buluşma

7 1 0
                                    

Aradan kaç saat geçti bilmiyorum fakat baya gec olmuştu.telefonuku elime alıp facebooktan mesaj atmaya karar verdim fakat attığım mesaja cevap gelmemişti,ben de telefondan aramaya karr verdim fakat benim slaaklığım yüzünden numarasını almamıştım.eve gitmek için çantamı aldım ve her zamabki gibi kulaklığımı taktım.eve gelmiştim tam kapının ônünde durdum ki telefonuma gelen mesaj sesiyle durdum.

Merak etmeyin mesaj osman dan değil

Mesajı okumak için telefonu elime aldığımda gelen mesajın meltemden olduğunu fark ettim.

Meltem=kanka evdeysen bize gel

Ben= kapının önündeydim zaten bende tam eve girmek üzereydim.nescafe yap geliyorum.

Meltem=tamam

Son gelen mesajı da okuduktan sonra cevap vermedim ve telefonumun tuş kilidini kapatım çantama koydum. Meltemlerin evi bize baya yakın olduğu için hem yavaş hemde kendi kendime söylenerek gidiyordum.meltemgikin evinde geldiğimde ona kapıyı açması için mesaj atmaya karar verdim.kabul ediyim zile basmaya üşendim :D

Ben = kanka kapının önündeyim kapıyı aç.

Meltem=mal ya zil varken mesaj atan mal

Dedi ve kapı sesiyle irkildim kapıyı açtım ve içeri girdim tabikide meltem beni kapıda karşılamadı her zaman ki gibi .içeri girdim ve meltemin lakapı meloo diye bağırdım odama geç geliyorum diye bağırdı.meonun odasına girdim ve koltuğa oturdum tam o sırada meltem geldi.her zaman ki gibi irfan konusu açmayıda unutmadı ben onu sadece dinlemiş gibi yaptım ve arada he evet demeyi unutmadım neden bilmiorum ama kafam çok dalgındı.meltem nescafeleri getirmek için mutfağa gittiğinde ben de elime telefonu aldüm ve facebooktan mesaj geldiğine bakmak için internete girdim.

Osman= kusura bakma selin diye bi arakadaşı almaya gittik.

Ben=gittik?

Osman= mustafa,fidan,tuğçe,ben

****
Fidan= tuğçenin dershane arkadaşı ve aynı zamanda mustafanın sevgilisi

Tuğçe= benim kuzenim,

Selin=tuğçe ve fidanın dershane arkadaşı.

Mesaja cevap vermemiştin.çünkü baya sinir oldum tuğçe benim kuzenimdi ve onları nerden tanıdığını gerçekten merak ettim
Telefonumun tuş kilidini kapattım ve tam bu sırada meltem geldi telefonumu çantama koydum ve meltemle nescafelerimizi elimize alıp
İçmeye başladık.muhabbet falan derken saatin geç olduğunu fark edip eve gitmeye karar verdim.meltemle son bi konuşmadan sonra eve gelmiştim.kapıyı açıp direk odama çıktım ve duş alamaya karar vermiştim.aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum tahmin edebilirsiniz banyoda uyuyakalmışım annemin bagırmasıyla uyandım merak etmiş ve telaşlanmıştı fakat o telaşla banyoya bakmaya unutmuştu herhalde. Üzerimi giyinip hemen aşşağıya indim annem ile konuştuktan sonra yemeğe oturduk. Hepberaber yemek yedikten sonra yorgun olduğumu ve odaya çıkıp uyumak istediği söyledikten sonra odama hızlı bir şekilde gittim. Yatağıma uzandım ve whatsaptan mesaj gelip gelmediğine baktım gruplar gruplar hiç bitmicek galiba telefonu bi kenara koyduktan sonra müzik dinledim.Dizüstümü de aldım ve facebookta dolanmaya başladım ki osman dan gelen mesajı gerçekten unutmuştum.

Osman= mesajıma cevap vermemişsin konuşmak istemiyosan gerçekten söyleyebilirsin.

Ben= kafam dalgındı biraz kusura bakma unutmuşum.

Osman= peki önemlj değil.

Ben= peki. Senin için sorun olmassa uyumayı düşünüyorum yorgunum da.

Osman= yoo ne sorunu

Ben= tamam madem

Ve dizüstümü kapatım yerine koyduktan sonra uykuya daldım.

Not: ilk başta dediğim gibi yeni karakterler olabilir.iyi okumalar

kıskançHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin