ARKADAŞLAR 7 TANE OKUYUCUM VAR SADECE BİR KİŞİ OY VERİYOR LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA OY VERİRMİSİNİZ SİZİ SEVİYORUM :* :*
AH.
"Berkee telefonumu ver."berke beni dinlemeden mesajı okumuş olmalı ki çenesini kasılmıştı ve birden bağırmaya başladı.
"BEN O KAAN DENİLEN PİÇ HERİFİ SİKERİM LAN"birden bağırınca irkilip bir adım geri gitmiştim oda bunu anlamış olacak ki gözleri yumup yumrukları sıktı çok kızgın görünüyordu.Çıkış zili çaldığı halde sınıf bizi izliyordu umursamasamda "HERKES İŞİNE BAKSIN"diye bağırdın önümde sakinleşmeye çalışan ve "bide seni zorla öptü o piç" diye mırıldanan ve kendini daha cok sinirlendiren berkeyi görünce yumruk olan ellerini avuçlayınca gözlerini açmıştı bende gözlerine bakıp
"Merak etme affetmek gibi bir şey yapmam lütfen sende sakinleş bana güven tamam mı onun filan da olmicam ama sen sakinleş lütfen" dediğimde biraz gevşemiş olsa da hala kızgın olduğunu fark ettim şuan onu sakinleştirmem gerekiyordu yoksa kaanı öldüresiye dövebilirdi.Çünkü berkenin sinir krizi vardı ama atlatmıştı arada çok sinirlendiğindi oluyordu ve şuan da da oluyordu bende hemen sarıldım ilk önce afalladı kaskatı kesildi sonra oda belimden ellerini geçirerek sımsıkı sardı kollarını okadar sıkı sarıldı ki nefes alamayacağım sandım gerçekten.
"Be-berkecim ne-nefes al-alamıyorum"ellerini gevşetse de ellerini çekmedi ve kafasını boynumu girintisine gömüp belli etmemeye çalışsada kokumu içine çekti napıyor lan bu neyse çok sinirliydi şimdi kızarsam olmaz geri çekilmeye çalışsamda izin vermeyince bende sarılmaya devam ettim.Ben böyle düşünürken sınıfta sadece berke,ben,masal,arda,birkaç tanede okulun dedikoducu kızları kapıda konuşuyormuş gibi yapıp bizi dinliyorlardı.
Bizim sarılmamız 5-7 dakika geçmişti herhalde ilk defa bu kadar süre birine sarılıyordum tam ayrılacakken arda bir hışımla çantasını kaptığı gibi sınıftan çıkmış kapıyı da çarpmayı unutmamıştı.
Sanırım mesaja oda sinirlenmişti.Berkenin kulağına"İyimisin " dediğimde oda aynı şekilde "Evet teşekkür ederim" demişti bende ondan ayrılıp çanntama kitaplarımı yerleştirip çantamı koluma takıp "Ben bir ardaya bakıyım oda mesaja sinirlendi herhalde"ikiside onaylayan sesler çıkarınca ardaya bulmaya çalıştım.
Başımıza kötü bir olay geçince hep geldiğimiz yere gelmişti onu burada bulacağımı biliyordum.Burası okulun arka bahçesinde özel bir yer gibi bir şey sadece ben masal ve arda biliyoruz.Yanına geçip oturdum ve "Arda kaan çok salak saçmalıyor işte lütfen sinirlenme hem benim ne suçum var ki"diyip tatlı bir surat ifadesi koymuştum suratıma oda bana bakıp bir anda sarıldı afallasam da sarılışına karşılık verip bende sardım ellerini boynuna,boyun girintim de ıslaklık fark edince kafasını kaldırıp bakmasını sağladım.Ağlıyordu arda ağlıyordu hemde küçük bir mesaj için "Arda kafayı mı yedin olm ne ağlıyosun be küçük bir mesaj salla gitsin "derken gözlerinde yaşlarını siliyordum.
"Kumsal'ım sana birşey söylemem gerek"
"Söyle arda'm"
"B-ben "
"Evet sen?"
"Ben se-seni"
"Beni ne arda'm uzatmada söyle valla film çekimindeyiz zannediyorum" dedim sırıtarak.O sırada masal la berke gelmiş demek ki artık burayı berkede biliyor ' hadi gidelim' demişlerdi bende ardaya "sonra söyleyeceksin tamam mı" oda kafasını aşağı yukarı sallayınca ayağa kalktık.Arda kolunu omzuma atmış küçük bir tutam saçımla oynuyordu bende elimi onun beline sarmıştım.Öyle yürürken masal "Hadi bir cafeye gidelim"dedi bende "anneme haber verirsem olur" dedim berke ve arda da onaylayınca ben anneme kısa bir mesaj atarak belirttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Abisi
HumorAldatılan bir kız Gizli aşklar Kumsalın hayatı nasıl değişecek. KÜFÜR İÇERİR.