Hoofdstuk 7

9 0 0
                                    

Ze zijn bij het restaurant en hebben een plekje gevonden en bestellen wat eten de vijf kleine zitten in een kinderstoel en dicht bij ons staat een speelhoek en de film minions is erop die iedereen leuk vind. 

'kan ik jullie helpen?' vraagt de bediener. 'ja graag' zegt vader. Als ze allemaal wat hebben bestelt gaat moeder even weg om de fles klaar te maken want die krijgen ze altijd om half 8 ze gaan laat naar bed maar we hebben wipstoeltjes mee genomen waar ze in kunnen liggen als ze moe zijn. Als ze eten hebben gaan ze gezellig praten. Als de tijd voorbij is en helemaal vol zitten gaan ze naar het vakantiehuisje ze stoppen de dames in de maxi-cosi met weinig moeite want ze liggen allemaal te slapen en gaan ze afrekenen en naar huis. Dan stoppen ze de 5 dames in bed want Sterre is in de auto in slaap gevallen die heeft het best lang vol gehouden voor haar leeftijd maar ze vond het ook super gezellig. Als iedereen in bed ligt worden de dames wakker want die hebben allemaal dorst. ' jammer maar ja we doen het voor de dames en voor ons zelf want we willen ze zelf goed opvoeden' zegt moeder ze schut Sebastiaan wakker die was half weg alleen mag weer opstaan op de fles te geven. "hallo dames hebben jullie dorst kom maar gaan we even naar beneden' Als ze allemaal de fles hebben gehad gaan ze weer naar bed Sebastiaan en Laura kunnen nu eindelijk slapen. De volgende ochtend is Isabel jarig als we op vakantie zijn en komt de familie dus S'ochtends gaan ze alles klaar maken en S'middags komt de visite de vierling hebben we nu geen handen mee want de visite verzorgd ze haast 'soms is het wel fijn dat je er even geen handen aan hebt' denkt Laura. 

sorry dat ik niet veel schrijf

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 29, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De bijzondere ontmoetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu