Arkadaşlar 69 tane okuyucum var ama kimse vote vermiyor eğer bu bölümde de böyle devam ederse kitaba devam etmeyeceğim sizi seviyorum :))
Sabah üstümde çok büyük ağırlık vardı mecaz anlamda değil gerçek lan masal üstüme çıkmış.
"Ah.ayımısın lan sen bu ne biçim ağırlık kalk lan üstümden"diyip saçlarını çekiyordum tabi benim cırlamama ve saçını çekmeme dayanamadığından kız üstümden düştü xdjdsjkdhfd.
"ahahhahha nasıl ahaha düştün ama ahahaha"sinirli bir biçimde sinsi sinsi yanıma gelmeye başladı OMG ölücem yataktan nasıl fırladıysam yorgana takılıp düşmem bir oldu ulan gülme komşuna gelir başına demişler öff be popom acıdı.
"Ahh popomu kırdım lan göt gülme,saat kaç ya"
"06:50 git hazırlan lan okula geç kalıcaz"diyip hazırlanmaya başladım.Masalda evine hazırlanmaya gitti üstüme kırmızı bol erkek tişörtü altına siyah yırtık kort şort ayağıma da kırmızı supralar giyip bileklikleri mi taktım.Saçlarımı da açık bırakıp düzleştirdim.Çantamı alıp aşağıya indim çoğu sabah kahvaltı yapmazdım sabah sabah yapmayı sevmediğimden annemle babamı öptükten sonra
"Görüşürüzz"diye bağırdım dışarı çıktığımda sinirli gözlerle bana bakan berke ve yanında boş gözlerle bakan masalı gördüm berke den gittikçe korkmaya başladım be
"Selam" dedim ama tabii ki de berke karşılık vermedi yürümeye başlayınca berke nin yanına gidip
"Berkecimm nasılsın"
"Sinirli,kızgın,öfkeli agresif."hepsini kelimelere bastırarak söylemişti.
"Aov ama beni korkutuyorsun ben senin sinirini geçiririm bak bi bana "diyip başımı hafif yana eğerek gözlerine en masum halimi yansıttım gözleri yumuşamaya başladığında yanağına öpücük kondurup beline sarıldım yüzüne bakınca tebessüm ettiğini gördüğümde
"Affettin mi kumsalını"dedim oda
"Affettim sanırım "diyince daha sıkı sarılıp kıkırdadım ve "özür dilerim dün telefonu açmalıydım dedim oda "evet açmalıydın" diyince pufladım belindeki ellerine çekecek iken kolunu omzuma atıp çekmemi engelledi biz öyle yürürken ilerde bekleyen ardayı görüp koşa koşa yanına geldim ama onunda sinirli olduğunu görünce
"Ardacığımm bana kızgınsın biliyorum ama özür dilerim" berke de ki yaptığım yüz ifadesiyle ona bakınca oda gevşedi bende hemen sarıldım "Affettin mi beni" "Affettim cadı affettim"derin bir oh çektim o sırada arkaya çekilmemle ne olduğunu şaşırdım arkama bakınca berke beni çekmiş " hadi okula geç kalıyoruz" dedi.
Bizde onaylayıp okula girdik.5.Dersteyken
Berke"kumsal üstündeki erkek tişörtümü" dediğinde "evet ne olduki?" anında "kimin?"dediğinde afallasamda "benim erkek tşörtlerine zaafım var" dediğimde kasılan bedeni gevşemişti ne oluyor lan? Kaanın falan sandı bu kesin salak ya onun herşeyini çöpe attığımı bilmiyor ki tabi öyle düşünür.
Ders devam ederken nöbetçi gelip duyuru yapmaya başladı.
"10 ve 11.sınıflar için yarından itibaren 2 haftalık kamp kurulacaktır ücretsizdir ve gelmek isteyenler yarın saat 09:00 da okul bahçesindeki serviste olacaklardır dersinizi böldüğüm için özür dilerim iyi dersler"bizimkilere dönüp "Gidiyormuyuz diye sorunca üçü birden aynı anda "tabii ki"demesiyle irkilsem de sevindim onlar irkildiğimi görünce kıkırdamaya başladılar hocanın sert sesiyle önümüze döndük.
Dersler sırayla geçmişti son ders zili ise 5,4,3,2,1 ve zil çaldııı.Berkelere söyleyip annemdende izin alınca hemen dışarı çıkıp masalla alışverişe gitmeye başladık.Avm ye girip mağazaları gezerken bir tane elbise görünce çok beğendim hemen aldım.Kot şort,bluz,askılı tişörtler ,bikini alıp eve gitmeye karar verdik taksiye atlayıp eve gelince saat 10 olduğunu fark ettim oha lan biz ne kadar çok gezmişiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Abisi
MizahAldatılan bir kız Gizli aşklar Kumsalın hayatı nasıl değişecek. KÜFÜR İÇERİR.