*Sorry dat het zo lang duurde, ik heb het druk met school :) Ik heb op het moment al meer dan 3k lezers :D *
Vandaag was een redelijk rustige dag. Reece liet me met rust en mijn vriendinnen bleven mij niet vragen naar het proces met het terugkrijgen van mijn notitieboekje. Ook al was het nog steeds een probleem. Ik vraag me af hoever hij heeft gelezen. Ik was in een energieke bui dus besloot ik naar de studio te gaan na school.
Er zijn geen lessen op vrijdag dus had ik de studio helemaal voor me zelf. Ik liet de muziek mijn lichaam overnemen en er kwam een glimlach op mijn gezicht. Ik was midden in een draai toen het mij opviel dat ik niet de enige was in de ruimte. Ik stopte en veegde mijn haar uit mijn gezicht.
'Je bent nog niet eens zo slecht,' zegt Reece vanuit de deuropening. 'En toch ben je hier in plaats van naar feesten te gaan zoals normale mensen.'
Ik liet mijn ingehouden adem gaan en pakte wat water. 'Wat doe je hier Reece?'
'Ik heb Devon verteld dat ik je zou leren vechten, herinner je het weer?' zegt hij terwijl hij verder de ruimte inloopt.
Ik tuitte mijn lippen. 'En dat wil je me nu gaan leren?' vroeg ik en hij haalde zijn schouders op en knikte. Ik vouwde mijn armen over elkaar. 'Hoe wist je dat ik hier was?' vroeg ik.
'Devon vertelde me waar de studio was en dat ik er heen zou moeten gaan. Toen zag ik een hele sexy danseres hier en besloot ik te gaan kijken, maar toen werd ik teleurgesteld toen ik erachter kwam dat jij het was.'
Ik grijns. 'Weet je Reece, als je probeerde me te beledigen had je niet moeten zeggen dat ik sexy was.'
Zijn gezicht werd een beetje rood en als je niet goed keek zou je het niet eens zien. 'Boeiend,' zei hij vervolgens terwijl hij met zijn ogen rolde. 'Laten we beginnen!'
Ik gromde. 'Oke, wat moeten we doen?' vroeg ik.
Hij liep door tot hij voor mij stond en spreidde zijn armen. 'Sla me.'
'Wat?' vroeg ik verward.
'Ik wil dat je me zo hard slaat als je kan,' commandeerde hij. 'kom op, laat zien wat je hebt.'
Ik was wat twijfelachtig eerst, maar toen dacht ik, ehh waarom ook niet? dus maakte ik een vuist en sloeg hem daarmee in zijn buik. Een kleine 'oof' kwam uit zijn mond en hij zette een stapje terug. Ik voelde aan mijn vuist. Stomme Reece Matthew zijn sixpack.
'Wauw,' zegt hij terwijl hij kuchte. 'Dat was een best goede slag,' gaf Reece toe.
'Het spijt me, heb ik je pijn gedaan?' vroeg ik maar toen grijnsde ik om mijn woorden. ik. Reece Matthews pijn doen. Ha. Ha.
Hij rolde zijn ogen. 'Nee, ik ben alleen verbaast dat je weet hoe je moet slaan. Waarom denkt Devon dat je hulp nodig hebt?' vroeg hij.
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. En wees niet seksistisch. Omdat ik een meisje ben betekend dat nog niet dat ik niet kan slaan.'
'Oke, laten we iets anders proberen. Ik ga doen alsof ik je ga slaan en jij houd mij tegen.'
Mijn ogen werden groot. Oh nee. Maar voor ik kon protesteren, kwam er een vuist naar mijn gezicht toe en ik gilde terwijl ik mijn armen omhoog hield om mezelf te beschermen.
'Serieus?' hoorde ik Reece vragen. 'Ik waarschuwde je zelf deze keer!' Langzaam liet ik mijn armen vallen, terwijl ik zie hoe Reece zijn hoofd schut. 'Devon had gelijk, je hebt echt hulp nodig,' ik fronste hierop.
Voor het volgende half uur gingen we over allemaal verschillende verdedigingsmoves. Vervolgens gingen we deze oefenen en oefenen. Toen we eindelijk klaar waren, waren mijn spieren pijnlijk en was ik hard aan het ademen.
'Heel anders dan rondjes draaien in je kleine studio he?' vroeg hij grijnzend.
Ik fronste naar hem. 'Je denkt dat dansen makkelijk is?'
'Op zich wel.' zegt hij terwijl hij naar mij grijnsde.
'Oke,' zegt ik terwijl ik zweet van mijn voorhoofd af veegde. 'Laten we eens gaan kijken hoe jij dat doet,' daagde ik hem uit, vervolgens deed ik een stapje achteruit en wees naar de lege ruimte van de studio.
'Ik denk het niet.'
'Ben je bang?' vroeg ik, met een grijns die al snel veranderde toen mijn maag antwoordde.
'Klinkt goed, betaal jij?' grijnsde hij.
Ik gaf hem een blank gezicht. 'Ha. Ha. je bent zooo slim,' zei ik sarcastisch.
Hij rolde zijn ogen naar me. 'Boeien. Kom je of niet?' zei hij terwijl hij naar de uitgang wees.
Alsjeblieft, alsof ik ergens heen zou willen met jou,' zei ik voor opnieuw mijn maag knorde. Mijn gezicht werd rood en hij grinnikte.
'Ook goed, verhonger maar. Het maakt mij niet uit.'
Ik bevroor.
'Je moet wat gewicht kwijtraken. Ga hardlopen, huur een personal trainer, verhonger jezelf, het maakt mij niet uit zolang je het maar doet. Dan kan ik tenminste zeggen dat je mijn dochter bent...'
'Hey, gaat het?' Reece bracht me terug uit mijn gedachten.
Ik schudde mijn hoofd. 'Ja, laten we gaan.' zei ik terwijl ik langs hem liep, naar buiten. Hij volgde mij en wachtte vervolgens toen ik snel de deuren achter ons op slot deed.
'Weet je zeker da-'
'Dus, waar gaan we eten?' zei ik terwijl ik hem afkapte.
Hij trok een wenkbrauw naar mij op. 'Laten we naar Macados gaan. Ik hou van hun kip,' zei hij bijna twijfelend.
Ik gaf hem een korte knik. 'Klinkt goed, ik rijd,' zei ik vervolgens terwijl ik de straat oversteek naar de parkeerplaats. Ik wachtte niet om te kijken of hij me volgde. Ik liep simpel naar mijn auto en stapte in. Reece volgde snel daarna.
We reden naar Marados in stilte, mijn ogen geconcentreerd op de weg, en af en toe stiekem op zij kijkend naar Reece, terwijl hij me de hele tijd aan het bestuderen is. Het werd steeds ongemakkelijker...
'Wat?' vroeg ik.
Hij haalde zijn schouders op voordat hij ook naar buiten keek. 'Niks.'
Meer stilte...
JE LEEST
The badboy stole my notebook (Dutch)
Roman d'amourLilah is een simpel meisje dat niemand opmerkt. Ze is gewoon een meisje in de menigte, niets meer. Haar wereld is heel anders dan die van haar twee beste vriendinnen, waardoor ze elkaar nog maar weinig zien. Daarom delen ze een notitieboekje. Ze sch...