Om half tien wordt Isabel wakker, ze ziet dat Thomas nog slaapt. Ze kijkt even op buienradar en ziet dat het vandaag meer dan ☼30 graden☼ wordt ze gaat eerst nog even onder de douche en trekt daarna een leuke jurk aan. Ze hoort dat Sterre wakker is en gaat haar uit bed halen en trekt haar ook een leuk jurkje aan. Ze ziet dat Thomas nu ook wakker is en aangekleed,ze gaan met zen drieën ontbijten daarna even op de Xbox terwijl Sterre op de grond zit te spelen. 15 minuutjes later komen papa en mama ook aangekleed beneden en gaan ze ook ontbijten. Papa vraagt of we even met Sterre willen wandelen en gelijk naar de winkel willen gaan om wat boodschapjes te doen. We doen de schoenen en de jas aan een zetten Sterre in de kinderwagen. Papa gaat nog even naar oma en opa en mama doet de huishouden. Een half uurtje later zijn we er allemaal weer en leggen ik Sterre in bed om een middag slaapje te gaan doen. Ik ga weer naar huis Isabel. Oké is goed tot maandag op school, doei. Ik ga nog even achter de Xbox. Even later is Sterre ook wakker en gaan we naar de verjaardag van ons nichtje in Den Ham. We nemen Snufje ook mee. Als we er eindelijk zijn bellen we aan en komt ons nichtje Floor eraan we feliciteren haar en geven het cadeautje en gaan mee naar binnen. Als ik een gebakje heb gegeten en wat heb gedronken ga ik met Sterre en Snufje wandelen Floor wou ook heel graag mee en die duwt nu Sterre en ik heb Snufje aan de riem. Als we in het bos zijn doe ik Snufje even los en duw ik Sterre even omdat het een beetje te zwaar werd voor Floor. Even later als we weer bij Floor zijn kijk ik even op mijn mobiel en zie dat ik een berichtje van Lotte heb. En ga even met haar Chatten.
( Lotte zegt) Hoi, ik ben vanochtend om 8.30 in het vliegtuig gestapt en ben vanavond in Nederland.
(Isabel zegt) Hoi, wat geweldig ik heb vanavond een verrassing voor je hoelang is het vliegen.
(Lotte zegt) Het is 9/10 uur vliegen dus ben ik zo beetje om 17.30/18.30 op Schiphol.
(Isabel zegt) Oké, ik ben nu bij mijn nichtje in Den Ham op de verjaardag maar gaan toch zo naar huis.
(Lotte zegt) Doei, Moet gaan tot vanavond.
(Isabel zegt) Doei, tot vanavond.
Papa Lotte zit al in het vliegtuig sinds vanochtend half 9 en is dus half 6 half 7 op Schiphol. Oké, dan moeten we zo even een patatje voor onderweg kopen en dan naar Schiphol om haar op te wachten met ballonnen en zo soort dingen. Ja leuk ik ga even naar de toilet en dan gaan we maar. Bedankt en nog een fijne avond verder kom binnenkort maar bij ons eens een kopje koffie drinken met Floor. Even later naar een file zijn we op Schiphol en 10 minuutjes later land het vliegtuig waar Lotte inzit. Er komen heel veel mensen aan en uiteindelijk komt Lotte eraan ik ren naar haar toe en geef haar een hele dikke knuffel. Wij staan met een leuke hartjes ballonnen en een slinger met welkom Lotte. Als we even later weer thuis zijn en Lotte haar verhaal heeft verteld hoe de reis was hadden ook nog even een patatje voor Lotte gekocht want ze had wel erg honger. Als ik mijn kamer heb laten zien en die we hebben opgeknapt. Heeft ze besloten om op de opgeknapte kamer te gaan slapen in verband met dat we naar school moeten en omdat ze vannacht amper heeft geslapen.
JE LEEST
De bijzondere ontmoeting
RomanceIn dit verhaal ontmoet een meisje die Isabel heet een jongen die Thomas heet. Isabel haar vriendin Lotte die in Amerika woont wil heel graag naar Nederland komen. En naar een tijd moet ze weer naar huis alleen dat wil ze niet. gaat ze met haar gezin...