.karşılaşma

13 1 0
                                    

Sabah çiçeğin gelmesiyle uyandım.yine okul falan söylenirken bi yandan da okul formasını arıyordum. Okul formasını da giydikten sonra çiçekle okul yoluna doğru ileriyorduk sabah olduğu için fazla bişey de konuşmamıştık.Okul kapısından içeri girdiğimizde tabikide beni bekleyen sami vardı. Her sabah hiç üşenmeden beni okul kapısının önünde bekleyen çocuğa gerçekten sinir oluyordum. Her zamanki gibi ilk girişte salihi sormam hiç de şaşılacak bi durum olmasa gerek ve oda her zamanki gibi bilmiyorum cevabı her sabah böyle olduğundan güne hiç heyecan katılacağını sanmıyordum.birlikte sınıfa ćıkmaya karar verdik.(ben,sami,çiçek) sınıfa geldiğimizde çantamı sırama koydum ve wc ye gitmek için koridora çıktım tam o sırada salih de anlaşılan yeni geliyorduki günaydın diyerek yanıma geldi.bende günaydın dedim ve çantasını koymak için sınıfa gideceğini söyledi ben de wc ye girdim tabiki üstümü falan kontrol ettiğimde kalem ve rimel sürmediğimi fark ederek hemen az bir makyaj yaptım.ve tamamdır kolidora geldiğimde salih ve sami kapının önünde bişeyler konuşuyolardı ve beni görmemişlerdi ben de fırsat diyerek çiçeğin sınıfına girdim. (9/A) çiçek de geldiğinde kolidora çıktık ve zilin çalmasına daha 15 dakika vardı.sami ve salih bizi gördüklerinde yanımıza geldiler biraz muhabbet falan derken zilin sesiyle herkes sınıflarına dağıldı.lanet olası ders yine sosyal ve bu dersten herkes nefret eder.sınıfa bi göz attığımda ayrılmaz üçlü funda,gizem ve fadimi göremedim içimden gelmedikleri için şanslılar diye düşünürken birden hoca sınıfa girdi.gelir gelmez konu anlatması herkesin canını sıkıyordu.bugün ders dinlemek gerçekten canım istemiyordu o yüzden kafamı sıraya koydum.kafamı gizemin dürtmeleriyle kaldırdığımda ders bitmiş ve tenefüs olmuştu. Kafamı kaldırmamla gizemlerin ve çoğu kişinin Gülmesiyle ne olduğunun farkında olmadan koşarak lavaboya gittim.aynada kendime baktığımda yüzüme kalemle çizilen resimleri gördüğümde deli oldum bizim sınıfın yine cambazlıkları.yüzümü yıkadım ve bir şeyler yemek için kantine indim tabikide kantinde salih olunca sıra beklemek olmadan kolayca alabiliyordum herşeyi.salihin oturduğu masaya gittim.salihle konuştuktan sonra benim de aç olduğumu düşünerek kantinden çabucak bişeyler alıp geldi.yiyeceklerimizide yedikten sonra hava almaya dışarıya cıktık ki fazla geçmeden zilin ćalmasıyla sınıflara çıktık.
Sınıfa girmemle hocanın gelmesi bir oldu gercekten nefret ediyorum bu hocadan.yine ders dinlemeyerek kafamı sıraya koydum ve kalktığımda bütün dersler bitmiş ve çiçek salih ve sami başımda beklerken gördüm.hemen uyandım ve çantamı topladıktan sonra dışarıya çıktık. Kısa bi zaman yürüdükten sonra karşımda gördüğüm pamuk şekerciyi görünce durdum.herkes bana dönüp ne olduğunu sorduğunda pamuk şekerciyi işaret ettim.benim de pamuk şeker sevdiğimi bildikleri için salih bana sami de çiçeğe pamuk şeker almak için gittiler bizde onları beklerken telefonumu unuttuğumu fark ettim tam o sırada salih ve sami nin ellerinde pamuk şekerlerle yanımıza geldiler onlara durumu anlatarak geri dônmemizi söyledim ve öyle de yaptık yolda giderken bir anda ne olduğunu şaşırmış halde durdum karşımda osman ve ben napıcağımı bilemedim herkez bana bakarken durumu toparlamak icin tanıdık gibi geldi diyip geçiştirdim hızlı adımlarla okula girip telefonu aldım ve aşşağı inerek arkadaşların yanına geldim yolda gidiyorduk ki kimse konuşmadı ben eve geldigimi fark ettim ve herkesle vedalaşıp içeri girdim.

kıskançHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin