Hoofdstuk 1

65 3 6
                                    

Dit is mijn eerste boek en er zitten waarschijnlijk veel spelfouten in of de zin klopt niet helemaal.

Ik probeer het zo min mogelijk te maken.


Om 11 uur wordt Isabel wakker door dat de bel gaat, gelukkig gaat haar moeder naar de bel en kan ze blijven liggen. tien minuutjes later is haar zusje Sterre wakker, ze is nu 1 jaar. Isabel gaat naar Sterre en haalt haar uit bed, ze doet haar kleertjes aan en een schone luier voor. even later als Isabel en Sterre allebei zijn aangekleed gaan ze naar beneden. Papa en mama zijn ook allebei aangekleed. Hebben jullie straks zin om naar het zwembad te gaan en daarna in een restaurant te gaan eten. Ja hoor, opeens krijg ik een berichtje van Lotte en zegt dat ze binnenkort naar Nederland komt. Ik wordt opeens helemaal vrolijk want ik heb haar heel lang niet meer gezien. Papa vraagt wat er is en ik zeg dat Lotte binnenkort naar Nederland komt wat leuk zegt haar vader ze mag hier wel blijven slapen een tijdje. We hebben toch nog een bed boven staan en dan zetten we die bij jouw op de kamer of op de andere kamer die leeg is pimpen we dan even op. Ik vraag het haar gelijk en ze stuurt gelijk terug wat fantastisch ik heb er nu al zin in, ik vraag haar snel wanneer ze komt en stuurt over een paar dagen als dat kan. Ze stuurt ook een hele mooie foto van haar huis in Amerika. Je kan natuurlijk komen over een paar dagen ik hoop zo snel mogelijk. Als je bijna in Nederland bent stuur me dan even een berichtje als je wilt. Even later als we klaar zijn met eten en de tassen hebben gepakt gaan we naar het zwembad. Ik ga met Sterre rustig zwemmen en papa en mama halen een kopje koffie en voor mij cola. Ik heb even wat gedronken en Sterre bij papa en mama gelaten. Ik ga van de glijbaan er staat nog wel een rij alleen dat geeft niet want voor mij staat een leuke jongen die mij ook aankijkt. Hoi, het duurt wel lang hé. Ja, ach ja dat is wel vaak zo in een zwembad. Jij mag wel voor, hoeft niet hoor ik ga wel snel achter je aan. Oké is goed straks samen zwemmen. Ja lijkt me leuk, je mag ik kom zo. Even later zijn ze beneden en liggen helemaal in de deuk van het lachen. Even later, wil je verkering Isabel. Ja natuurlijk. Kom dan stel ik je voor aan mijn ouders en mijn zusje Sterre. Hoi, pap en mam dit is Thomas mijn vriendje sinds net. Oké wat leuk, hoi ik ben Sebastiaan de vader van Isabel en Sterre. hoi, ik ben Laura de moeder van Isabel en Sterre. En dit is mijn zusje Sterre van 1 jaar, Wat lief. Heb je zin om vanavond mee te gaan eten bij het restaurant Thomas. Ja leuk ik ga wel even bellen naar mijn ouders. Het mag willen jullie nog even met Sterre zwemmen. Ja hoor kom maar Sterre. Thomas wist je dat we ook een puppy hadden, nee wat leuk hoe heet hij of zij? Zij heet snufje en is een golden retriever. zullen we ons aankleden zegt papa. Als iedereen is aangekleed gaan ze met de auto naar het restaurant en eten daar net zo lang totdat ze vol zijn. Op de terug weg vraagt de moeder van Isabel of Thomas zin heeft om te blijven slapen. Ja hoor leuk. Als we thuis zijn hebben we de spullen van Thomas al opgehaald en doen we Sterre nog even snel in bad en leggen we haar in bed, ze moest nog even huilen maar ze sliep al snel. En even later toen we nog even tv hadden gekeken met wat chips en cola gingen wij ook naar bed het was vandaag een top dag.

deze pagina is nog niet af alleen ik weet niets meer voor hoofdstuk 1.

Het zelfde kan gebeuren bij hoofdstuk 2 enzovoort.




De bijzondere ontmoetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu