı ve bana sarıldı. Ardı ardına özür diliyordu. Ve sesi titriyordu. Ona bakmak için çekildiğimde "Hoo Sook ben" dedi ve cümlenin sonunu getirmeden banka oturdu. Sen ne Sehun?" dedim endişeyle. Kısa süreli bir sessizlikten sonra banktan hızlıca kalktı ve "Ben sana şaka yaptım!" diyerek bağırdı.
○
○
○
○
Yarım saattir Sehun'a bakıyordum. Ve o hâlâ gülüyordu. "Sana inanamıyorum" Ağzımı açtığımda bu kadar basit bir cümle çıkmıştı ama şu an beni sadece bu cümle anlatıyordu.
"Seni buraya neden çağırdım biliyor musun? " dedi ve devil maknae gülüşünü gösterdi. "Hoo Sook kaç saniye içinde şok olur ve kalpten gider deneyini gerçekleştirmek için mi?" dedim ve gözlerimi devirdim. Kıkırdadı ve alnımı öptü. "Tabii ki de hayır. Aslında bunun için" dedi ve kafamı gökyüzüne doğru kaldırdı. Saniyeler sonra havai fişekler gökyüzünü süslemeye başladı. Büyülenmiş gibi onları izliyordum.Sehun'a bakmak için kafamı çevirdiğimde eğilmişti ve elinde minik bir kutu tutuyordu. Tam olarak ona döndüğümde kutuyu açtı ve kutunun içindeki parlak yüzük ortaya çıktı. "Sehun" diyebildim. Sadece sevdiğim adamın adını söyleyebildim. "Hoo Sook dolandırmadan sorabilir miyim? Çok romantik biri olduğum söylenemez" dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım. "Benimle evlenir misin? "
○●○●○●○●
Sonuç olarak evlenme teklifim ev topuzum ve eşofman takımımla olmuştu.Neden final? Şimdi açıklıyorum... Taslak olarak evlatlık muamelesi gören kitaplarımı okuyucularıyla buluşturmak istiyorum. Ama çok fazla kitapla uğraşabileceğimi düşünmüyorum. Bu nedenle sizi yeni kitaplarıma bekliyorum. Belki üzüldünüz belki de hiçbir duygu kırıntısı oluşmadı bilmiyorum ama ben bu kitabı yazarken oldukça eğlendim.Yorumlarınız ve oylarınız beni çok mutlu etti. Bütün yorumlara cevap vermeye çalıştım. Vermediklerim varsa özür dilerim.Diğer kitaplarımda görüşmek dileğiyle. Sizi seviyorum.İstediğiniz zaman bana mesaj atabilirsiniz. Ayy duygulandım...Mutluluk peşinizi bırakmasın
♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
backstage\\sehun ✔
FanfictionBu ilişkide ben ünlüyüm! Sen değil! Tüm hakları saklıdır.®