Άρχισα να τρέχω σαν Μανιάκη και παλαβή στους δρόμους σπρώχνοντας καταλάθος κάποιους ανθρώπους. Κάποια στιγμή σπρώχνω ένα μεγαλόσωμο αγόρι περίπου στην ηλικία μου. Αυτός άρχισε να τρέχει από πίσω μου, αλλά εγώ δεν του έδωσα σημασία ώσπου γράπωσε τους καρπούς μου.
Ο:Ρε τι θέλεις; Βιάζομαι!
?: Πρώτα θα την πληρώσεις.
Ο:Μαλάκα, δεν έχω χρόνο για μαλακίες., του λέω και του δίνω μια στα αχαμνά του συνεχίζοντας να τρέχω. Μετά από λίγα λεπτά βλέπω τα Starbucks και τρέχω ακόμα πιο γρήγορα. Παραλίγο να με πατήσει ένα αυτοκίνητο. Όταν έφτασα στην είσοδος, Μπούκαρη μέσα και ανεβαίνω δυο-δυο στις σκάλες. Φτάνω στον πρώτο όροφο και ψάχνω το τραπέζι όπου προηγουμένως καθόμουν εγώ και ο Sammy. Το εντοπίζω και προχωράω προς τα εκεί. Δυστυχώς για εμένα ή ευτυχώς ή οτιδήποτε ήταν στο τραπέζι μια παρέα αγοριών περίπου έξι ατόμων. Τους πλησίασα. Με κοίταξαν και έδειχναν απορημένοι μα και ξαφνιασμένοι.-Μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι;, είπε το αγόρι με τα ξανθά μαλλιά και με γαλάζια λαμπερά μάτια.
Ο:Ναι. Μήπως είδατε ένα i-Phone 6, χρυσό με θήκη τον Messi εδώ πέρα;
-Θήκη τον Messi;, ρώτησε ένα αγόρι που καθόταν δίπλα σε αυτόν τον ξανθό. Είχε κάτασπρη οδοντοστοιχία.
Ο:Υπάρχει πρόβλημα;
-Όχι κανένα απλά ρώτησα.
Ο:Τέλος πάντων, έχετε δει το κινητό μου;
-Νομίζω ότι υπήρχε ένα κινητό σε αυτό εδώ το τραπέζι., λέει ένα τρίτο αγόρι που μοιάζει με τον Justin Bieber.
Ο:Που είναι;
-Α να το! Αυτό δεν είναι;, ρωτάει ένα αγόρι. Ήταν καστανός με τα πιο γαλάζια μάτια που έχω δει ποτέ. Ήταν γλυκούλης.
Ο:Ναι, ευχαριστώ. Συγνώμη παιδιά αν σας ενόχλησα. Καλή σας μέρα! Auf wiedersen!Μετά γύρισα σπίτι περπατώντας και όχι τρέχοντας. Ευτυχώς κανείς δεν το πείραξε. Γυρίζω σπίτι κουρασμένη και πάω κατευθείαν στι δωμάτιό μου. Η μαμά μου επειδή βαρέθηκε να περιμένει πήρε το κινητό του Sammy. Όταν πέφτω με τα μούτρα στο κρεβάτι, το κινητό μου δονείται. Βλέπω ένα μήνυμα από άγνωστο αριθμό.
"Γεια σου!"
________________________
Yeah! Ανεβασα ενα κεφάλαιο επιτέλους. Δεν θα σας πρηξω. Ξέρετε τι πρεπει να κάνετε. ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ! ΘΑ ΔΩ ΤΟ MAZE RUNNER 2: SCORSH TRIALS!!!! ❤❤❤ OMGGGGGGGGGG!!!Vote and comment!!
أنت تقرأ
Messages (Nash Grier)
أدب الهواةGo read the prologue of my story with our handsome boy,Nash Grier. Enjoy it! ❌Don't copy my story