yorucu gün

7 1 0
                                    

Eve girdiğinizde kapı da sizi karsılayan anneniz varsa şanslısınız.eve girdim ve annem kapıda beni bekliyor du anneme ne olduğunu sorduğumda oda nedeb dağınık bağırmaları yükselirken babam sayesinde kurtuldum.annem babama bir şeyler söylerken bende koşar adımlarla odama çıktım ve çantamı attığım gibi duşa girdim.duştan çıktığımda telefonum çaldığın8 fark ettim fakat sesin nereden geldigini bulamadım tam koşarken ayağımın takılmasıyla yere düştüm ve kendi kendime gülmeye başladım ki tam o sırada meltem odaya daldı ve ben yerden nasıl kalktığımı bile hatırlamıyorum.meltem bi yandan gülerken ben de üzerimi giyinmekle meşguldum.melo njn yanına geldim ve hazırlan dışarı çıkıyoruz dedi.hemen makyajımı yaptım ve üzerime daha uygun bişeyler giydim saçlarımo da topuz yaparken meltem de telefonumu bulmak la meşguldu topuzum bitmiş ve meltem de telefonumuda bulmuştu artık hazır dım ve adidas süperstarlarımı giydikten sonra dışarı çıktık.ilk olarak her zaman gittiğimiz bir kafe vardı ve oraya gitmeye karar verdik.kafeye vardığımızda nargile söyleyip masaya oturduk.sigara almayı unuttuğumuz için ben gidip almaya karar verdim ve geldigimde masada bi kişinin daha olduğunu gördüm.masaya gittiğimde eski sevgilim oğuzhan peki o antalyada degilmiydi diye düşünürken meltemin şule demesiyle masaya oturdum.sigara yı yaktık ve ben oğuzhana da uzattım o da yaktığına göre muhabbet ettik fakat ben telefonumla meşgulken oğuzhann ın üstüme su dökmesiyle telefonu bıraktım.özür dileyip bi yandan da temizliyodu.ben birden kalkıp koşar adımlarla lavoboya koşunca kafe götüren garsonla çarpışmamızda herkezin bize gülmesi hatta bana baya sinir oldum.hemen telefonumu masadan alıp eve gitmeye karar verdim.Ben bi yandan koşarken melo ve oğuzhanın da arkamdan koşmasına gerçekten sinir oldum beni yanlız bırakın diye bağırırken osmanın da durup oğuzhanla konuştuğunu ve bana baktıklarını fark ettim ve gerçekten baya rezil olduğumu düşünerek eve geldim.




Evet ilk bölümler çok sıkıcı gelebilir fakat ilerledikce gerçekten çok iyi olucak bunu hissedebiliyorommm jsjsjsj iyi okumalar beğen ve yorum plisss sjjsjsjsj :p

kıskançHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin