Aksam yatarken hep bernaya ne yapmayi dusunmustum ne yapacagima karar vermedim ama rezil olmaliydi.Ustume beyaz bol bir tisort altinada siyah kisa bol şort giydim.Masal cadirda degildi disari cikip etrafa bakinirken kafeteryaya girdim berke masal ve emre bi masada oturuyorlardi bende yanlarina gittim berkenin yani bos oldugu icin yanina oturdum arda beni gorunce siritmaya basladi lan ben bunu kankam olarak biliyorum bu ise bana nasil davraniyor.
"Napiyosunuz bakalim"dedim.Masal"oturuyoduk öyle" Arda"ben hala dunün etkisindeyim gibi seyler soyleyince bende sinirlendim berkede ellerini yumruk yapti.Bende "arda eger kendine gelmezsen berkenin yumrugunun da etkisine gireceksin " "güzelim senin etkinden fazlasi olamaz"o sirada berke ayagi kalkinca bende ayaklanip onu oturttum sinir krizi gecirmemesi icin yumruk olan ellerini avucumun icine alip dizlerime koydum hafif bas parmagimla ellini oksadim gevseyince ellerini gevsetti ama ben yinede devam ettim berkeye bakinca bana baktigini gordum sanki gozlerimin en derinini gormek istiyormus gibiydi gozlerimi kacirip ardaya "ben seni arkadasim dostum biliyordum sen ne diyosun arda gercekten suan gozumde bir picten farkin kalmadi bundan sonrada karsima cikma" dedim ve ayagi kalktim ve kafeteryadan ciktim.Kamp alanindaki sahile gecip kumlara oturdum herzaman deniz beni sakinlestirmistir oyuzden rahatlamaya baslamistim.Gozlerimi yumdum bir sure sonra yanimda kipirdanma basladi gozlerimi acmadim biri yumruk olan elimi dizlerine koyup bas parmagiyla hafifce oksayinca gozlerimi aralayip berkeye baktim buruk bir gulumseme gonderdim."İnanamiyorum gercekten ben onu kardes bilirken o bana baska gozle bakiyormus ahh cildiricam" berke "emin ol beni orda durdurmasan suan zor konusurdu ama durdurdun ve gercekten suan fena sinirliyim"elini elimden kurtarip ensesinden tutup dizlerime kafasini koydurttum.Saclariyla oynayip "emin ol bende cok sinirliyim ama eger orda seni tutmasaydim ve onu dovseydin kamptan kesinlikle atilirdin."gevseyip iyice bacagima yatti ve "haklisin ve beni yatistirmakta ustasin dedi güldüm ve görevimiz dedim oda güldü.
Bir sure sonra saclarini oynamayi birakti huzursuzca kipirdanip oyna diye mirildaninca tekrardan saclariyla oynamaya devam ettim.Bir sure sonra uyuya kalmisti bende telefonumla takilmaya basladim 1 saate yakin gecmisti bende hafif hafif uyandirmaya calistim ama yok uyanmiyor en sonunda "bak ya bana inat yapiyosun dimi ama ben neyi bekledigini biliyorum dedim ve yanagina kucuk bir buse kondurdum gozlerini acip siritti "ne kadar dayanacaksin diye baya merak ve ettim dedi ve kikirdadi bende "hadi ya kalkalim sikildim zaten " kalktik ben cadira gidecekken bilegimden tutup kendine cekti ve simsiki sarildi.Bende karsilik olarak kollarimi beline doladim basini boyun girintime koyup derin bir nefes aldi ve tesekkur etti. Ondan ayrilip onemli dehil dedim ve iyi geceler dedim.Yanagimdan öpüp iyi geceler dedi ve cadirlara girdik bugunde bernanin intikamini alamamistim ama yarin planimi kuracaktim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Abisi
HumorAldatılan bir kız Gizli aşklar Kumsalın hayatı nasıl değişecek. KÜFÜR İÇERİR.